eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie jazów na terenie ZZ Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie jazów na terenie ZZ Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie jazów na terenie ZZ Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3acecee-7388-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014828/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73973,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie jazu na rzece Łęg w km 21+660 w m. Krawce gm. Grębów
1. Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzeń wyciągowych i piętrzących + oczyszczenie z gałęzi i trawy zasuw jazu na rz. Łęg w km 21+660 – 229,50 r-g
2. Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzenia wyciągowego i piętrzącego + oczyszczenie z gałęzi i trawy jazu na Doprowadzalniku Łęg-Klewiec w km 0+366 – 76,5 r-g
3. Prowadzenie dziennika obiektu, dokonanie odczytów wodowskazowych – 61,2 r-g
4. Smarowanie urządzeń wyciągowych i przekładni jazu na rz. Łęg w km 21+660 – 14,0 r-g
5. Smarowanie urządzenia wyciągowego i przekładni jazu na Doprowadzalniku Łęg Klewiec w km 0+366, - 2,0 r-g
6. Koszenie (trzykrotne) skarp 50 m poniżej i powyżej jazu z wygrabieniem i wywozem skoszonej roślinności na odległość do 2-ch km – 105 r-g
7. Dyżury i sterowanie przepływami w okresach powodziowych (regulowanie, obsługiwanie napędów zamknięć zasuwowych – 7 r-g

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 21206,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całoroczne utrzymanie jazu na rzece Sanna w km 31+489 w m. Zaklików gm. Zaklików pow. Stalowa Wola
1. Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzeń wyciągowych i piętrzących – 306 r-g
2. Prowadzenie dziennika obiektu, dokonywanie odczytów wodowskazowych – 61,2 r-g
3. Smarowanie prowadnic i wyciągów – 16 r-g
4. Utrzymanie drożności przepławki – usunięcie namułu i nieczystości – 40 r-g
5. Czterokrotne koszenie skarp poniżej i powyżej jazu z wygrabieniem porost twardy gęsty wraz z wywozem wykoszonej roślinności – 14 r-g
6. Awaryjne zakładanie szandorów z uszczelnieniem między szandorami (ziemia + trocina) zakup materiałów w gestii wykonawcy – 1 szt.
7. Dyżury i sterowanie przepływami w okresach powodziowych oraz sterowanie przepływami dyspozycyjnymi dla MEW – 1 r-g

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 44190,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie jazu na zbiorniku wodnym w m. Majdan Sopocki, gm. Susiec
1. Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym: obserwacja sprawności budowli piętrzących i stanów brzegów zbiornika – 306 r-g
2. Prowadzenie dziennika obiektu, dokonywanie odczytów wodowskazowych. Zapewnienie właściwego funkcjonowania zgodnie z instrukcja gospodarowania wodą zbiornika wodnego Majdan Sopocki, między innymi wykonania smarowania urządzenia piętrzącego w celu zapewnienia jego sprawności. Utrzymanie odpowiedniego poziomu piętrzenia na jazie zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym – 153 r-g
3. Konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych, usuwanie awarii powstałych w instalacji i urządzeniach elektrycznych w tym: zapewnienie oświetlenia zapory czołowej zbiornika od zmroku do świtu. Konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych oraz wykonanie przeglądów i pomiarów okresowych – 91,80 r-g
4. Utrzymanie porządku wokół zapory czołowej zbiornika i przy zaporze w tym: oczyszczenie klap, czyszczenie upustów drenarskich oraz sprawdzenie poprawności realizacji zadań nałożonych na Urząd Gminy w Suścu wynikających z umowy użytkowania – 122,40 r-g
5. Obserwacja przepływu wody (w zależności od okresu, lato: podniesionych stanów wód, zima: przepływu kry i podchodu lodu). Powiadamianie położonego o występowaniu niebezpiecznych zjawisk będących skutkami sytuacji hydrometrycznej u prawności urządzeń wodnych oraz o ewentualnych aktach wandalizmu – 30,6 r-g
6. Czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych (stan wyjściowy powierzchni B) - oczyszczenie konstrukcji metalowych urządzenia piętrzącego oraz barierek ochronnych – 53,90 m3
7. Odtłuszczanie konstrukcji kratowych – 53,90 m3
8. Malowanie pędzlem farbami do gruntowania chlorokauczukowymi chemoodpornymi konstrukcji kratowych – 53,90 m3
9. Malowanie pędzlem emaliami chlorokauczukowymi chemoodpornymi konstrukcji kratowych – 53,90 m3
10. Zamontowanie na urządzeniach elektrycznych tablic ostrzegawczych i schematów wraz z zakupem przedmiotowych tablic (zakup tablic w gestii wykonawcy 3 szt. tablic i 1 schemat) – 1 kpl
11. Zabezpieczenie obudowy mechanizmu wyciągowego nr 2 przed porażeniem (zakup splotu i zamontowanie) – 1 kpl
12. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy – 350 m2
13. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m – 350 m2
14. Ręczne wykoszenie porostu z terenu przy zaporze czołowej – 2273 m2
15. Wygrabienie wykoszonych porostów z terenu przy zaporze czołowej (zagospodarowanie trawy we własnym zakresie wykonawcy) – 2273 m2
16. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości (zagospodarowanie we własnym zakresie wykonawcy) – 0,03 ha.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 24252,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34232,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34232,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34232,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Tarnobrzegu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671030966

7.3.3) Ulica: 1 Maja 4A

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34232,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 306 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.