eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów Śląski › Wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 55

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-065

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3911580

1.5.8.) Numer faksu: 71 3911590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jordanowslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.jordanowslaski.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0314063-880e-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z wykonaniem instalacji odnawialnych źródeł energii. Komplementarne i efektywne wykorzystanie rozwiązań w oparciu o wdrożenie systemu monitorowania i zarządzania zużyciem energii” - ETAP 1-szy, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049014/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.GN.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 864178,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ramach niniejszego zadania należy wykonać:
• wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z nawiewnikami okiennymi i roletami zewnętrznymi (odtworzenie stanu istniejącego) w segmentach A, B i C Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Jordanowie Śląskim.


4.2 Szczegółowy opis techniczny zamówienia.

• Prace rozbiórkowe, murowe, budowlane.
 Demontaż stolarki,
 Demontaż parapetów,
 Wykucie otworu pod oknem (zamiana okna na drzwi na parterze- wejście na patio),
 Zamurowanie otworu po oknie,
 Montaż nadproża drzwiowego 2 x L19 o L=150 cm

• Wymiana okien:
Okna wg zestawień stolarki z projektu budowlanego: załączniki do SWZ – rysunki nr 2 do nr 5

Wymagany dla okien współczynnik U <0,9W/m2K.

Montaż stolarki okiennej w licu ściany zewnętrznej ocieplanej.

Wymiana na stolarkę PCV. Kolor okien – stosownie do ustaleń z Zamawiającym.

Stolarka okienna:
Profil okienny: PVC P.
Górne naświetla otwierane za pomocą otwieraczy nożycowych (przyjęto co drugie okno otwierane za pomocą otwieraczy nożycowych). Montaż do ściany. Dwa okna otwierane oddzielnie.
W oknach w klasach przewidziano zamontowanie nawiewników higrosterowanych.
Pakiet szybowy: - Ug - 0,5.
Parametr Uw zgodny z normą z 2021 roku Uw ≤0,9 W/m2K.
Kolor stolarki okiennej:
 od wewnątrz biały
 od zewnątrz biały.

Minimalna gwarancja producenta / importera na stolarkę okienną: 5 lat.
Minimalna gwarancja Wykonawcy na montaż stolarki okiennej: 5 lat.

Dodatkowe szczegółowe parametry i dane techniczne dot. docelowych okien:
Okna PVC w pozycjach OK2, OK3 i OK6 przewiduje się jako okna rozwierne lub rozwierno-uchylne na szerokość skrzydła 1,2 m, aczkolwiek maksymalna szerokość dla pojedynczego skrzydła PVC, które ma być rozwierne lub rozwierno-uchylne to 1m. Zamawiający nie dopuszcza zmiany tych pozycji na okna aluminiowe oraz tylko na okna uchylne. Stolarka winna być jednolita. Skrzydło okienne rozwierno-uchylne może mieć wymiar maksymalny 1500 x 1500 mm. Zamawiający dopuszcza natomiast zmianę podziału okien. Ostateczny podział okien do uzgodnienia z Zamawiającym przed złożeniem zamówienia.

Wymagane wymiary części okien:
Wymiary poniższej stolarki są następujące:
OK3 – 120 x 210 cm,
OK4 – 124 x 64 cm,
OK8 – 135 x 203 cm,
OK9 – 135 x 203 cm,
DZ4 – 110 x 270 cm.


• Rolety zewnętrzne:
Przewiduje się odtworzenie obecnych rolet zewnętrznych w oknach, poprzez wymianę rolet na nowe. Kaseta ukryta w warstwie styropianu. Prace muszą być skoordynowane z zakresem robót budowlanych wykonawcy docieplenia ścian zewnętrznych i elewacji (który zostanie wyłoniony w osobnym postępowaniu przetargowym – różny rodzajowo zakres prac).

• Drzwi wejściowe:
Profil: Aluminiowy.
Grubość: min. 90 mm lub cieńsza / grubsza dla uzyskania współczynnika przenikania ciepła dla drzwi na poziomie Uwmax 1,3 W/m2*k.
Pakiet szklenia we wszystkich drzwiach - 3 szyby z szybami 2 stronnie bezpiecznymi.
Kolor stolarki drzwiowej od wewnątrz biały, natomiast od zewnątrz w kolorze uzgodnionym z Inwestorem.
Samozamykacze.

Minimalna gwarancja producenta / importera na stolarkę drzwiową: 5 lat.
Minimalna gwarancja Wykonawcy na montaż stolarki drzwiowej: 5 lat.

Drzwi wg zestawień stolarki z projektu budowlanego: załączniki do SWZ – rysunki nr 2 do nr 5

• Montaż:
„ciepły montaż” mechaniczny za pomocy śrub, uszczelnienie otworów za pomocą taśm paroszczelnych i paroprzepuszczalnych, wykucie ewentualnych węgarków (przesunięcie okien do lica ściany) i przygotowanie otworów do montażu.
Po wykonaniu ciepłego montażu wykonać obróbkę szpalet okiennych wewnątrz budynku wraz z ich pomalowaniem oraz uzupełnienie tynku i pomalowanie części ściany po zamurowanym oknie.


• Parapety wewnętrzne konglomerat gr. 3 cm (ze względu na dopasowanie do istniejących otworów okiennych) – kolor botticino lub inny uzgodniony z zamawiającym na etapie postępowania.
 Wymiary wszystkich parapetów należy określić „z natury” po przeprowadzeniu wizji lokalnej na obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert jest „Wydłużenie gwarancji na roboty powyżej pięciu lat, podanych w miesiącach (np. 2 miesiące; 5 miesięcy itp.)”, natomiast w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ „Wydłużenie gwarancji na roboty powyżej dwóch lat podanych w miesiącach”. Rozbieżności opisu kryterium pomiędzy SWZ, a wzorem formularza ofertowego jest błędem o znaczeniu formalnym przesadzający o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601544,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.