eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Bieżące remonty nawierzchni i utrzymanie dróg: powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Andrespol



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty nawierzchni i utrzymanie dróg: powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Andrespol

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65

1.5.2.) Miejscowość: Koluszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 67 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@koluszki.samorzady.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.koluszki.samorzady.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące remonty nawierzchni i utrzymanie dróg: powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie Gminy Koluszki oraz dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Andrespol

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a6d767b-9af4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032523/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i powiatowych położonych na terenie Gminy Koluszki i dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Andrespol.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075041/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIZ 271. 41. (15) .2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 805700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót związanych z bieżącymi remontami oraz utrzymaniem nawierzchni na drogach: powiatowych, gminnych i wewnętrznych położonych na terenie Gminy Koluszki, oraz dróg powiatowych położonych na terenie Gminy Andrespol.
II. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych masą mineralno - bitumiczną przy głębokości ubytku średnio 6 cm,
2) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych masą asfaltu na zimno,
3) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych przy użyciu mas asfaltu lanego z wycinką miejsc uszkodzonych ( recykler).
4) Zalanie szczelin, pęknięć dylatacji w nawierzchni bitumicznej i betonowej asfaltem na gorąco,
5) Cięcie piłą nawierzchni,
6) Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym
7) Ułożenie krawężników betonowych (15 x 30 x100 cm) na ławie betonowej z oporem. Materiał Wykonawcy,
8) Ułożenie obrzeży chodnikowych (8 x 30 x 100 cm) na podsypce cementowo – piaskowej w stosunku 1:3. Materiał Wykonawcy,
9) Remont nawierzchni z płyt YOMB o wymiarach ( 75 x 100 x 12,5 cm) lub (100 x 175 x 12,5 cm) wraz z korytowaniem, ułożeniem płyt. Spoiny wypełnione piaskiem – materiał Wykonawcy,
10) Montaż korytek ściekowych o wym. dł. 50 cm x szer. 60 cm x 15 cm. Wykonanie i materiał Wykonawcy.
11) Wykonanie poboczy z destruktu gr. 15 cm po uwałowaniu przy użyciu rozkładarki do poboczy. Materiał Wykonawcy.
12) Wykonanie pobocza z klińca kamiennego przy użyciu rozkładarki do poboczy. Grubość warstwy 15 cm po uwałowaniu. Materiał Wykonawcy
13) Montaż w nawierzchni bitumicznej odwodnienia liniowego o klasie obciążenia D 400. Materiał Wykonawcy.
14) Remont studni rewizyjnej Ø 1200 mm o głębokości do 3,5 m z nowego materiału. Nośność pokrywy i włazu 40 ton. Materiał Wykonawcy.
15) Remont przykanalika kanalizacji deszczowej wraz z wpustem deszczowym betonowym z osadnikiem i kratą klasy D 400. Remont z użyciem nowych materiałów. Materiał Wykonawcy.
16) Regulacja pionowa studzienki kanalizacyjnej,
17) Regulacja pionowa wpustu deszczowego,
18) Regulacja pionowa studni telefonicznej,
19) Regulacja pionowa obudowy zaworu wodociągowego,
20) Wymiana uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej wraz z regulacją wysokości,
21) Wymiana uszkodzonego wpustu deszczowego wraz z regulacją wysokości,
22) Wymiana uszkodzonej obudowy zaworu wodociągowego wraz z regulacją wysokości.
23) Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej gr.8 cm na podsypce piaskowo – cementowej w stosunku 3:1 ze spoinami wypełnionymi piaskiem. Materiał Wykonawcy
24) Udrożnienie rowów przy grubości namułu do 10 cm wraz z wywozem urobku
25) Pogłębienie rowów z profilowaniem skarp, grubości namułu do 30 cm z wywozem urobku,
26) Kopanie rowów odwadniających, trapezowych,
27) Wykonanie nowego przepustu z PEHD wraz z rozbiórką starego i wywozem,
28) Udrożnienie i czyszczenie przepustów rurowych,
29) Karczowanie krzaków w poboczach drogi i rowie na szerokość do 2m wraz z koszeniem trawy i wywozem pozostałości roślinnych,
30) Ścinka poboczy do szerokości 1,50 m wraz z wywozem urobku.
31) Czyszczenie studni chłonnych i osadników o głębokości do 6 m średnica Ø 1200 mm, z wypompowaniem wody do głębokości 6 m wraz z 2 przykanalikami i 2 kratkami ściekowymi,
32) Czyszczenie studni chłonnych i osadników o głębokości do 6 m średnica Ø 1500 z wypompowaniem wody do głębokości 6 m wraz z 2 przykanalikami i 2 kratkami ściekowymi,
33) Czyszczenie studni chłonnych i osadników o głębokości do 6 m średnica Ø 2000 z wypompowaniem wody do głębokości 6 m wraz z 2 przykanalikami i 2 kratkami ściekowymi,
34) Czyszczenie studni chłonnych i osadników o głębokości do 4 m średnica Ø 1500 z wypompowaniem wody do głębokości 4 m wraz z 2 przykanalikami i 2 kratkami ściekowymi,
35) Czyszczenie wpustu deszczowego z przykanalikiem,
36) Kruszenie gruzu, betonu ze wstępnym odsiewem do frakcji (0- 63 mm) wraz z załadunkiem i hałdowaniem,
37) Kruszenie gruzu, elementów betonowych, płyt żelbetonowych ze wstępnym rozkruszeniem młotem lub szczęką kruszącą do frakcji 0- 63 mm wraz z załadunkiem i hałdowaniem,
38) Praca koparki podsiębiernej o pojemności łyżki minimum 1 m3
39) Oznakowanie poziome: linie segregacyjne, krawędziowe, przejścia dla pieszych - cienkowarstwowo,
40) Utwardzenie rowów płytami ażurowymi 60 cm x 40 cm na geowłókninie. Materiał Wykonawcy
41) Praca walca drogoweg o wibracji minimum 9 ton.
Szczegółowe ilości prac będących przedmiotem niniejszego postępowania ujęte są w załączniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788491,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1285780,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788491,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowe BUD- DROG Stanisława Polus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731006446

7.3.3) Ulica: ul. Zawiła 23

7.3.4) Miejscowość: Koluszki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788491,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.