eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117530 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 115

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618959235

1.5.8.) Numer faksu: 618146118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.tarnowo-podgorne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f3fdcb2-c2b6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000342/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 zakup pojazdu strażackiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070919/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOP.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z 30-dniowym ubezpieczeniem (OC), z czasową rejestracją. Pojazdy powinny spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej.
2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia:
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg;
• Podwozie z kabiną modułową 4-drzwiową kolor czerwony;
• Zderzaki i nadkola w kolorze białym;
• Max. wysokość pojazdu 260 cm;
• Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności do 2300 cm³;
• Moc min. 125 KM;
• Liczba miejsc min. 5;
• Bezwypadkowy;
• Klimatyzacja;
• Układ jezdny 4x2, napęd na tylną oś na podwójnych kołach;
• Sygnalizacja świetlno – dźwiękowa (belka, generator sygnałów, głośnik) system LED;
• Konstrukcja zabudowy wykonana z kształtowników aluminiowych;
• Radiotelefon;
• Norma emisji spalin min. Euro – 5;
• Dach (oświetlony) w formie podestu pokrytego blachą antypoślizgową wytrzymałość obciąż. 2 strażaków plus przewożony sprzęt;
• Oświetlenie pola pracy – 2 reflektory po bokach zabudowy, 1 z tyłu pojazdu;
• Żaluzje kolor aluminium naturalny (wodo i pyłoszczelne);
• Opony całoroczne;
• Półki boczne pod sprzęt ppoż. Wykonane z materiałów niekorodujących;
• Szuflad wysuwana pod sprzęt (np. pompa);
• Hak holowniczy;
• Wciągarka elektryczna o sile uciągu min. 3500 kg;
3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia - pojazd był objęty okresem gwarancji i rękojmi:
- silnik, podzespoły i zabudowa –minimum 24 miesiące,
- perforacja podwozia: 72 miesiące,
- powłoka lakiernicza: 36 miesięcy.
Uwaga: ewentualne zmiany adaptacyjne pojazdu powstałe w trakcie eksploatacji, dotyczące montażu wyposażenia specjalnego, nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji.
4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał serwis pojazdów na terenie Polski na czas trwania gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby lekki samochód ratowniczo-gaśniczy posiadał świadectwo dopuszczenia CNBOP. Kabina pojazdu powinna być przystosowana do przewozu minimum 5 osób.
Wymagany rok produkcji pojazdu: pojazd nie starszy niż 2018 r.
5. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
6. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 34144000-8, 34144200-0, 34144210-3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BIBMOT BIK Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170007382

7.3.3) Ulica: Drzewieckiego 1

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.