eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sochaczew oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sochaczew



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117590 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sochaczew oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sochaczew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOCHACZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148526

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 0468642600

1.5.8.) Numer faksu: 0468642602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sochaczew.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Sochaczew oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sochaczew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd17efda-e559-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003116/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY SOCHACZEW

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Sochaczew2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres obrona-cywilna@sochaczew.org.pl 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - 4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;5) osoba fizyczna posiada:a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;6) osobie fizycznej nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługę bankową polegającą na:
1) otwarciu, prowadzeniu, obsłudze i likwidacji rachunków bankowych: bieżących
i pomocniczych, oraz możliwość otwarcia i prowadzenia innych rachunków bieżących
i pomocniczych, których konieczność utworzenia powstanie po stronie zamawiającego,
w trakcie obowiązywania umowy,
2) przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych i wpłat inkasentów podatków i opłat Zamawiającego,
3) przyjmowaniu wpłat gotówkowych obcych w kasie Wykonawcy,
4) dokonywaniu wypłat gotówkowych ze wszystkich rachunków Zamawiającego,
5) poborze gotówki za pośrednictwem blankietów czekowych,
6) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo,
7) realizacji poleceń przelewów zewnętrznych (elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo),
8) przyjmowaniu środków na lokaty,
9) przechowywaniu depozytów,
10) potwierdzeniu stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciąg bankowe papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji) uznanie i obciążanie rachunków w dniu operacji
11) Codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych w formie pliku elektronicznego
12) „zerowaniu„ rachunków bieżących i pomocniczych gminy i jej jednostek organizacyjnych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach, na rachunek bieżący Gminy,
13) wydawaniu blankietów czekowych,
14) zastrzeganiu czeków zgubionych lub skradzionych
15) zapewnieniu usługi systemu masowych płatności,
16) zapewnieniu systemu bankowości elektronicznej: zainstalowanie i wdrożenie systemu na dowolnej ilości stanowisk, szkolenie osób, serwis oraz bieżące udzielanie wsparcia telefonicznego w trakcie trwania umowy oraz przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank,
17) realizacji operacji bankowych we wszystkich trybach ( zwykłym, pilnym i ekspresowym) i systemach ( ELIXIR, SORBNET, SWIFFT, SEPA i innych ),
18) w razie potrzeb wydanie i możliwość korzystania z karty płatniczej bez ponoszenia dodatkowych opłat,
19) wydawaniu zaświadczeń o posiadanych rachunkach oraz opinii bankowych,
20) prowadzenie kont do realizacji płatności masowych.
21) Możliwości wglądu w rachunki bankowe jednostek organizacyjnych gminy przez Wójta i Skarbnika Gminy Sochaczew
Koszty związane z obsługą bankową będą opłacane przez podmioty biorące udział
w zamówieniu, ze środków tych podmiotów. Dla innych ewentualnych czynności, nieprzewidzianych w SWZ będących przedmiotem doraźnego zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości określonej w obowiązującej
w banku oficjalnej tabeli.
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30163000-9 - Karty płatnicze

66112000-8 - Usługi depozytowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: C = (C min/C o) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C - ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena – obsługa bankowa”
C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert
C o – cena oferty ocenianej brutto

6. Punkty w kryterium oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych zostaną przyznane według wzoru:

O = (O o/O max) x 100 pkt x 20%
gdzie:
O - ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych”
O max - najwyższa stopa procentowa z ocenianych ofert
O o – stopa procentowa oferty badanej
7. Punkty w kryterium oprocentowanie od kredytów udzielanych w rachunku bieżącym zostaną przyznane według wzoru:

K = (K min/K o) x 100 pkt x 20%
gdzie:
K - ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „oprocentowanie od kredytów udzielanych w rachunku bieżącym ”
K min - najniższa stopa procentowa z ocenianych ofert
K o – stopa procentowa oferty badanej

8. Za najkorzystniejszą będzie uznana oferta nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska największą ilość punktów wg wzoru:

P = C + O + K

9. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
10. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie oceniona jako najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
11. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną obsługi bankowej, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie obsługi bankowej, Zamawiający wybiera ofertę
z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
12. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 11, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
13. Wykonawca, składając ofertę dodatkową, nie może zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonej przez siebie ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych -

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie od kredytów udzielanych w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Posiadanie uprawnień do wykonywania czynności bankowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe – Dz. U. z 2020 r., poz. 1896 z późn. zm.); jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz załączonych dokumentów,
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Na czas obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania placówką ( oddział, filia, punkt obsługi bankowej ) na terenie Sochaczewa, umożliwiającą kompleksową obsługę budżetu Gminy Sochaczew i jednostek organizacyjnych Gminy, w tym co najmniej 2 punktów kasowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia według załącznika nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego do dostarczenia w terminie nie krótszym niż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych:
- zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
- oświadczenie, że Wykonawca na czas obowiązywania umowy posiadać będzie do dyspozycji Zamawiającego placówką ( oddział, filię, punkty kasowe) na terenie miasta Sochaczew, umożliwiający kompleksową obsługę budżetu Gminy Sochaczew i jednostek organizacyjnych Gminy

3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 2, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Ustawa Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-25

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.