eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117672 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4511620

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_Opole@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10a12591-c2a9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000888/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083041/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 240000/271/3/2021-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 586488,34 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1) zasilacz UPS o mocy 3 kVA dla Biura Terenowego w Opolu Lubelskim, ul Piłsudskiego 12 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 12638,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2) zasilacz UPS o mocy 3 kVA dla Biura Terenowego
w Parczewie, Pl. Wolności 7 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 12638,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3) zasilacz UPS o mocy 3 kVA dla Biura Terenowego w Lipsku, Partyzantów 10 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 12638,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4) zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Inspektoratu w Giżycku,
ul. Królowej Jadwigi 2– 1szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 28355,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5) zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Inspektoratu
w Siemiatyczach, ul. Ogrodowa 5 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 28355,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6) zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Inspektoratu w Lubartowie, ul. Lipowa 6 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 28208,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Bytowie,
ul. Kościuszki 16 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 29495,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Oleśnie,
ul. Słowackiego 2 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 29495,40 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Puławach, ul. Lubelska 20B -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 29495,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Słubicach, ul. Kościuszki 2 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 29495,40 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Kętrzynie, ul. Reja 10 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 29495,40 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12) zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu
w Tomaszowie Lubelskim, ul Jana Pawła II 6 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 29495,40 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13) zasilacz UPS o mocy 20 kVA Biura Terenowego
w Zakopanem, ul. Gimnazjalna 8 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 33095,20 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu
w Starachowicach, ul. Radomska 31A -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 33095,20 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15) zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Głogowie, ul. Morcinka 14 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 33095,20 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Opatowie, ul. Sempołowskiej 12 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 36875,40 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 17) zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Ostrołęce ul. Kuklińskiego 3 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 36875,40 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 18) zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Legnicy,
ul. Grabskiego 26 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 67166,20 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 19) zasilacz UPS o mocy 80 kVA dla Oddziału w Radomiu, Czachowskiego 21A -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 81643,30 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 20) zasilacz UPS o mocy 100 kVA dla Oddziału w Rzeszowie
Al. Piłsudskiego 12 -1 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 99728,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10701 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12890,40 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10701 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12890,40 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10701 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12890,40 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19065 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34682,31 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19065 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30869,31 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19065 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31649,13 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43517,40 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36342,81 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15557 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30725,40 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15557 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35481,81 PLN

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15557 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36096,81 PLN

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38105,40 PLN

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20418 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36629,40 PLN

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20418 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33443,70 PLN

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20418 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32939,40 PLN

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32595 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48070,86 PLN

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32595 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44380,86

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55104 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68867,70 PLN

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69618 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88284,48 PLN

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zastosowanie nieprawidłowego opisu terminu wykonania przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83886 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109561,02 PLN

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.