eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługa przeglądu, konserwacji oraz naprawy urządzeń transportu bliskiego UTB zabudowanych na stałe w budynkach na terenie administrowanym przez 17 WOG Koszalin (3 Zadania).



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeglądu, konserwacji oraz naprawy urządzeń transportu bliskiego UTB zabudowanych na stałe w budynkach na terenie administrowanym przez 17 WOG Koszalin (3 Zadania).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/17wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeglądu, konserwacji oraz naprawy urządzeń transportu bliskiego UTB zabudowanych na stałe w budynkach na terenie administrowanym przez 17 WOG Koszalin (3 Zadania).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a911a6b-9574-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/WOG/U/Infrastr./23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 561589,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 456577,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa przeglądu, konserwacji oraz naprawy urządzeń transportu bliskiego UTB .z podziałem na trzy zadania. Wykonawca ubiegając się o. udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na część nr 1 zamówienia (zadanie nr 1) i/lub na część nr 2 zamówienia (zadanie nr 2) i/lub na część nr 3 zamówienia (zadanie nr 3).

Zadanie 1 – Grupa Zabezpieczenia Koszalin,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) prace konserwacyjne urządzeń transportu bliskiego UTB;
2) prace związane z usuwaniem awarii oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego UTB;
3) przegląd urządzeń transportu bliskiego UTB takich jak: wciągniki i wciągarki z napędem ręcznym, suwnice z napędem ręcznym, suwnice z napędem elektrycznym, dźwigi towarowe, dźwigi towarowo- osobowe.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz sprzętu latającego typu dron nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.
2. Wszelkie zmiany umowy, o których mowa w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SWZ, mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego i są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 119386,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa przeglądu, konserwacji oraz naprawy urządzeń transportu bliskiego UTB .z podziałem na trzy zadania. Wykonawca ubiegając się o. udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na część nr 1 zamówienia (zadanie nr 1) i/lub na część nr 2 zamówienia (zadanie nr 2) i/lub na część nr 3 zamówienia (zadanie nr 3).
Zadanie 2 – Grupa Zabezpieczenia Kołobrzeg,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) prace konserwacyjne urządzeń transportu bliskiego UTB;
2) prace związane z usuwaniem awarii oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego UTB;
3) przegląd urządzeń transportu bliskiego UTB takich jak: wciągniki i wciągarki z napędem ręcznym, suwnice z napędem ręcznym, suwnice z napędem elektrycznym, dźwigi towarowe, dźwigi towarowo- osobowe.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz sprzętu latającego typu dron nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.
Wszelkie zmiany umowy, o których mowa w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SWZ, mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego i są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 196459,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa przeglądu, konserwacji oraz naprawy urządzeń transportu bliskiego UTB .z podziałem na trzy zadania. Wykonawca ubiegając się o. udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na część nr 1 zamówienia (zadanie nr 1) i/lub na część nr 2 zamówienia (zadanie nr 2) i/lub na część nr 3 zamówienia (zadanie nr 3).
Zadanie 3 – Grupa Zabezpieczenia Darłowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi (STWiOU).
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) prace konserwacyjne urządzeń transportu bliskiego UTB;
2) prace związane z usuwaniem awarii oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego UTB;
3) przegląd urządzeń transportu bliskiego UTB takich jak: wciągniki i wciągarki z napędem ręcznym, suwnice z napędem ręcznym, suwnice z napędem elektrycznym, dźwigi towarowe, dźwigi towarowo- osobowe.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
Zamawiający zakazuje użytkowania wszelkiego rodzaju aparatów fotograficznych na terenie jednostki wojskowej oraz sprzętu latającego typu dron nad terenem wojskowym przez pracowników własnych jak i Podwykonawców.
Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 10 SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.
Wszelkie zmiany umowy, o których mowa w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SWZ, mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego i są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 140731,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96069,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103205,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96069,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELWIKO Pan Stanisław Dropik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8580006376

7.3.3) Ulica: Andrzeja Antosiewicza 1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-642

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146605,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145090,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151009,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145090,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELWIKO Pan Stanisław Dropik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8580006376

7.3.3) Ulica: Andrzeja Antosiewicza 1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-642

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244037,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103818,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115441,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103818,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELWIKO Pan Stanisław Dropik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8580006376

7.3.3) Ulica: Andrzeja Antosiewicza 1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-642

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183707,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.