Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00014828/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
- 2022/BZP 00506922/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
- 2022/BZP 00103152/01 - Wynik z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie jazów na terenie ZZ Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie jazów na terenie ZZ Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3acecee-7388-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73973,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie jazu na rzece Łęg w km 21+660 w m. Krawce gm. Grębów1. Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzeń wyciągowych i piętrzących + oczyszczenie z gałęzi i trawy zasuw jazu na rz. Łęg w km 21+660 – 229,50 r-g
2. Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzenia wyciągowego i piętrzącego + oczyszczenie z gałęzi i trawy jazu na Doprowadzalniku Łęg-Klewiec w km 0+366 – 76,5 r-g
3. Prowadzenie dziennika obiektu, dokonanie odczytów wodowskazowych – 61,2 r-g
4. Smarowanie urządzeń wyciągowych i przekładni jazu na rz. Łęg w km 21+660 – 14,0 r-g
5. Smarowanie urządzenia wyciągowego i przekładni jazu na Doprowadzalniku Łęg Klewiec w km 0+366, - 2,0 r-g
6. Koszenie (trzykrotne) skarp 50 m poniżej i powyżej jazu z wygrabieniem i wywozem skoszonej roślinności na odległość do 2-ch km – 105 r-g
7. Dyżury i sterowanie przepływami w okresach powodziowych (regulowanie, obsługiwanie napędów zamknięć zasuwowych – 7 r-g
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 21206,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całoroczne utrzymanie jazu na rzece Sanna w km 31+489 w m. Zaklików gm. Zaklików pow. Stalowa Wola1. Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzeń wyciągowych i piętrzących – 306 r-g
2. Prowadzenie dziennika obiektu, dokonywanie odczytów wodowskazowych – 61,2 r-g
3. Smarowanie prowadnic i wyciągów – 16 r-g
4. Utrzymanie drożności przepławki – usunięcie namułu i nieczystości – 40 r-g
5. Czterokrotne koszenie skarp poniżej i powyżej jazu z wygrabieniem porost twardy gęsty wraz z wywozem wykoszonej roślinności – 14 r-g
6. Awaryjne zakładanie szandorów z uszczelnieniem między szandorami (ziemia + trocina) zakup materiałów w gestii wykonawcy – 1 szt.
7. Dyżury i sterowanie przepływami w okresach powodziowych oraz sterowanie przepływami dyspozycyjnymi dla MEW – 1 r-g
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 44190,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie jazu na zbiorniku wodnym w m. Majdan Sopocki, gm. Susiec1. Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym: obserwacja sprawności budowli piętrzących i stanów brzegów zbiornika – 306 r-g
2. Prowadzenie dziennika obiektu, dokonywanie odczytów wodowskazowych. Zapewnienie właściwego funkcjonowania zgodnie z instrukcja gospodarowania wodą zbiornika wodnego Majdan Sopocki, między innymi wykonania smarowania urządzenia piętrzącego w celu zapewnienia jego sprawności. Utrzymanie odpowiedniego poziomu piętrzenia na jazie zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym – 153 r-g
3. Konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych, usuwanie awarii powstałych w instalacji i urządzeniach elektrycznych w tym: zapewnienie oświetlenia zapory czołowej zbiornika od zmroku do świtu. Konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych oraz wykonanie przeglądów i pomiarów okresowych – 91,80 r-g
4. Utrzymanie porządku wokół zapory czołowej zbiornika i przy zaporze w tym: oczyszczenie klap, czyszczenie upustów drenarskich oraz sprawdzenie poprawności realizacji zadań nałożonych na Urząd Gminy w Suścu wynikających z umowy użytkowania – 122,40 r-g
5. Obserwacja przepływu wody (w zależności od okresu, lato: podniesionych stanów wód, zima: przepływu kry i podchodu lodu). Powiadamianie położonego o występowaniu niebezpiecznych zjawisk będących skutkami sytuacji hydrometrycznej u prawności urządzeń wodnych oraz o ewentualnych aktach wandalizmu – 30,6 r-g
6. Czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych (stan wyjściowy powierzchni B) - oczyszczenie konstrukcji metalowych urządzenia piętrzącego oraz barierek ochronnych – 53,90 m3
7. Odtłuszczanie konstrukcji kratowych – 53,90 m3
8. Malowanie pędzlem farbami do gruntowania chlorokauczukowymi chemoodpornymi konstrukcji kratowych – 53,90 m3
9. Malowanie pędzlem emaliami chlorokauczukowymi chemoodpornymi konstrukcji kratowych – 53,90 m3
10. Zamontowanie na urządzeniach elektrycznych tablic ostrzegawczych i schematów wraz z zakupem przedmiotowych tablic (zakup tablic w gestii wykonawcy 3 szt. tablic i 1 schemat) – 1 kpl
11. Zabezpieczenie obudowy mechanizmu wyciągowego nr 2 przed porażeniem (zakup splotu i zamontowanie) – 1 kpl
12. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy – 350 m2
13. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m – 350 m2
14. Ręczne wykoszenie porostu z terenu przy zaporze czołowej – 2273 m2
15. Wygrabienie wykoszonych porostów z terenu przy zaporze czołowej (zagospodarowanie trawy we własnym zakresie wykonawcy) – 2273 m2
16. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości (zagospodarowanie we własnym zakresie wykonawcy) – 0,03 ha.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 24252,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34232,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34232,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34232,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Tarnobrzegu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671030966
7.3.3) Ulica: 1 Maja 4A
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34232,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 306 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.