eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › ZAKUP CIĄGNIKA DO OBSŁUGI PRAC KOMUNALNYCH



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117177 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP CIĄGNIKA DO OBSŁUGI PRAC KOMUNALNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 24

1.5.2.) Miejscowość: Dobromierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP CIĄGNIKA DO OBSŁUGI PRAC KOMUNALNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c7fa21a-d282-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010016/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika do obsługi prac komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091843/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika o mocy znamionowej min. 135 KM do prac komunalnych obejmujących: zamiatanie, odśnieżanie, koszenie, ciągnięcie wozu asenizacyjnego oraz przyczepy o masie do 20 ton.
Minimalne wymagania:
- ciągnik fabrycznie nowy , rok produkcji 2021,
- moc znamionowa silnika: minimum 135 KM,
- silnik: 6 cylindrów,
- napęd 4x4,
- rewers elektrohydrauliczny,
- prędkość maksymalna: min 40 km/h,
- masa całkowita ciągnika : minimum 6000 kg,
- skrzynia biegów: minimum 17 biegów do przodu z możliwością zmiany co najmniej
5 biegów bez użycia sprzęgła,
- wyjścia hydrauliczne: minimum 3 pary + 1 para z przodu + wyjście elektryczne
(do przedniego TUZ-a),
- układ hydrauliczny o wydajności minimum 125 l/min,
- przedni TUZ o udźwigu minimum 3000 kg,
- tylny TUZ kategorii III,
- tylny TUZ o udźwigu minimum 7000 kg,
- tylny dolny zaczep kulowy k80 o nacisku min. 3000 kg,
- przedni i tylny łącznik + zestaw kul,
- zaczep transportowy automatyczny + dolny rolniczy,
- przednia oś amortyzowana,
- błotniki przednie skrętne,
- instalacja pneumatyczna 1 i 2 obwodowa,
- kabina homologowana na 2 osoby z siedzeniem pasażera,
- kabina klimatyzowana, amortyzowana, dach pełny ( bez szyberdachu ),
- radio,
- fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie,
- oświetlenie ostrzegawcze („kogut”),
- oświetlenie robocze LED,
- ogumienie minimum.: przód 480/65R28 / tył 600/65R38,
- musi spełniać klasę emisji spalin STAGE V.

Warunki dostawy, gwarancji i serwisu:
1) Dostawa do siedziby Zamawiającego, ul. Cmentarna 14, 58-170 Dobromierz.
2) Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych – wentylowanych, w których nie przewiduje się stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).
3) Dostawca wyda Zamawiającemu ciągnik wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do zarejestrowania i użytkowania: aktualnym świadectwem homologacji, książką gwarancyjną pojazdu oraz wyposażenia wraz z warunkami gwarancji, książką przeglądów serwisowych, instrukcjami obsługi i konserwacji ciągnika w języku polskim, katalogiem części zamiennych w języku polskim, wykazem akcesoriów i wyposażenia pojazdu i informacjami o wymaganych okresach lub przebiegach przy których wymagane jest wykonanie przeglądów ciągnika oraz wyposażenia wraz z informacją zawierającą parametry i nazwy producenta niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (oleje, smary, filtry itp.); z wyposażeniem obowiązkowym i dodatkowym: gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, dwa komplety kluczyków.
4) Dostawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli co najmniej 3 osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu.
5) Oferowany przez Dostawcę ciągnik powinien być fabrycznie nowy, w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim.
6) Okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem protokolarnego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
7) W okresie gwarancji Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy przedmiotu umowy i poszczególnych jego elementów w terminie do 21 dni roboczych od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego lub w dłuższym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
8) Czas usunięcia usterki - 72 godzin, nie wliczając czasu w dni ustawowo wolne.
9) Dostawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu możliwości realizacji serwisu pogwarancyjnego (na zasadach ustalonych w odrębnej umowie), co nie uchybia uprawnieniu Zamawiającego do skorzystania z innego serwisu.
10) W przypadku wystąpienia usterki podlegającej gwarancji, demontaż, montaż i transport ciągnika do siedziby autoryzowanego serwisu lub miejsca naprawy i ponownej dostawy do Zamawiającego Dostawca wykona na własny koszt.
11) W przypadku trzykrotnego powtórzenia się tej samej usterki podlegającej gwarancji lub zaistnienia usterki niemożliwej do usunięcia, Dostawca, zobowiązuje się do wymiany wadliwej części lub tworzącego funkcjonalną całość zespołu części na nowy wolny od wad, w terminie 30 dni roboczych od dnia zawiadomienia o usterce. Termin gwarancji dla wymienionej części lub zespołu biegnie na nowo od dnia jej/jego wymiany.
12) Za usterkę podlegającą gwarancji, niemożliwą do usunięcia uważa się usterkę, której Dostawca nie usunął w terminie 30 dni od dnia zawiadomienia o jej wystąpieniu.
13) Usunięcie wady lub usterki będzie stwierdzone protokolarnie, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego przez Dostawcę o jej usunięciu.
14) W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże przy pomocy innego dowodu - w szczególności zawartej Umowy - istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. Dostawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przedmiotowych warunków gwarancji.
15) Dokument gwarancyjny wystawiony przez Dostawcę winien zostać sporządzony zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w Umowie, przy czym w szczególności nie będzie mógł zawierać następujących warunków:
a. innych niż wskazanych w SWZ limitów kilometrów oraz limitów przepracowanych godzin w okresie obowiązywania gwarancji,
b. postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego lub powodujących jego obciążenie dodatkowymi kosztami związanymi z dostawą przedmiotu zamówienia, a także zawierać dodatkowych warunków współpracy z Dostawcą,
c. dotyczących innych płatnych działań, które nie zostały ujęte we wszystkich częściach Specyfikacji Warunków Zamówienia.
16) W okresie rękojmi Dostawca zobowiązuje się do usunięcia ujawnionych wad w ramach ceny oferty w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wady.
17) Pomimo wygaśnięcia gwarancji lub rękojmi Dostawca zobowiązany będzie do usunięcia wad, które zostały zgłoszone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji.
18) Dostawca oświadcza, że wykonanie ciążących na nim obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi nie będą, w żadnym przypadku wyłączały, uchybiały lub ograniczały gwarancji udzielanej przez Producenta ciągnika, a w przypadku naruszenia tego zobowiązania, Dostawca zobowiązany będzie do pokrycia wszelkich kosztów tym spowodowanych w terminie 7 dni od dnia wezwania do zapłaty.
19) Przed złożeniem oferty Dostawca winien zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do prawidłowego sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474903,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrohandel s.j. A. Plecety, I. Plecety

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6950002666

7.3.3) Ulica: Jaworzyńska

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.