eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie systemu centralnej klimatyzacji w budynku A O/ZUS.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119167 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu centralnej klimatyzacji w budynku A O/ZUS.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 874 54 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 877 28 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie systemu centralnej klimatyzacji w budynku A O/ZUS.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7b3faf3-b426-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000114/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie systemu centralnej wentylacji w bud. A II Oddziału ZUS w Poznaniu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058016/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 540000/271/102/2021-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 555439,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu centralnej wentylacji w budynku A O/ZUS.
Lokalizacja:
Budynek A II Oddziału ZUS w Poznaniu zlokalizowany jest przy ul. Starołęckiej 31.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku :
Budynek II Oddziału ZUS jest budynkiem pięciokondygnacyjnym z garażem.
Powierzchnia netto budynku wynosi 9 069,66 m2
Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 3 944,21 m2
Liczba kondygnacji naziemnych 5
Kubatura obiektu 38 829,5 m3
Opis stanu istniejącego:
Budynek „A” jest pięciokondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony, z garażem i magazynami podziemnymi. Obiekt w konstrukcji monolitycznej szkieletowej żelbetowej słupowo-ryglowej,z usytuowanymi na parterze: Salą Obsługi Klienta, pomieszczeniami biurowymi oraz gabinetami lekarzy orzeczników. Na pozostałych kondygnacjach usytuowane są pomieszczenia biurowe,salka komputerowa, pomieszczenia socjalne, magazyny akt i pomieszczenia higieniczno–sanitarne. Na ostatniej kondygnacji na antresoli funkcjonuje sala konferencyjna. Budynek „A”posiada dwie klatki schodowe. Sala Obsługi Klienta zlokalizowana jest w części zachodniej parteru, do której prowadzą dwa wejścia. Jedno od strony północnej, drugie od strony południowej. Każde wejście posiada pochylnię dla osób niepełnosprawnych, dzięki czemu zapewniono osobom z niepełnosprawnością dostęp do SOK. Obecnie w budynku „A” jest zainstalowana instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej. W przestrzeni podsufitowej rozprowadzone są kanały instalacji wentylacyjnej podłączonej do 4 central znajdujących się na dachu. Powierzchnia dachu jest wykonana w technologii ułożenia papy bezpośrednio na izolacji, co powoduje utrudnienia i ograniczenie w swobodnym poruszaniu się po powierzchni. Do wszystkich pomieszczeń dostarczane jest powietrze o tych samych parametrach temperaturowych. Szczegóły zawarte są w dokumentacji technicznej, która zostanie udostępniona przez Zamawiającego.
W pomieszczeniach biurowych w okresie letnim panują wysokie temperatury i nie ma możliwości obniżenia temperatury gdyż system wentylacji obsługuje w całości wszystkie pomieszczenia w ZUS.
Szczegóły zadania:
Zadanie polega na modernizacji istniejącego systemu wentylacji dla części biurowej zgodnie z projektem wykonawczym polegającym na:
1) Dołożeniu agregatów chłodniczych wraz z przebudową kanałów dla 4 istniejących central wentylacyjnych:
- Gold 31 - 1 szt.
- Gold 12 – 2 szt.
- Gold 22 – 1 szt.
2) Wykonaniu konstrukcji wsporczych wymaganych do montażu projektowanych urządzeń,
3) Wykonaniu instalacji elektrycznej do zasilania projektowanych urządzeń,
4) Wykonaniu instalacji wodno–kanalizacyjnej w celu prawidłowego funkcjonowania urządzeń(instalacja skroplin),
5) Rozbudowie, przebudowie lub modyfikacji istniejących kanałów wywiewno-nawiewnych zmierzająca do osiągnięcia założonego celu schładzania pomieszczeń,
6) Izolacji wskazanych w dokumentacji istniejących przewodów wentylacyjnych.
Wymagane cechy robót budowlanych zostały opisane w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarach oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej w zakresie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ (Dokumentacja projektowa, w tym przedmiary oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672969,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701439,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672969,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOMAX TEY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210004007

7.3.3) Ulica: ul. Szczepankowo 134

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-313

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672969,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.