eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej na P³ywalni Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6



Og³oszenie z dnia 2022-04-12

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej na P³ywalni Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 785660424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mosirplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alno¶æ obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej na P³ywalni Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-17a66831-ba34-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00118937

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.mosirplock.pl/pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub innych o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem formularzy na ePUAP(www.epuap.gov.pl) oraz udostêpnionych przez miniPortal(www.miniportal.uzp.gov.pl). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem niniejszego postêpowania: MOSiR3/2022. Oferty i o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym(w wersji elektronicznej). Dopuszczalna jest komunikacja za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@mosirplock.pl, szczególnie w zakresie przekazywania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, wyja¶nieñ, wezwañ do z³o¿enia dokumentów oraz innych informacji(nie dotyczy sk³adania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a)w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: pdf, doc, docx, odt i przekazuje siê w sposób wskazany powy¿ej; b) w przypadku gdy podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione jako dokumenty w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów (scan), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±c zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji, wynosi 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: http://www.mosirplock.pl/pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jako Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób uczestnicz±cych w niniejszym postêpowaniu jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., 09-400 P³ock, Pl. Celebry Papieskiej 1;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jest Pan Adam Lisicki, kontakt: adres e-mai: iod@mosirplock.pl, tel. 609 493 414.
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej na P³ywalni Podolanka” w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6, prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym, na ich wniosek, udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „Ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
6) obowi±zek podania przez osobê fizyczn±, bior±c± udzia³ w niniejszym postêpowaniu, danych osobowych dotycz±cych bezpo¶rednio tej Osoby, jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z okre¶lonych przepisów Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em tej osoby w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do otrzymanych w toku postêpowania danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoba, podaj±ca w prowadzonym postêpowaniu swoje dane osobowe posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych
Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania i uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych tej Osoby narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, podaj±cej swoje dane osobowe nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych w niniejszym postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze”).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR 3/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie: Modernizacja systemu wentylacji mechanicznej na P³ywalni Podolanka” w P³ocku przy ulicy Czwartaków 6, która ma na celu zwiêkszenie sprawno¶ci wentylacji obiektu, zmianê systemu wentylacji w obszarach objêtych planowan± przebudow± oraz zapewnienie komfortowych parametrów klimatu w obszarze hali basenowej, wêz³ów sanitarnych i szatni - przebieralni dla klientów P³ywalni. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawê i monta¿ urz±dzeñ wentylacyjnych,
2) przebudowê istniej±cych kana³ów wentylacyjnych,
3) dokonanie zmian w istniej±cych kana³ach wentylacyjnych,
4) wykonanie niezbêdnych instalacji elektrycznych i niskopr±dowych,
5) wykonanie niezbêdnego zakresu instalacji zasilaj±cych centrale w ciep³o technologiczne,
6) synchronizacjê pracy ca³o¶ci systemu wentylacyjnego,
7) uruchomienie systemu i dokonanie pomiarów skuteczno¶ci pracy ca³ego systemu wentylacji mechanicznej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w art. 108 Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 Pzp -okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VII SWZ,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki:
1) posiadaj± zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych i innych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania,
2) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ.
3) pozostaj± w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalaj±cej na realizacjê zamówienia – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
a ) posiada³ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± w odniesieniu do jednego oraz wszystkich zdarzeñ w okresie ubezpieczenia, których skutki s± objête umow± ubezpieczenia OC, w wysoko¶ci co najmniej warto¶ci z³o¿onej oferty; OC powinno obowi±zywaæ przez ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia,
4) posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty oraz zgodny z przepisami prawa budowlanego, prawid³owo wykona³ i ukoñczy³ przynajmniej:
a) 2 roboty polegaj±ce na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej w obiektach publicznych, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 400 tys. z³ brutto ka¿da,
UWAGA 1: Je¿eli Wykonawca bêdzie powo³ywa³ siê na do¶wiadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz jw. powinien dotyczyæ robót, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) osoby skierowane do kierowania robotami posiadaj± uprawnienia:
- budowlane w specjalno¶ci sanitarnej bez ograniczeñ w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem, w tym m.in. urz±dzeñ cieplnych i wentylacyjnych, wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz pe³nieniu obowi±zków kierownika budowy, w tym w pracach polegaj±cych na wykonywaniu instalacji wentylacji lub klimatyzacji,
- uprawnienia elektryczne, w zakresie wykonawstwa, dozoru i eksploatacji urz±dzeñ wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy w dniach 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 9),
Oferta wspólna (konsorcjum, Spó³ka cywilna itp.): O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub Pe³nomocnik (LIDER) umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu ka¿dego z Wykonawców, osobno dla ka¿dego z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zostanie przez Zamawiaj±cego wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1. potwierdzenie posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, (o którym mowa w R. V ust. 2 pkt 1 SWZ) – w tym celu Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju lub za granic± (np. KRS, CEIDG), w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem;
UWAGA: Zamawiaj±cy nie wzywa Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych, o ile Wykonawca wska¿e w ofercie, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych baz i potwierdzi aktualno¶æ danych zawartych w tych bazach.
2. Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa w R. V ust. 2 pkt 3) SWZ: w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:
1 dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia, okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w SWZ w R. V ust. 2 pkt 3 lit. a (w wysoko¶ci co najmniej warto¶ci z³o¿onej oferty).
UWAGA: Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.
3. Potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie), o której mowa w R. V ust. 2 pkt 4), w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:
1) wykaz wskazanych robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wykaz robót za³. nr 7 do SWZ),
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do kierowania robotami, stanowi±cymi przedmiot zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia zawodowego, w szczególno¶ci do¶wiadczenia zgodnego z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego, niezbêdnymi do prawid³owego wykonania zmówienia, a tak¿e zakresu czynno¶ci, które bêd± wykonywaæ i informacji o podstawie dysponowania tymi osobami (wykaz osób za³. nr 8 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) pe³nomocnictwo /orygina³/ lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy przez osobê/y podpisuj±c±/e ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z zapisu w Krajowym Rejestrze S±dowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innym w³a¶ciwym rejestrze,
2) w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone Liderowi – zapis zawarty w pkt.1 stosuje siê odpowiednio,
3) w przypadku podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach art. 118 Ustawy Pzp lub Podwykonawcy – do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych podmiotów zapis zawarty w pkt. 1 stosuje siê odpowiednio.
4) potwierdzenie wp³aty (przelewu) wadium wnoszonego w pieni±dzu lub je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia – orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej (z podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/porêczenia) w dopuszczonej przez Zamawiaj±cego formie/formach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione, wg wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
Porêczenie/gwarancja wymienione w ust. 2, ppkt 2-4, winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. Koniecznym jest aby dokument gwarancji/porêczenia obejmowa³ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymania wadium przez Zamawiaj±cego, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego, otwarty w PKO BP SA 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666 z adnotacj± w tytule wp³aty: Wadium w postêpowaniu na: „Modernizacjê systemu wentylacji mechanicznej na P³ywalni Podolanka” w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, wskazanym w pkt. 3 powy¿ej, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu bankowego, sporz±dzonej przez Wykonawcê, nie jest warunkiem wystarczaj±cym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej (z podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/porêczenia).
7. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, kiedy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych, w tre¶ci gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych musz± znajdowaæ siê wszystkie podmioty (cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej itp.) wymienione jako Wykonawcy.
8. Zamawiaj±cy wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej – potwierdzenie dowodu wp³aty (przelewu) zosta³o za³±czone do oferty.
2) gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekaza³ Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
9. Wadium utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim zgodnie z art 98 ust 1-5 Pzp
11. W zakresie wadium obowi±zuj± regulacje zawarte w art. 97 i 98 oraz 307 ust 4 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum/spó³ka cywilna itp.). W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej, Wykonawcy maj± obowi±zek ustanowienia Pe³nomocnika (LIDERA) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez pozosta³ych Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub ich uprawnionych przedstawicieli.
UWAGA: Forma udzielonego pe³nomocnictwa musi spe³niaæ wymagania takie jak forma przygotowanej oferty ( zgodnie z art. 99 § 1 kc).
2) O¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 pkt 1 i 2 SWZ, tj.
- potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - sk³ada ka¿dy z Wykonawców wraz z ofert±,
- potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Oferta przedstawiona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt 1 (zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym) musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców,
b) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt 3 (zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa) musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) sk³adaj±cych ofertê wspóln±,
c) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt. 4 (zdolno¶æ zawodowa, w zakresie do¶wiadczenia) - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy- zgodnie art. 445 ust. 1 Pzp.
6) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostan± wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców – zgodnie z art. 59 Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej Umowy mog± byæ dokonane wy³±cznie za zgod± obu Stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp oraz przewiduje, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, mo¿liwo¶æ dokonania w Umowie nastêpuj±cych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany podatku VAT;
b) wyst±pienia robót zamiennych, dodatkowych, zaniechanych lub zmiany zakresu realizowanych robót, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia
c) w przypadku zmiany zakresu ¶wiadczenia Umowy w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci nadzwyczajnych,
2) terminu wykonania umowy w przypadku:
a) zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 455 Pzp,
b) wyst±pienia robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych lub zmiany zakresu realizowanych robót,
c) zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 1 lit. c powy¿ej,
d) zagro¿enia epidemicznego lub istnienia/wyst±pienia epidemii,
e) wyst±pienia przestojów, opó¼nieñ, utrudnieñ w realizacji robót budowlanych wynikaj±cych z winy Zamawiaj±cego - o okres wynikaj±cy z przerw, opó¼nieñ, przestojów,
f) wyst±pienie innych przyczyn niezale¿nych od woli Stron, niemo¿liwych do przewidzenia,
3) dopuszczenia przez Zamawiaj±cego mo¿liwo¶ci skorzystania przez Wykonawcê z us³ug Podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca na etapie sk³adania ofert okre¶li, ¿e samodzielnie wykona zamówienie lub zmiany Podwykonawcy. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o zmianie.
3. Z uwagi na to, ¿e niniejsza Umowa zawierana jest w okresie stanu epidemii, og³oszonego w zwi±zku z COVID 19, Strony dopuszczaj± zmiany Umowy w zakresie okre¶lonym w art. 15r. ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID—19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.), w przypadku wyst±pienia w okresie realizacji umowy takich sytuacji, które bêd± wymaga³y zastosowania rozwi±zañ, okre¶lonych w przepisach przywo³anej ustawy. Dotyczy to w szczególno¶ci:
- zmiany terminu wykonania Umowy lub jej czê¶ci lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej czê¶ci,
- zmiany sposobu wykonywania robót budowlanych,
- zmiany zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia albo sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 powy¿ej, spowodowane okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID-19, poprzedzone bêd± dokonaniem stosownych uzgodnieñ miêdzy Stronami niniejszej Umowy.
5. W przypadku gdy Strony, z uzasadnionej przyczyny, wyd³u¿± termin wykonania przedmiotu Umowy, nie mo¿e byæ on d³u¿szy ni¿ czas konieczny, wynikaj±cy wprost z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê dla zmiany terminu.
6. Wniosek o zmiany Umowy, z powodu okoliczno¶ci, o których mowa w niniejszym paragrafie, Wykonawca, pod rygorem utraty roszczenia o zmianê Umowy, zobowi±zany jest z³o¿yæ u Zamawiaj±cego najpó¼niej w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia zdarzenia stanowi±cego podstawê do zmiany Umowy. Wniosek powinien zostaæ sporz±dzony w formie pisemnej i zawieraæ uzasadnienie wskazuj±ce na potrzebê zmiany. W przypadku braku wniosku do up³ywu terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym przyjmuje siê, ¿e zaistnia³e zdarzenia nie mia³o wp³ywu na wykonanie przedmiotu Umowy.
7. Ka¿dorazowo warunkiem koniecznym do podpisania aneksu przed³u¿aj±cego termin zakoñczenia robót jest przed³u¿enie przez Wykonawcê wa¿no¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy lub, je¶li nie jest to mo¿liwe, wniesieniem nowego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy, na przed³u¿ony termin wykonania zamówienia (z zachowaniem ci±g³o¶ci i wysoko¶ci zabezpieczenia) oraz zachowania wa¿no¶ci polisy odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-27 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one i opublikowane na ePUAP:/mosirplock/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.