eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Poprawa stanu infrastruktury obiektów kulturalno- rekreacyjnych na terenie Gminy Wieleń poprzez budowę wspólnej sali wiejskiej dla sołectw Marianowo i Herburtowo



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118167 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury obiektów kulturalno- rekreacyjnych na terenie Gminy Wieleń poprzez budowę wspólnej sali wiejskiej dla sołectw Marianowo i Herburtowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieleń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791158

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 34

1.5.2.) Miejscowość: Wieleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672561170

1.5.8.) Numer faksu: 672561021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Wielen_UM@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wielen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury obiektów kulturalno- rekreacyjnych na terenie Gminy Wieleń poprzez budowę wspólnej sali wiejskiej dla sołectw Marianowo i Herburtowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3d5ba55-c2c9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002185/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Poprawa stanu infrastruktury obiektów kulturalno- rekreacyjnych na terenie Gminy Wieleń poprzez budowę wspólnej sali wiejskiej dla sołectw: Marianowo i Herburtowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070844/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KTI.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1614740,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego: Poprawa stanu infrastruktury obiektów kulturalno- rekreacyjnych na terenie Gminy Wieleń poprzez budowę wspólnej sali wiejskiej dla sołectw: Marianowo i Herburtowo. W zakres zadania wchodzi budowa obiektu sali wiejskiej zlokalizowanej w obrębie działki nr 12/1 we wsi Marianowo wraz z zagospodarowaniem
terenu przyległego, w tym m.in. budową zadaszonego podestu scenicznego. W ramach inwestycji wybudowana zostanie sala wiejska (pow. zabudowy 319,66 m2), zadaszona scena (pow. zabudowy 34,46 m2), nawierzchnie utwardzone: 203,98 m2 (nawierzchnia mineralno żywiczna), 17,51 m2 (nawierzchnia betonowa), 137,51 m2 (bruk betonowy), 52,5 m2 (kratka trawnikowa). Zadanie obejmuje również rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego o pow.
ok. 40 m2, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki metalowej. Budynek sali wolnostojący, parterowy z antresolą, bez podpiwniczenia. Forma budynku zwarta, przekryty dachem dwuspadowym bezokapowym o nachyleniu połaci 45 stopni krytym dachówką cementowowłóknową. Parter zawiera część główną sali, zadaszony taras, sanitariaty, zaplecze gospodarcze, kotłownia. Na antresoli przewidziane pomieszczenie świetlicy środowiskowej. Potrzeby cieplne pokrywane z indywidualnej kotłowni- preferowane zastosowanie kotła na pellet
piątej klasy spełniającego wymogi ecodesign o mocy zapewniającej pokrycie zapotrzebowania na ciepło obiektu sali wraz z przygotowaniem ciepłej wody użytkowej. Obiekt sali wykonany w technologii tradycyjnej z zastosowaniem ścian murowanych trójwarstwowych (beton komórkowy,
styropian, cegła klinkierowa). Ściany wzmocnione słupami żelbetowymi oraz ramami żelbetowymi stanowiącymi konstrukcję tarasu i ściany szczytowej. Ławy żelbetowe monolityczne, ściany fundamentowe z bloczków betonowych. Schody wewnętrzne betonowe.
Przekrycie budynku wykonać jako konstrukcję drewnianą. Komin z kształtek systemowych.
Przeszklenia systemowe o profilach aluminiowych ciepłych, szklenie szkłem bezpiecznym.
Wyposażenie budynku w instalację elektryczną, wentylacyjną, wodno- kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, instalacji odgromowej oraz przyłącza do sieci zewnętrznych i zbiornik bezodpływowy na ścieki. Kompleksowe przeprowadzenie prac wykończeniowych wewnętrznych oraz zewnętrznych. Sala zostanie wyposażona w dźwig hydrauliczny wewnętrzny zapewniający
dostęp do całego obiektu osobom niepełnosprawnym. W ramach zamówienia Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego świadectwo UDT dopuszczające urządzenie dźwigu do użytkowania. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich opinii, decyzji i uzgodnień włącznie z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji
pozwolenia na użytkowanie obiektu po jego realizacji oraz opracowaniem instrukcji ppoż. i wyposażenia obiektu w sprzęt gaśniczy. Termin realizacji zadania określony został wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262310-7 - Zbrojenie

45262620-3 - Ściany nośne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1888000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2094997,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1888000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEF-BUD Przemysław Stefaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631769937

7.3.3) Ulica: Drawska 6

7.3.4) Miejscowość: Wieleń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-730

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1888000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.