Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00075861/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mityng Gwiazd na Rynku Kościuszki w dn. 22 maja 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włókiennicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856652870
1.5.8.) Numer faksu: 856652871
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bosir.bilystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miejskoaktywni.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych, oraz obiektów i urządzeń sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mityng Gwiazd na Rynku Kościuszki w dn. 22 maja 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fac7c09-9ad4-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011205/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja imprezy sportowej - Mityng Lekkoatletyczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.262.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 391000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowej pn. „Mityng Gwiazd na Rynku Kościuszki” w dn. 22 maja 2022 r.
2. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie imprezy sportowej pn. „Mityng Gwiazd na Rynku Kościuszki” w dn. 22 maja 2022 r. – zwanej dalej Imprezą.
3. W zakres Imprezy wchodzą konkursy skoku wzwyż kobiet i mężczyzn, skoku o tyczce mężczyzn, pchnięcia kulą kobiet i mężczyzn.
4. Impreza musi spełniać wymagania zawarte w przepisach przyznawania licencji zawodów PZLA w klasie imprezy MM.
5. Miejsce realizacji Imprezy: Rynek Kościuszki w Białymstoku.
6. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zapewnienie obsługi sędziowskiej we wszystkich rozgrywanych konkurencjach, posiadającej stosowne uprawnienia do sędziowania zawodów w danej dyscyplinie,
a ich liczba i organizacja pracy powinna być zgodna z wymaganiami dotyczącymi organizacji imprezy klasy MM;
2) zapewnienie udziału zawodników:
a) minimum 8 zawodników w konkurencji skoku wzwyż (kobiet i mężczyzn łącznie),
b) minimum 6 zawodników w konkurencji skoku o tyczce,
c) minimum 10 zawodników w konkurencji pchnięcia kulą (kobiet i mężczyzn łącznie),
przy czym zamawiający wymaga, aby w zawodach wzięło udział co najmniej 3 medalistów mistrzostw świata lub medalistów olimpijskich;
3) przygotowanie terenu zawodów zgodnie z planem usytuowania sprzętów i urządzeń stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz przepisami PZLA dla imprezy klasy MM, podlegającym ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego, w tym:
a) pomiar i wyznaczenie terenu zawodów przez geodetę,
b) urządzenie areny zawodów z podestów scenicznych z uwzględnieniem konieczność zniwelowania pochyłości występującej w miejscu organizacji Imprezy,
c) zapewnienie sprzętu oraz instalacja urządzeń niezbędnych do przeprowadzenie zawodów, w tym: rozbiegów tartanowych, zeskoków, rzutni itp.,
d) zapewnienie oraz ustawienie trybun dla publiczności o całkowitej pojemności minimum 1100 miejsc siedzących,
e) wygrodzenie całego terenu zawodów barierami metalowymi,
f) transport wyposażenia i urządzeń przed oraz po zakończeniu realizacji Imprezy;
4) wypłatę honorariów;
5) ubezpieczenie zawodników;
6) zakwaterowanie i wyżywienie zawodników – także w trakcie trwania zawodów;
7) bieżąca obsługa techniczna terenu zawodów, w tym utrzymanie terenu zawodów,
w szczególności rozbiegów, zeskoków, rzutni, w stanie zapewniającym prawidłowe przeprowadzenie zawodów;
8) wykonywanie niezbędnych napraw i poprawek defektów powstałych w trakcie zawodów lub w wyniku nieprzewidzianych sytuacji;
9) zapewnienie profesjonalnego, certyfikowanego pomiaru wysokości i odległości, zgodnie z przepisami PZLA dla imprezy klasy MM;
10) przygotowanie, druk i przekazanie zawodnikom numerów startowych
w poszczególnych dyscyplinach;
11) zapewnienie sprzętu nagłaśniającego wraz z obsługą w trakcie trwania Imprezy oraz obsługą spikerską i muzyczną zawodów;
12) zakup i przygotowanie nagród rzeczowych i trofeów (puchary, statuetki) dla zwycięzców i zawodników biorących udział w zawodach po uprzednim skonsultowaniu ich rodzaju i wartości z Zamawiającym, przy czym za zajęcie miejsca 1-3, zgodnie z wymogami Europejskiej Federacji Lekkoatletycznej dla danej klasy mityngu, powinny być przewidziane nagrody pieniężne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Athleteam Marcin Rosengarten
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272368326
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 1/18
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-24INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja imprezy pn: "Piknik rodzinny z okazji 20 lat Polski w Unii Europejskiej"
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Kompleksowa organizacja konferencji dla lektorów języka polskiego jako języka obcego kierowanych przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej do zagranicznych ośrodków akademickich
- Organizacja wydarzenia pn. "Festiwal Zawodów i Kwalifikacji"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia konferencji prasowej "Otwarcie sezonu turystycznego 2024 na Mazowszu"
- Projekt, organizacja oraz realizacja na rzecz Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach wydarzenia Medykalia 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.