eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie kształcenia zawodowego (4).



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie kształcenia zawodowego (4).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych i Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592186747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Broniewskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3@zsp3.piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zsp3piotrkow.wikom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie kształcenia zawodowego (4).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-093c7b7c-9a37-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024354/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w zakresie kształcenia zawodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Nabywając nowe kompetencje buduj swoją przyszłość w Budowlance” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073543/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSPiPO-W.3.3611.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 543313,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259584,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa narzędzi budowlano - instalacyjnych ręcznych. Dostawę należy zrealizować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-15.00. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla Części 1 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38425100-1 - Manometry

43132300-0 - Wiertła

44212310-5 - Rusztowania

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44511100-6 - Szpadle i szufle

44511340-0 - Grabie

44511500-0 - Piły ręczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512300-5 - Młotki

44512700-9 - Pilniki lub tarniki

4.5.5.) Wartość części: 113380,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa narzędzi budowlano - instalacyjnych elektrycznych ze szkoleniem z obsługi. Dostawę należy zrealizować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-15.00. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla Części 2 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42662100-5 - Elektryczny sprzęt spawalniczy

42664100-9 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych

43414000-8 - Szlifierki

4.5.5.) Wartość części: 92458,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych z zakresu odnawialnych źródeł energii.
Dostawę należy zrealizować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-15:00. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla Części 3 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

31712331-9 - Fotoogniwa

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

42112000-7 - Instalacje turbinowe

42122130-0 - Pompy wodne

4.5.5.) Wartość części: 44598,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa podręczników do nauki przedmiotów zawodowych.
Dostawę należy zrealizować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-15:00. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla Części 4 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22114100-3 - Słowniki

22472000-9 - Podręczniki instrukcyjne

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 7351,21 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa tablic szkolnych. Dostawę należy zrealizować w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-15:00. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla Części 5 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

30195920-7 - Tablice magnetyczne

4.5.5.) Wartość części: 1795,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie może zwiększyć tej kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218005,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218005,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający wezwał wykonawcę – Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, do złożenia wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny, kosztu lub ich istotnych części składowych (art. 224 ust. 1 ustawy Pzp) oraz do uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego (art. 128 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca nie udzielił odpowiedzi w wyznaczonym terminie – jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 oraz ust.1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający wezwał wykonawcę – Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, do wyjaśnienia treści przedmiotowego środka dowodowego (art. 128 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca nie udzielił odpowiedzi w wyznaczonym terminie – jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie może zwiększyć tej kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162544,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162544,50 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający wezwał wykonawcę – Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, do złożenia podmiotowych środków dowodowych określonych przez Zamawiającego w postepowaniu (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp) – wykonawca nie udzielił odpowiedzi w wyznaczonym terminie. Zamawiający ponownie wezwał ww. wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych (art. 128 ustawy Pzp) – wykonawca nie udzielił odpowiedzi w wyznaczonym w terminie – jego oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie może zwiększyć tej kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.