eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Budowa sieci kanalizacji deszczowej



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji deszczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajazd 8

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 662-35-49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji deszczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f94a5dec-963b-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uwaga! W dokumentacji technicznej funkcjonuje nazwa ulicy 19-go Stycznia. Obecnie jest to ulica Pułtuska.

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej.
Zakres przedmiotu zamówienia stanowi fragment sporządzonej dokumentacji technicznej i realizowany będzie zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym (załącznik nr 8) ze zmianami wymienionymi poniżej.
Z zakresu przedmiotu zamówienia została wyłączona część ul. Pułtuskiej (od studni D83 do studni D89 – studnie te należą do przedmiotu zamówienia).
Instalacje, które wykraczają poza zakres niniejszego zamówienia, a które mają swoją kontynuację w dokumentacji projektowej, należy wyprowadzić poza obszar objęty niniejszym zamówieniem i zakończyć zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników, jednocześnie umożliwiając kontynuację robót budowlanych w przyszłości.
Obszar, na którym zlokalizowana jest inwestycja jest częściowo objęty strefą ochrony konserwatorskiej. Do rejestru zabytków wpisany jest „Układ urbanistyczny miasta Płońska wraz ze znajdującą się na tym terenie zabudową i wylotami ulic” - w Księdze Rejestru Zabytków Województwa Mazowieckiego pod nr A-62 z dn. 12.10.1956 r. Ulica Pułtuska wraz z ulicami, Przejazd, Zduńską oraz Płocką tworzą historyczny układ ulic, tzw. owalnicę.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również przebudowę sieci oraz przyłączy gazowych, wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej na Placu 15 Sierpnia oraz w ul. Warszawskiej, Pułtuskiej, Przejazd, Zduńskiej i części ul. Grunwaldzkiej (obszary zaznaczone na zielono i pomarańczowo na rysunku stanowiącym załącznik nr 8 do swz) według dokumentacji załączonej do swz (załączniki nr 12 i 13).
W ramach prac związanych z siecią wodociągową i sanitarną należy wykonać:
• przyłącza do sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej budynków przy ul. Grunwaldzkiej 1, Grunwaldzkiej 2, Warszawskiej 2 oraz 19 Stycznia 1.
• przyłącza do sieci wodociągowej zdrojów ulicznych i punktów do nawadniania zieleni w obrębie opracowania.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej w ulicach:
• Grunwaldzkiej na odcinku od Placu 15 Sierpnia do ul. Jędrzejewicza;
• Jędrzejewicza na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Jana Rutkowskiego;
• Pułtuskiej na odcinku od studni D81 (oraz separator i osadnik) do studni D83 (włącznie) oraz na odcinku od studni D89 (włącznie) do Placu 15 Sierpnia;
• Przejazd na odcinku od Placu 15 Sierpnia do ul. Pułtuskiej;
• Zduńskiej na odcinku od km 0+149,88 do Placu 15 Sierpnia;
• w obrębie Placu 15 Sierpnia;
• Warszawskiej (Uwaga: na odcinku od studni D38 do studni D52 oraz od studni D140 do studni D143 Zamawiający zapewnia materiały kanalizacyjne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (włącznie ze studniami D38, D52, D140, D143)).

* na odcinkach, gdzie przewidziano realizację wyłącznie kanalizacji deszczowej, przykanaliki należy wykonać i zakorkować w miejscach, gdzie przewidziano połączenie z urządzeniem doprowadzającym wodę deszczową.
4. Planowane roboty będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 128/DC/2021 z dnia 15.03.2021 r. (załącznik nr 10). Roboty będą prowadzone równolegle z badaniami archeologicznymi. Podczas kalkulacji należy uwzględnić możliwe przestoje i dodatkowe koszty.
Obsługa archeologiczna zostanie zapewniona przez Zamawiającego.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych nowych materiałów, spełniających wymagania określone w dokumentacji technicznej. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem wszystkie materiały i urządzenia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami, deklaracje zgodności etc.).
6. Zamawiający nie wymaga wymiany nawierzchni na ulicach, gdzie przewidziane są roboty związane z budową kanalizacji deszczowej. Na odcinkach robót kanalizacyjnych, po wykonaniu robót należy wykonać nawierzchnię, która zapewni przejezdność. Przez zapewnienie przejezdności należy rozumieć naprawę nawierzchni w sposób nie powodujący uciążliwości podczas użytkowania. Na całym zamówieniu należy odtworzyć konstrukcję wg poniższych założeń: zagęszczenie gruntu Is=1,0 oraz warstwy tłucznia kamiennego na gr. 32 cm licząc od poziomu istniejącej nawierzchni.
7. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał z tytułu gwarancji i rękojmi przedmiotu zamówienia przez okres 72 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzenia robót).
9. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt:
• urządzi teren budowy i zaplecze budowy, a po zakończeniu prac przywróci teren do stanu pierwotnego,
• oznakuje i zabezpieczy teren budowy,
• zapewni bieżącą obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą
10. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.
12. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego (np. kostka, destrukt) natomiast elementy uznane jako odpad, wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3911040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5522700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3911040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ART-HAUS" Artur Hausman Usługi Wod-Kan C.O. Gazu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691729774

7.3.4) Miejscowość: Mława

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

budowa kanalizacji sanitarnej - BUD-AN Sp. z o. o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3911040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.