Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059162/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00073790/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00075556/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-08
- 2021/BZP 00079183/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119117 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w Przedszkolu Miejskim nr 3 przy ul. Batalionów Chłopskich 5 w Świnoujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w Przedszkolu Miejskim nr 3 przy ul. Batalionów Chłopskich 5 w Świnoujściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6ba139b-b7da-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000899/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa instalacji elektrycznych w Przedszkolu Miejskim nr 3 w Świnoujściu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059162/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304561,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w Przedszkolu Miejskim nr 3 przy ul. Batalionów Chłopskich 5 w Świnoujściu.
Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, załącznik nr 8 do SWZ, stanowiącą integralną część umowy, z uwzględnieniem poniższych zapisów:
a) Część elektryczna
Przedmiotem opracowania jest wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego i awaryjnego, gniazd wtykowych, połączeń wyrównawczych oraz sieci teletechnicznej w Przedszkolu Miejskim nr 3 w Świnoujściu. Zakres projektu obejmuje wymianę wszystkich instalacji wykonanych przewodami aluminiowymi oraz niespełniających przepisów i norm. W pomieszczeniach z wymienioną instalacją elektryczną wykonaną przewodami miedzianymi w zakresie jest tylko wymiana osprzętu elektrycznego tj. oprawy oświetleniowe oraz gniazda wtykowe oraz montaż gniazd wskazanych przez użytkownika w trakcie wizji lokalnej.
Cała inwestycja została podzielona na trzy etapy możliwe do wykonania w ciągu 45 dni kalendarzowych. W przypadku rozpoczęcia prac przed terminem 25.06.2021r. prace wykonywać w godzinach popołudniowych lub dniach wolnych od zajęć przedszkolnych po uzgodnieniu z Dyrekcją Przedszkola. Po zakończeniu prac w danym etapie robót obejmujących dane pomieszczenia nie należy wykonywać w tych pomieszczeniach żadnych prac w kolejnych etapach robót. Dodatkowo należy wykonać instalację sieci komputerowej i telewizyjnej oraz CCTV i instalację dzwonkową.
Po zakończeniu prac należy wykonać odpowiednie pomiary poszczególnych instalacji, oraz uruchomić je.
UWAGA: wyłącza się z zakresu rzeczowego wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na terenie całego przedszkola.
b) Część budowlana – naprawy i malowanie w pomieszczeniach gdzie były wykonywane roboty elektryczne.
1) zaprawienie bruzd z ułożonymi przewodami instalacji elektrycznej zaprawą tynkarską z wierzchnim wykończeniem gipsową gładzią szpachlową.
2) malowanie ścian farbą lateksową klasy 1-2 odporności na szorowanie z przygotowaniem powierzchni do malowania – gładzie z gipsu szpachlowego gr. 3 mm, przy gładziach stosować kątowniki przy narożach ościeży okiennych.
3) malowanie sufitów farbą emulsyjną białą z przygotowaniem podłoża do malowania – gładzie gipsowe min. 3mm (ściany i sufity gruntowane podkładem dla farb lateksowych oraz emulsyjnych).
2. Przedmiot i zakres zamówienia szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6.1 do SWZ (zał. nr 1 do umowy), zakres rzeczowo finansowy stanowiący załącznik nr 6.2 do SWZ (zał. nr 2 do umowy) oraz dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252331,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418032,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252331,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acoma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 671-178-45-42
7.3.3) Ulica: Różana
7.3.4) Miejscowość: Zieleniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace malarskie, tynkarsie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252331,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Administrowanie i utrzymanie Cmentarzy Komunalnych w Świnoujściu w roku 2024
- ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, DROBNEGO SPRZĘTU, WYROBÓW PAPIEROWYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa implantów i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Przeniesienie drewnianej stodoły z Lisich Jam wpisanej do rejestru zabytków na "Kresową Osadę" w Baszni Dolnej
- Przebudowa obiektów przejścia granicznego w Ustce
- Budowa budynku gospodarczego i stacji agrometeorologicznej (masztu) w Ostoi, działka nr 5/58, obręb Ostoja, gmina Kołbaskowo. Postępowanie powtarzane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.