eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZP/ 6 /2023 Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych diagnostycznych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Spółka z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/ 6 /2023 Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych diagnostycznych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Spółka z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146613264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mehoffera 72/74

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 228110688 wew. 271

1.5.8.) Numer faksu: 228111864

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@scol.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scol.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/ 6 /2023 Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych diagnostycznych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Spółka z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9262975d-b8cb-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9262975d-b8cb-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiera Rozdz. VIII Część 1 SWZ . W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy eZamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@scol.warszawa.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawiera Rozdział VIII SWZ część 2
12. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja”.
14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawiera ROZDZIAŁ XIX SWZ - część 1
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa jest Katarzyna Bieniek;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych diagnostycznych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.”

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice nitrylowe niepudrowane diagnostyczne, przeznaczone do prowadzenia badań medycznych, diagnostycznych i terapeutycznych, obchodzenia się z materiałem skażonym lub zanieczyszczonym, kształt uniwersalny, mankiet rolowany, palce chropowate. Kolor niebieski, zielony lub fioletowy. Nie dopuszczamy koloru czarnego. Oznakowane i zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualnej kat. III
Długość min. 240 mm, AQL min.1,5 . Rękawice zgodne z normą normami EN 455-1,2,3, 4 . Przebadane pod kątem EN 420, EN 374-2 , EN 374 - 4 . Odporne na przenikanie wirusów wg ASTM F 1671 . Oznakowane znakiem CE. Nazwa i adres wytwórcy. Rozmiary od S do L, pakowanie w kartonik po 100 szt. Okres ważności min. 24 miesiące. Rozmiar: S-L przy czym rozmiar M stanowić ma min. 55% zamawianych ilości

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawiera część 1 SWZ ROZDZIAŁ XVI
OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu
3. Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnienia wymagań niniejszej SWZ, Zamawiający dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej.
4. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu na podstawie następujących kryteriów oceny:
Waga: 100 % cena
Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (C min : C n) x 100
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem brutto ocenianej oferty
5. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów w powyższym kryterium zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą oceną do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zawiera Rozdział 1. część 2 SWZ - O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 86 940,00 zł brutto.
Wykonawca załączy dowody określające czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zawiera Rozdz. VI SWZ - część 2 Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art., 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 Pzp; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczenia dot. przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ 1.5. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisy do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawiera Rozdz. V SWZ - Część 2 - INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH,
JAKICH ZAMAWIAJĄCY WYMAGA
1. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu:
1.1. Wykaz dostaw – Zamawiający zaleca sporządzenie według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ oraz referencje
1.2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art., 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 Pzp; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczenia dot. przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ
1.4. Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik nr 9 do SWZ
1.5. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisy do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zawiera Rozdz. V SWZ część 1
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ORAZ INFORMACJA O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH 7. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące przedmiotowe środki dowodowe:
7.1 Deklarację zgodności CE,
7.2 Materiały producenta, np. karty katalogowe, oświadczenie producenta, foldery, opisy, ulotki oferowanych rękawic, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
7.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8 Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty.
9 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zawiera Rozdz. V SWZ część 2 - Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych po złożeniu oferty: 7.1 Deklarację zgodności CE,
7.2 Materiały producenta, np. karty katalogowe, oświadczenie producenta, foldery, opisy, ulotki oferowanych rękawic, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
7.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 9 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zawiera Rozdz. IV część 2 SWZ IV. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Części 1 Rozdział XI SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawiera Zał. nr 6 - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego § 7 ZMIANA POSTANOWIEŃ UMOWY
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do postanowień umowy w stosunku do treści oferty dotyczące:
1) zmiany okresu obowiązywania umowy tj. :
a) w przypadku niewykorzystania maksymalnej kwoty brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 3, przewiduje się przedłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż o 3 miesiące,
b) w przypadku wykorzystania maksymalnej kwoty brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 3, uważa się, iż umowa wygasa bez konieczności sporządzania odrębnego aneksu;
2) zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy (ceny);
3) jeżeli Wykonawca zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy;
4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, poza wskazanymi powyżej, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności. § 8 - ZMIANA WYNAGRODZENIA
1. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, tj. waloryzację o wartość wskaźnika zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za jeden ostatni kwartał. Zmiana wysokości wynagrodzenia (waloryzacja) dotyczy cen jednostkowych netto Produktów, o których mowa w § 3 ust. 1 (obejmuje zmianę cen określonych w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do Umowy) oraz w wyniku jej zastosowania wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (ceny jednostkowej netto Produktów) wejdzie w życie nie wcześniej niż począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym opublikowano Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, stanowiący podstawę do zastosowania niniejszej klauzuli waloryzacyjnej z zastrzeżeniem ust. 5. Strona inicjująca zmianę powinna złożyć wniosek zawierający żądanie zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jego uzasadnieniem faktycznym i prawnym, w tym wskazującym wpływ zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem na wysokość cen materiałów i kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi począwszy od miesiąca, w którym został złożony ww. wniosek, poprzez podpisanie przez Strony aneksu do Umowy.
2. Żadna ze Stron umowy nie będzie uprawniona do zmiany wysokości wynagrodzenia (cen jednostkowych) Wykonawcy przed upływem 6 miesięcy od dnia zwarcia umowy oraz w przypadku gdy wskaźnik zmiany cen, o którym mowa w ust. 1 nie przekroczy 5%. 3. Zamawiający zastrzega, że maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia, jaką dopuszcza w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian jej wysokości, o których mowa w ust. 4 i 5 wynosi 10% wysokości wynagrodzenia (ceny) w ujęciu brutto, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 3 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.