Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088072/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu komputerowego dla dzieci byłych pracowników po PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komańcza 166
1.5.2.) Miejscowość: Komańcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4677035
1.5.8.) Numer faksu: 134677500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu komputerowego dla dzieci byłych pracowników po PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de6104a8-a51c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074507/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego dla dzieci byłych pracowników po PPGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 dotyczący realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088072/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wp.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 185 szt fabrycznie nowych laptopów do siedziby Zamawiającego w ramach zamówienia publicznego pn : „Zakup sprzętu komputerowego dla dzieci byłych pracowników po PPGR”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz w załącznikach nr 1 i 2 do SWZ.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach realizowanego zamówienia wynosi 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający w trakcie oceny złożonych ofert pod kątem ich zgodności z zapisami zawartymi w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) ustalił, że istnieją rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia znajdującym się w poszczególnych dokumentach składających się na całość SWZ tj. załącznik nr 1, załącznik nr 2 i załącznik nr 3.
Parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia dotyczące wydajności, pamięci RAM, pamięci masowej i baterii zapisane w załączniku nr 1 do SWZ „opis przedmiotu zamówienia” różnią się od parametrów techniczno - użytkowych zapisanych w załączniku nr 2 i załączniku nr 3 do SWZ „formularz ofertowy”.
Powyższe rozbieżności spowodowały, że niektóre złożone oferty uwzględniają zapisy wynikające z załącznika nr 1, a inne z załącznika nr 2, co znacznie utrudnia ich ocenę w ramach kryterium „parametry techniczne” (waga 45 pkt).
W ocenie Zamawiającego powyższe rozbieżności mogły wprowadzić wykonawców w błąd, a tym samym wpłynąć na przygotowanie przez wykonawców złożonych ofert, w szczególności na jakość oferowanego sprzętu komputerowego oraz jego cenę.
Na aktualnym etapie prowadzonego postępowania nie ma już możliwości wprowadzenia zmian w SWZ, gdyż stosownie do zapisów art. 286 ust. 1 ustawy Pzp w uzasadnionych przypadkach zamawiający może tylko przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. A zatem postępowanie obarczone jest wadą niemożliwa do jej usunięcia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Zakup i dostawa wyposażenia stacjonarnego punktu obsługi mieszkańców w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona środowiska w Gminie Łącko - Eko Doradca"
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 3 części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.