eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: "Spawacz MAG 135"- w ramach RPO WL

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie:
„Spawacz MAG 135”- w ramach RPO WL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W BIŁGORAJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950031692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Monte Cassino 38

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846850000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pupbilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie:
„Spawacz MAG 135”- w ramach RPO WL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7913253-ac0a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040268/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych - w ramach projektu pn. „AKTYWNOŚĆ I PRACA VII” w ramach RPO WL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „AKTYWNOŚĆ I PRACA VII” finansowany ze środków Funduszu Pracy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098829/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.2710.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji grupowego szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: „Spawacz MAG 135”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podst. art. 255 pkt 6 ustawy PZP, z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdyż na skutek problemów technicznych z wypełnieniem formularza dedykowanego do składania ofert nie wszyscy zainteresowani wykonawcy mieli możliwość złożenia oferty w wymaganej formie w wyznaczonym terminie. UZASADNIENIE W dniu 25.03.2022r. zamawiający wszczął w/w postępowanie. W pkt 11.1 SWZ z dnia 25.03.2022r. Zn OA.2710.5.3.2022.JM, zamawiający określił, iż „Komunikacja w niniejszym postepowaniu, w tym składanie ofert, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości odstąpienia od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej.” W pkt 11.12. SWZ określił również, iż Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 04.04.2022r. do godz. 9:00. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert została złożona za pośrednictwem miniPortalu jedna oferta. Ofertę złożył Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie w dniu 04.04.2022r. o godz. 08:54. W związku ze zgłaszanymi telefonicznie w dniu 04.04.2022r. przez wykonawców (w tym również przez w ZDZ w Lublinie) problemami technicznymi ze złożeniem oferty za pośrednictwem miniPortalu zamawiający zwrócił się w dniu 06.04.2022r. do UZP w Warszawie o informację: czy w terminie poprzedzającym wyznaczony przez zamawiającego termin składania ofert tj. do dnia 04.04.2022r. do godz. 9:00 wystąpiły jakieś problemy techniczne w systemie miniPortal, które mogły uniemożliwić lub ograniczyć wykonawcom terminowe złożenie oferty w postępowaniu za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal? W dniu 07.04.2022r. zamawiający otrzymał mailowo informację z UZP z Zespołu miniPortalu o następującej treści: „Potwierdzam, że w poniedziałek 4 kwietnia do około godziny 10:30 Wykonawcy nie mieli możliwości złożenia oferty. Na formularzu do złożenia oferty nie było możliwości wpisania nazwy miejscowości, co uniemożliwiało poprawne wypełnienie formularza” (dodano również zrzut fragmentu formularza).
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający w dniu 08.04.2022r. podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podst. art. 255 pkt 6 ustawy z PZP z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdyż na skutek problemów technicznych z wypełnieniem formularza dedykowanego do składania ofert nie wszyscy zainteresowani wykonawcy mieli możliwość złożenia oferty w wymaganej formie w wyznaczonym terminie. Brak, czy też ograniczenie możliwości złożenia oferty w wyznaczonym terminie w wymaganej przepisami prawa formie pozbawiło wykonawców szansy na uzyskanie zamówienia i uniemożliwia zamawiającemu dalsze prowadzenie postępowania z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, która jest fundamentalną zasadą w prawie zamówień publicznych. Wada związana z działaniem systemu informatycznego, która wystąpiła w dniu 04.04.2022r. w terminie poprzedzającym termin składania ofert była niezależna od zamawiającego i wykonawców. Ma charakter obiektywny i jest niemożliwa do usunięcia. Istotność tej wady powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec powyższego spełnione są przesłanki unieważnienia postępowania określone art. 255 pkt 6 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50025,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50025,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.