eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Przebudowa odcinka sieci wodociągowej wraz z remontem infrastruktury drogowej w ciągu ulicy ks. J. Rąba w Iwoniczu-Zdroju.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka sieci wodociągowej wraz z remontem infrastruktury drogowej w ciągu ulicy ks. J. Rąba w Iwoniczu-Zdroju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134350212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka sieci wodociągowej wraz z remontem infrastruktury drogowej w ciągu ulicy ks. J. Rąba w Iwoniczu-Zdroju.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a87f5007-97f9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004916/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa odcinka sieci wodociągowej wraz z remontem infrastruktury drogowej w ciągu ulicy ks. J. Rąba w Iwoniczu-Zdroju.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2023.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3947001,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa odcinka sieci wodociągowej wraz z remontem infrastruktury drogowej w ciągu ulicy ks. J. Rąba w Iwoniczu-Zdroju”.
Zakres zamówienia obejmuje:
Zadanie I – Wodociąg ze zbiornikami i automatyką
Wykonanie odcinka sieci wodociągowej z rur PE 100 typ RC PN16 SDR11, Ø 160 x 14,6 mm. Wykonany odcinek sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowe będzie zlokalizowany w dużej części w pasie drogowym drogi gminnej, ul. Ks. J. Rąba w Iwoniczu-Zdroju oraz w jego sąsiedztwie. Część wykonanego odcinka sieci wodociągowej, zaprojektowano do wykonania przewiertami sterowanymi. Długość do wykonania odcinka sieci wodociągowej wynosi 657,02 mb. Zamówienie obejmuje ponadto wykonanie odcinków przyłączy wodociągowych do budynków i obiektów zlokalizowanych przy wykonywanym odcinku sieci wodociągowej. Istniejące przyłącza wodociągowe zasilane z istniejącej żeliwnej sieci wodociągowej, zostaną włączone do nowo wykonanego odcinka sieci, z rur PE Ø160 mm. Zaprojektowano przyłącza wodociągowe do budynków z rur PE 100 typ RC PN16 SDR 11, zgodnych z PN-EN 12201-2, o następujących średnicach i długościach: Ø 63 x 5,8 mm, L = 10,24 mb, Ø 90 x 2,8 mm, L = 27,41 mb, Ø 110 x 10 mm, L = 62,97 mb, Ø 125 x 11,4 mm, L = 19,67 mb.

W ramach zamówienia w miejscu sześciu istniejących zbiorników wody zaprojektowano posadowienie dwóch naziemnych stalowych zbiorników membranowych o pojemności 150 m³ dla każdego z nich, przeznaczonych do magazynowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Membrana EPDM o grubości 1,0 mm i podkład z filcu. Zaprojektowane zbiorniki zostaną posadowione na żelbetowych fundamentach /projekt konstrukcji/, po uprzednim demontażu istniejących zbiorników wody. Demontaż istniejących zbiorników wody należy przeprowadzić etapowo, aby zachować możliwość funkcjonowania i magazynowania wody w kilku istniejących zbiornikach wody. Wystąpi konieczność czasowej przebudowy istniejących rurociągów wody przy zbiornikach, aby zapewnić funkcjonowanie kilku z nich w trakcie prowadzonych robót.

Zadanie II – Remont drogi
W ramach zadania należy zrealizować remont ulicy Ks. Jana Rąba w miejscowości Iwonicz-Zdrój. Odcinki objęte remontem podzielono na 2 etapy w następującym kilometrażu roboczym: Etap 1 - ulica Ks. Jana Rąba km roboczym 0+000 ÷ 0+638 wraz z remontem drogi bocznej tzw. droga „koło Baru” na długości 91 m;
Etap 2 - ulica Ks. Jana Rąba km roboczym 0+638 ÷ 0+748. Kilometraż roboczy ulic przyjęty jest w granicy działek ewidencyjnych o nr 840 i 829/11.

Zadanie III – Remont oświetlenia ulicznego
Remont oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Ks. Jana Rąba w Iwoniczu-Zdroju dotyczący wymiany lamp ulicznych.
Zakres zadania obejmuje:
- demontaż istniejących latarni oświetlenia ulicznego,
- montaż słupów oświetleniowych z fundamentami,
- montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach,
- przebudowę układów pomiarowych - ochronę od porażeń.

Uwaga!
Z dokumentacji technicznej – Oświetlenie zadanie III wyłącza się w całości zakres robót dotyczący ul. Kulczyńskiego. Nie należy tego wyceniać w ofercie. Załączony przedmiar robót uwzględnia zmianę.

Uwaga!
Wykonawca zapewni ciągły przejazd remontowaną drogą pojazdów osobowych oraz dostawczych do znajdujących się wzdłuż drogi zabudowań (m.in. obiekty sanatoryjne, obiekty użyteczności publicznej, budynki mieszkalne). W przypadku konieczności wyłączenia z ruchu drogi Wykonawca będzie zobowiązany na co najmniej 7 dni roboczych przed wyłączeniem, powiadomić Zamawiającego oraz zarządców obiektów o terminie wyłączenia. Wyłączenie nie będzie mogło trwać dłużej niż uzasadniona potrzeba potwierdzona przez Inspektora nadzoru oraz Kierownika budowy.

Wykonawca zapewni ciągłe dostawy wody z wodociągu dla znajdujących się wzdłuż wodociągu zabudowań (m.in. obiekty sanatoryjne, obiekty użyteczności publicznej, budynki mieszkalne).

Wykonawca zdemontowane latarnie, materiały zgodnie z protokołem demontażowym, złom metali kolorowych, oprawy, sterowniki, przekaże na magazyn RE Krosno, pozostałe zutylizuje.

Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną.

Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej prowadzonego postępowania.

UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4497000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5631462,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4497000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840000749

7.3.3) Ulica: Grodzka

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nieznane na etapie składania ofert.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4497000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.