eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moryń › Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek w roku 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek w roku 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W MORYNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811920307

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6A

1.5.2.) Miejscowość: Moryń

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-503

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsmoryn@zsmoryn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsmoryn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c8be1a6-869b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek w roku 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c8be1a6-869b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518713

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.3111.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 430571,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych
Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być
zmniejszony lub zwiększony do około 40 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia
dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 131839,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych
Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być
zmniejszony lub zwiększony do około 40 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia
dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 91936,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Dostawa nabiału oraz jaj
Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być
zmniejszony lub zwiększony do około 40 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia
dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 45987,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Dostawa ryb i mrożonek
Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być
zmniejszony lub zwiększony do około 40 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia
dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 60426,77 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być
zmniejszony lub zwiększony do około 40 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia
dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 116038,53 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Dostawa pieczywa
Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być
zmniejszony lub zwiększony do około 40 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia
dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 4459,12 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7. Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych objęta prawem opcji
Ilości podane w załączniku do formularza ofertowego są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być
zmniejszony lub zwiększony do około 40 %, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia
dostaw Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tego tytułu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 1412,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 05 stycznia 2023 r. godz. 10.00 zgodnie z ogłoszeniem o zamówienie nr 2022/BZP 00518713 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2022r. zostały przesłane oferty:
1) MADAR SPÓŁKA Z O. O., ul. Szklarniowa 1 Ustowo, 70 – 001 Szczecin
Złożone dokumenty nie zawierają formularza oferty.
Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, jako oferta niezgodna z przepisami ustawy.
2) BISSA SPÓŁKA Z O. O., ul. Usługowa 6A, 73-110 Stargard”
Przesłanego przez Wykonawcę pliku nie można uważać za ofertę gdyż nie posiada on cech oferty w szczególności nie jest wskazana cena za jaka wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie, brak jest również innych zobowiązań wykonawcy, m. in. dotyczących terminu związania ofertą, oświadczenia o zawarciu umowy w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 05 stycznia 2023 r. godz. 10.00 zgodnie z ogłoszeniem o zamówienie nr 2022/BZP 00518713 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2022r. nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 05 stycznia 2023 r. godz. 10.00 zgodnie z ogłoszeniem o zamówienie nr 2022/BZP 00518713 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2022r. nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 05 stycznia 2023 r. godz. 10.00 zgodnie z ogłoszeniem o zamówienie nr 2022/BZP 00518713 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2022r. nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 05 stycznia 2023 r. godz. 10.00 zgodnie z ogłoszeniem o zamówienie nr 2022/BZP 00518713 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2022r. nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 05 stycznia 2023 r. godz. 10.00 zgodnie z ogłoszeniem o zamówienie nr 2022/BZP 00518713 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2022r. nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 05 stycznia 2023 r. godz. 10.00 zgodnie z ogłoszeniem o zamówienie nr 2022/BZP 00518713 opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2022r. nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.