Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych zasilających obiekty gminne oraz modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Grodzisko Dolne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodzisko Dolne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodzisko Dolne 125a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisko Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-306
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 172428265
1.5.8.) Numer faksu: + 48 172436038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@grodziskodolne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://grodziskodolne.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych zasilających obiekty gminne oraz modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Grodzisko Dolne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0459d899-ab7a-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007359/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa instalacji fotowoltaicznych zasilających obiekty gminne oraz modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Grodzisko Dolne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2078000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część numer 1 – budowa instalacji fotowoltaicznych zasilających obiekty gminne- obejmuje wykonanie:• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 5,33kWp na dachu budynku biurowego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w miejscowości Grodzisko Dolne
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 34,85kWp na dachu budynku oczyszczalni
ścieków w miejscowości Chodaczów
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 38,95kWp na dachu budynku oczyszczalni
ścieków w miejscowości Grodzisko Dolne
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 25,01kWp na dachu budynku Urzędu
Gminy w miejscowości Grodzisko Dolne
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 35,26kW na gruncie dla stacji SUW
w miejscowości Grodzisko Górne
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 24,6kWp na gruncie dla stacji SUW
w miejscowości Zmysłówka
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 4,92kWp na gruncie dla pompowni
P1 w miejscowości Grodzisko Dolne
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 7,38kWp na gruncie dla pompowni
P4 w miejscowości Grodzisko Górne
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 7,38kWp na gruncie dla pompowni
P6 w miejscowości Grodzisko Górne
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.5.) Wartość części: 722000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 2 – Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Grodzisko Dolne – obejmuje wykonanie :• Remont budynku Szkoły Podstawowej w Chodaczowie i budowa przyłącza kanalizacji deszczowej do budynku Szkoły Podstawowej w Chodaczowie.
• Remont budynku Zespołu Szkół w Grodzisku Górnym
• Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Grodzisku Dolnym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 1356000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 310 pkt 1 ustawy PZP - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane a możliwość unieważnienia na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711668,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1128162,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 310 pkt 1 ustawy PZP - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane a możliwość unieważnienia na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI GRODZISKO DOLNE
więcej: przetargi GRODZISKO DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.