eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › "ABC Przedsiębiorczości"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"ABC Przedsiębiorczości"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 562 76 97

1.5.8.) Numer faksu: 82 562 76 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luch@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pupchelm.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"ABC Przedsiębiorczości"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea7e6de1-8809-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038819/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Szkolenie "ABC Przedsiębiorczości"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048976/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.381.3.2.2022.WK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kod CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „ABC Przedsiębiorczości”. Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, Funduszu Pracy.
Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne zarejestrowane w urzędzie pracy, które uzyskały pozytywną decyzję na otrzymanie środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia niezbędnej wiedzy w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Efektem szkolenia winno być poznanie przez uczestników: podstaw prawnych zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej,
form organizacyjnych działalności gospodarczej, podatków 2022 r., w tym podatku od towarów i usług, podstawowych ubezpieczeń (ZUS), możliwości pozyskiwania środków na prowadzenie działalności gospodarczej, zasad rozliczania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej, wybranych zagadnień z marketingu w małej firmie, podstaw prawa pracy w firmie, pomoc de minimis.
Liczba godzin szkolenia: 25 na każdego uczestnika szkolenia, w tym zajęcia teoretyczne
i praktyczne. Liczba osób do przeszkolenia maksymalnie 110. Realizacja szkoleń nastąpi w grupach 8- 14 osobowych. Liczba osób do przeszkolenia może ulec zmianie w zależności od liczby wniosków złożonych na dotacje w danym roku. Liczebność poszczególnych grup szkoleniowych w danym miesiącu będzie zależała od liczby wniosków złożonych na dotację w danym miesiącu.Termin realizacji usługi: 10 miesięcy tj. od marca do grudnia 2022r. w grupach 8-14 osobowych. Terminy poszczególnych grup będą ustalane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Chełm.
Szkolenie „ABC Przedsiębiorczości” winno składać się z następujących bloków tematycznych: podstawy prawne zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, formy organizacyjne działalności gospodarczej, podatki 2022r., w tym podatki od towarów i usług,
podstawowe ubezpieczenia (ZUS), możliwości pozyskiwania środków na prowadzenie działalności gospodarczej, zasady rozliczania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej, wybrane zagadnienia z marketingu w małej firmie, podstawy prawa pracy w firmie, pomoc de minimis.
Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnioną realizację wszystkich tematów określonych
w programie szkolenia.
Realizacja szkolenia powinna odbyć się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na każdego uczestnika szkolenia, w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych w godzinach 8.00-18.00 (co najmniej 5 godzin zegarowych zajęć dziennie, nie więcej niż 8 godzin).
Godzina zegarowa szkolenia obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy. Każda osoba powinna otrzymać na własność: co najmniej jeden podręcznik lub skrypt dotyczący zakresu szkolenia, brulion w twardej oprawie A4/96 kartek, teczkę do przechowywania i transportu dokumentów, długopis, kolorowy zakreślacz.
Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia podczas trwania szkolenia: serwis kawowy /kawa, herbata, napoje, ciastka/, materiały do zapewnienia bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego w związku z panującą pandemią COVID19 niezbędne do realizacji zajęć m.in.: środki do dezynfekcji rąk lub rękawiczki jednorazowe, maseczki jednorazowe, środki do dezynfekcji sprzętu. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca winien zorganizować egzamin przed komisją egzaminacyjną składająca się m.in. z osób posiadających wymagane doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Każdy uczestnik szkolenia ma przystąpić do egzaminu wewnętrznego po zakończeniu każdego szkolenia.
Wyżej wymienione szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz otrzymaniem przez uczestników szkolenia: zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierające elementy określone w § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. (Dz. U. z 2014r. poz. 667) w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości Robert Staluszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621318617

7.3.4) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 88-430

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.