eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedliska › Naprawy, remonty i przeglądy sprzętu kołowego transportu wewnętrznego bliskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawy, remonty i przeglądy sprzętu kołowego transportu wewnętrznego bliskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedliska 77

1.5.2.) Miejscowość: Siedliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876291500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawy, remonty i przeglądy sprzętu kołowego transportu wewnętrznego bliskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w okresie 24 miesięcy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffdf1498-ab61-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097580/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia w zasadzie w żaden sposób nie zostały zmienione. W związku z tym dla zabezpieczenia realizacji usług napraw i remontów zaproszono do negocjacji lokalnego
Wykonawcę na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8bf9cf1c-989b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/04/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie napraw, remontów i okresowych przeglądów technicznych sprzętu kołowego
transportu wewnętrznego bliskiego, użytkowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o.
(Siedliska 77, 19-300 Ełk) w okresie 24 miesięcy.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi
zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji prac składających się na przedmiot zamówienia jak również na okres gwarancji, na kwotę 200.000,00 zł i utrzymać ich ważność przez cały okres
obowiązywania umowy i gwarancji.
3. Przeglądy, naprawy i remonty dotyczyć będą następujących pojazdów:
Lp. Marka- typ Dane silnika Terminy przeglądów co …mth
lub raz w roku Rok produkcji
1 Ładowarka teleskopowa JCB5TDSGK 535-95
(Nr ser. 930) 4399 cm3 500 mth
2000 mth 2011
2 Ładowarka teleskopowa JCB5TDSGK 535-95(Nr ser. 944) 4399 cm3 500 mth
2000 mth 2011
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00070463/01 z dnia 2022-02-28
2022-02-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
3 Ładowarka kołowa XCMG ZL50G (Nr ser. 48) 164 kW 500 mth
1000mth 2011
4 Ładowarka kołowa XCMG ZL50G (Nr ser. 49) 164 kW 500 mth
1000 mth 2011
5 Miniładowarka JCB, Teletruk 2,5D 3153 cm3 500 mth
2000 mth 2017
6 Wózek widłowy Nissan, elektryczny JG1N1L16Q 48V / 690Ah 500 mth (6 m-cy) 2011
7 Wózek widłowy Nissan, spalinowy Y1D2A25Q 3153 cm3 250 mth
2000 mth 2011
8 Wózek widłowy Heli, spalinowy 2369 cm3 500 mth
1000 mth 2018
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Techniczne przeglądy okresowe, w zakres, których wchodzą:
a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, według wskazań producenta sprzętu kołowego transportu wewnętrznego
bliskiego,
b) sprawdzenie układu hamulcowego i kierowniczego,
c) sprawdzenie elementów zawieszenia,
d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,
e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu kołowego,
f) sprawdzenie układu napędowego tj. silnika i przekładni.
2) Naprawy obejmują remonty bieżące i główne, zakup ogumienia lub naprawa, a także usuwanie awarii zgodnie z
wyszczególnionymi zasadami:
a) wykonanie napraw odbywa się na zlecenie Zamawiającego,
b) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia sprzętu kołowego do naprawy,
zakres robót oraz orientacyjną cenę za usługę,
c) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji,
d) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego każdej
wymienionej części,
e) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części
i materiałów eksploatacyjnych (faktura), które zostały zamontowane lub wymienione
w pojazdach Zamawiającego,
f) maksymalny koszt naprawy sprzętu kołowego (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć
kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji netto, sporządzonych według norm producenta. Ceny części nie mogą
być wyższe niż sugerowane przez dostawców danej marki sprzętu kołowego,
g) Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje oleje i inne materiały eksploatacyjne wraz z ogumieniem
zgodnie z wymaganą specyfikacją Producenta.
3) Usługi wyżej wymienione muszą być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:
a) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie sprzętu kołowego w pełnej sprawności techniczno użytkowej przez okres
obowiązywania umowy,
b) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności, wykraczających poza uzgodniony zakres,
Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,
c) na wykonanie usługi Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji, natomiast na zakupione nowe części Wykonawca
udzieli gwarancji producenta,
d) termin reakcji Wykonawcy (tj. obejrzenia sprzętu i ustalenia przyczyny) na zgłoszenie w zakresie awarii/naprawy przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godziny (poniedziałek-piątek) od otrzymania
informacji pocztą elektroniczną,
e) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 5 dni, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z
Zamawiającym, może ulec przedłużeniu,
f) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług wyżej wymienionych odpowiada Wykonawca.
5. Prognozowana ilość roboczogodzin świadczenia usługi (przeglądu, naprawy, remontu) wyniesie 570 rbh.
6. Zamawiający przewiduje ewentualne poszerzenie zamówienia o dodatkowe 57 rbh w ramach prawa opcji. Zamawiający
w trakcie realizacji niniejszego zamówienia może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji. Realizacja usługi z prawa opcji
nastąpi na wniosek Zamawiającego po przekroczeniu szacunkowych ilości godzin świadczenia usługi zamówienia
podstawowego.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego
tytułu. Zamawiający będzie korzystał z opcji w przypadku przekroczenia szacowanych roboczogodzin, gdy dane
awarie/naprawy będą wymagały większej liczby rbh
niż zakładano lub gdy Zamawiający dołączy do wykazu pojazdów dodatkowy sprzęt kołowy.
7. Maksymalna kwota jaką Zamawiający przewiduje przeznaczyć na materiały eksploatacyjne oraz części zamienne to
400.000,00 zł netto. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za te materiały
na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Wykonawca nie dokonuje narzutu cenowego na materiałach i częściach.
8. Sprzęt kołowy stanowiący przedmiot umowy znajduje się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w
Siedliskach k/Ełku (Siedliska 77, 19-300 Ełk).
9. Przedmiot umowy winien spełniać wszystkie wymogi określone przepisami prawa i winien być zgodny z wiedzą fachową.
10. Naprawy/remonty i przeglądy sprzętu kołowego odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego.
11. Zamawiający wymaga wykonywania napraw, przeglądów-obsługi w siedzibie Zamawiającego, jedynie dopuszcza
możliwości wykonania napraw specjalistycznych w siedzibie Wykonawcy.
12. W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu/maszyny do warsztatu naprawczego, Wykonawca zobowiązany jest do
(bez doliczania dodatkowych kosztów):
1) zapewnienia naprawy przez serwis mobilny,
2) zapewnienia transportu pojazdu/maszyny do warsztatu naprawczego w ciągu 1 dnia roboczego

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203319,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203319,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203319,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-SZCZUKA Mariusz Szczuka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281544736

7.3.3) Ulica: Podmiejska 11

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203319,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.