eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubicze Cerkiewne › Przywrócenie funkcji społecznych oraz kulturowo-edukacyjnych w budynku Izby Kultury I Tradycji OSP w Dubiczach Cerkiewnych



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przywrócenie funkcji społecznych oraz kulturowo-edukacyjnych w budynku Izby Kultury I Tradycji OSP w Dubiczach Cerkiewnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji

1.3.) Oddział zamawiającego: GOKSiR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000975782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna

1.5.2.) Miejscowość: Dubicze Cerkiewne

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-204

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 6827999

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.iwaniuk@dubicze-cerkiewne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dubicze-cerkiewne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dubicze_cerkiewne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


gminny ośrodek kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przywrócenie funkcji społecznych oraz kulturowo-edukacyjnych w budynku Izby Kultury I Tradycji OSP w Dubiczach Cerkiewnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee889113-9ded-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027836/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przywrócenie funkcji społecznych i kulturalno - edukacyjnych w budynku Izby Kultury i Tradycji OSP w Dubiczach Cerkiewnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077212/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOKSiR.271.1.2022.MI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie remontu zewnętrznego budynku Izby Kultury i Tradycji OSP w Dubiczach Cerkiewnych zlokalizowanego na działce o nr ew. 341
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pt.: „Przywrócenie funkcji społecznych oraz kulturowo-edukacyjnych w budynku Izby Kultury i Tradycji OSP w Dubiczach Cerkiewnych”, nr WND-RPPD.08.06.00-20-0583/21-00 współfinasowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 20142020, Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie/Poddziałanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.
2. Szczegółowy opis zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót zwane w dalszej części dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ
4. Zamawiający żąda udzielenia, co najmniej 5 — letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339561,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339561,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431002087

7.3.3) Ulica: Łowcza 4

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339561,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.