eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Montaż obiektów gospodarczych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Baza sprzętowo-materiałowa na potrzeby zarządzania kryzysowego Starostwa Powiatowego i utrzymania dróg



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118486 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż obiektów gospodarczych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Baza sprzętowo-materiałowa na potrzeby zarządzania kryzysowego Starostwa Powiatowego i utrzymania dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wyzwolenia 24

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 84 60 674

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatwalbrzyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż obiektów gospodarczych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Baza sprzętowo-materiałowa na potrzeby zarządzania kryzysowego Starostwa Powiatowego i utrzymania dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-871be220-e5fd-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001330/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Montaż obiektów gospodarczych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Baza sprzętowo-materiałowa na potrzeby zarządzania kryzysowego Starostwa Powiatowego i utrzymania dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 213 ust. 1 w związku z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c2018ea9-d348-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOS.272.8.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 278211,38 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37409,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje: wykonanie robót budowlanych dla bazy sprzętowo-materiałowej zlokalizowanej przy ul. 3-go Maja w Walimiu.
Roboty budowlane obejmują prace budowlane związane z wykonaniem obiektów gospodarczych o podanych parametrach i właściwościach użytkowych:
- obiekt gospodarczy stalowy powlekany lub malowany kolor ciemny brąz o wymiarach szerokość 5m, długość 7m, wyposażony w bramę wjazdową dwuskrzydłową o wymiarach minimalnych 3 m szerokości *3,5m wysokości oraz drzwi wejściowe całość zamontowana w ścianie 5,5m – 3kpl,
- dach - konstrukcja wzmocniona, dwuspadowy na boki wyposażony w rynny okapowe i rury spustowe,
- brama wjazdowa wyposażona w rygle, zamek patentowy oraz uchwyty zamknięcia na dwie kłódki,
- drzwi wejściowe wyposażone w zamek patentowy oraz uchwyty zamknięcia na dwie kłódki,
- obiekty mają być dostarczone i zamontowane do podłoża wykonanego z płyt betonowych drogowych o grubości 15cm,
- uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXTRASTAL Tomasz Mysza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372211777

7.3.3) Ulica: Kostrza 18

7.3.4) Miejscowość: Jodłownik

7.3.5) Kod pocztowy: 34-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.