eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modliborzyce › Modernizacja ujęć wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Modliborzyce na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja ujęć wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Modliborzyce na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158715079

1.5.8.) Numer faksu: 158717102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd783920-a794-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ujęć wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Modliborzyce na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd783920-a794-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022227/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja ujęć wody i oczyszczalni ścieków na terenie gminy Modliborzyce na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086653

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 358137,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35813 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż agregatów prądotwórczych do obiektów z terenu gminy Modliborzyce oraz dostosowanie infrastruktury ujęć wody i oczyszczalni ścieków do zasilania awaryjnego z agregatów prądotwórczych w ramach ww. inwestycji.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: OPZ ) – stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Załącznik nr 5 do SWZ.
Informacje dodatkowe:
1) Montaż agregatu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z OPZ.
2) Sprawdzenie poprawności działania agregatów potwierdzone protokołem oraz pomiary natężenia hałasu generowanego przez urządzenia wskazane w OPZ.
3) Zamawiający wymaga dokonania bezpłatnego pierwszego uruchomienia i bezpłatnego przeszkolenia z obsługi i konserwacji agregatu przedstawicieli Zamawiającego;
4) Zamawiający wymaga dokumenty potwierdzające parametry techniczno-użytkowe użytych materiałów. Dokumenty wydane przez producenta (wraz z tłumaczeniem na język polski jeżeli jest wydany w języku obcym), potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych zaproponowanych agregatów w formie kart katalogowych, raporty z badań itp
5) Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę osób i środków, aby w sposób niezakłócony i należyty realizować zamówienie;
6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa, wiedzą techniczną, ze starannością uwzględniającą zawodowy charakter działalności Wykonawcy;
7) Wykonawca zapewni porządek na terenie prac oraz utrzymanie terenu w należytym stanie oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; Wykonawca zobowiązuje się stosować jedynie materiały i urządzenia posiadające atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności lub właściwości użytkowych, wymagane przez odpowiednie przepisy;
8) Zamawiający dopuszcza normy równoważne w stosunku do norm wymienionych w OPZ. Za normy równoważne zostaną uznane normy potwierdzające spełnianie minimalnych parametrów określonych w normach wymaganych przez Zamawiającego;
9) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 14 do SWZ - kryteria oceny ofert. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji.
10) Urządzenia muszą zostać dostarczone do miejsca instalacji łącznie z czynnościami ładunkowymi. Urządzenia muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta obejmujących rynek polski, zapewniając w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych oraz muszą być fabrycznie nowe. Urządzenia muszą być przystosowane do realizacji zasilania rezerwowego obiektów w przypadku braku zasilania podstawowego lub przekroczenia zakładanych paramentów pracy.Urządzenia muszą posiadać wszystkie niezbędne zgody i dopuszczenia do użytkowania na terenie Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314100-3 - Usługi elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 321659,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomp głębinowych. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (inaczej: OPZ) stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Załącznik nr 8 do SWZ.
Informacje dodatkowe:
1) Dostawa przedmiotu zamówienia oprócz jego sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru powstałe w trakcie załadunku, transportu i rozładunku.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości dostarczanych pomp. Przed
podpisaniem umowy jak i na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych w ofercie pomp odpowiednie certyfikaty, atesty (w tym atest higieniczny PZH), karty katalogowe, deklarację zgodności z odpowiednimi normami lub aprobatę techniczną;

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne

4.5.5.) Wartość części: 36478,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 291 000,00 zł brutto (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt jeden tysięcy złotych 00/100).
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:

1. ENERVIGO Sp. z o.o., ul. Inwestorów 23, 39-300 Mielec kwota brutto 603 622,50 zł
2. Janusz Kania Agregaty Pex -Pool Plus, ul. Metalowców 35
39-200 Dębica kwota brutto: 416 847,00 zł
3. "DELCO" Marta Fronc, ul. Jasna 42, 57-200 Ząbkowice Śląskie kwota. brutto 317 000,00 zł
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 45 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył niżej wymieniony Wykonawca:
Przedsiębiorstwo Handlowe „Gama” Spółka Jawna M.&R. Łukaszewscy i Wspólnicy, ul. Skryta 8, 62-020 Swarzędz kwota netto: 39 590,00 zł, kwota brutto: 48 695,70 zł
Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych . Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.