eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Utrzymanie terenów zieleni na cmentarzach komunalnych w Pile



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie terenów zieleni na cmentarzach komunalnych w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdizpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie terenów zieleni na cmentarzach komunalnych w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-595d150d-b182-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025488/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Pielęgnacja zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Pile

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106220/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.11.22.PZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni znajdujących się na cmentarzach komunalnych w Pile, stanowiących własność Gminy Piła, w tym: koszenie traw, chwastów, jednorocznych odrostów z terenów zieleni znajdujących się na obszarach cmentarzy komunalnych, wygrabianie liści z alejek gruntowych, z trawników oraz ze skupin krzewów wiosną i jesienią, zamiatanie nawierzchni ziemnych, asfaltowych i z kostki brukowej, zbiór zanieczyszczeń, opróżnianie koszy, transport odpadów i ich utylizacja, pielęgnacja skupin krzewów, żywopłotów i zadrzewienia na cmentarzach komunalnych, zbiór, transport i utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania prac pielęgnacyjnych.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie usług związanych z wygrabianiem liści z alejek gruntowych, z terenów zieleni oraz ze skupin krzewów jesienią, zamiataniem nawierzchni ziemnej, asfaltowej i lub kostki brukowej, zbiorem zanieczyszczeń i utylizacją, transportem odpadów powstałych podczas wykonywania w/w prac na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Motylewskiej. Powyższe prace obejmują okres przed dniem Wszystkich Świętych i mają być wykonane w dniach od 26.10.2022r do 31.10.2022r. Zmiana terminu jest dopuszczalna jedynie w sytuacji, gdy na wykonanie prac nie pozwolą szczególne warunki atmosferyczne.
3. Zamówienie obejmuje wykonanie usług cięcia żywopłotów na wszystkich płaszczyznach po linii odrostów pędów nożycami mechanicznymi, łącznie z zebraniem i transportem odciętych pędów oraz kosztem utylizacji. Prace wykonać przy użyciu sprzętu specjalistycznego z zachowaniem szczególnej ostrożności ze względu na nagrobki leżące w bliskiej odległości, a także na osoby odwiedzające groby zmarłych. Wszelkie zanieczyszczenia powstałe podczas cięcia należy niezwłocznie zebrać i wywieźć tego samego dnia po wykonanej pracy.
4. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i technologią robót.
5. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usług.
7. Biorąc pod uwagę szczególne miejsce wykonywania usług, tj. cmentarze, Wykonawca dochowa wszelkiej staranności przy wykonywaniu zadania, nie zakłóci również ceremonii pogrzebowych.
8. Wykonawca wyposaży własnych pracowników zajmujących się pracami pielęgnacyjnymi w odzież ochronną z widocznym logo Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
10. W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
11. W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.