eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przebudowa układu komunikacyjnego wraz z utworzeniem osiedlowych przestrzeni publicznych w ramach rewitalizacji zachodniej części dzielnicy Witomino - Radiostacja, ul. Nauczycielska w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa układu komunikacyjnego wraz z utworzeniem osiedlowych przestrzeni publicznych w ramach rewitalizacji zachodniej części dzielnicy Witomino – Radiostacja, ul. Nauczycielska w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363799128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-346

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lis.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gdynia.pl/bip/lis

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/lisgdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa układu komunikacyjnego wraz z utworzeniem osiedlowych przestrzeni publicznych w ramach rewitalizacji zachodniej części dzielnicy Witomino – Radiostacja, ul. Nauczycielska w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313580a1-8b5e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00521973/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa ul. Nauczycielskiej w dzielnicy Witomino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa nr: RPPM.08.01.01-22-0005/17-00 o dofinansowanie Projektu: "Gdynia odNowa: Rewitalizacja zachodniej części dzielnicy Witomino-Radiostacja”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2500.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1404358,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa układu komunikacyjnego wraz z utworzeniem osiedlowych przestrzeni publicznych w ramach rewitalizacji zachodniej części dzielnicy Witomino – Radiostacja, ul. Nauczycielska w Gdyni na podstawie dokumentacji postępowania, w tym wielobranżowej dokumentacji projektowej, wraz z przygotowaniem i złożeniem do PINB kompletnej dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Inwestycja będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę.
5.2. Zamówienia obejmuje w szczególności:
5.2.1. przebudowę istniejącej ulicy;
5.2.2. utworzenie wspólnej przestrzeni dla pieszych i pojazdów w ramach uspokojenia ruchu poprzez wprowadzenie strefy zamieszkania;
5.2.3. przebudowę zjazdów;
5.2.4. przebudowę chodników;
5.2.5. budowę systemu odprowadzenia wód deszczowych z powierzchni drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej i odtworzeniem nawierzchni;
5.2.6. budowę oświetlenia wraz z dedykowanym oświetleniem przejścia dla pieszych
5.2.7. urządzenie zieleni, w tym wykonanie nasadzeń kompensujących przy ul. Hodowlanej;
5.2.8. wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
5.2.9. zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
5.2.10. dostawę i montaż tablic informacyjnych oraz pamiątkowych zgodnie z zasadami promocji projektów unijnych określonych w aktualnych na czas realizacji robót Wytycznych w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Niniejsze postępowanie nie obejmuje wykonania wycinki drzew, o których mowa w OPZ. Wycinka zostanie przeprowadzona na podstawie odrębnego zamówienia.
5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w całej dokumentacji postępowania przede wszystkim w dokumentacji projektowej, stanowiącej Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
Na dokumentację postępowania składają się również wszelkie ewentualne zmiany SWZ i załączników oraz odpowiedzi na pytania dokonane na etapie postępowania.
5.4. Zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji postępowania, w szczególności w załączniku nr 8 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w załączniku nr 9 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia - Dokumentacja projektowa.
5.6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres zadeklarowany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, który będzie liczony od dnia ostatecznego odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego, potwierdzonego podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na nasadzoną zieleń na okres 36 miesięcy.
5.7. Zamawiający nie stawia wymagań odnośnie zatrudnienia osób zgodnie z art. 96 ust. 2 pkt 2 uPzp.
5.8. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Osobami objętymi tym obowiązkiem są pracownicy fizyczni wykonujący prace ogólnobudowlane, w tym wykonujący w szczególności następujący rodzaj czynności:
5.8.1. w zakresie robót z branży ogólnobudowlanej zgodnie z definicją robót budowlanych określoną w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w szczególności prace rozbiórkowe oraz drogowe w tym budowa dróg, chodników, budowa zjazdów,
5.8.2. w zakresie robót z branży elektrycznej i teletechnicznej, w szczególności takie jak budowa sieci, sieci oświetleniowej oraz sygnalizacji świetlnej,
5.8.3. w zakresie robót z branży sanitarnej, w szczególności takie jak budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej.
Przedmiotowe wymaganie dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców.
5.9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.10. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopię polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej powyższe, w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w całym okresie trwania umowy do przedkładania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających aktualność posiadanego ubezpieczenia OC w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1802822,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2828909,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2828909,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031974

7.3.4) Miejscowość: Garcz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1802822,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.