eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Budowa zewnętrznej klatki schodowej wraz z przebudową ściany zewnętrznej budynku pod nowy otwór drzwiowy w Miejskim Ośrodku Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zewnętrznej klatki schodowej wraz z przebudową ściany zewnętrznej budynku pod nowy otwór drzwiowy w Miejskim Ośrodku Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY "CENTRUM" IM. ADAMA MICKIEWICZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zewnętrznej klatki schodowej wraz z przebudową ściany zewnętrznej budynku pod nowy otwór drzwiowy w Miejskim Ośrodku Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46edc3e7-8760-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041129/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zewnętrznej klatki schodowej wraz z przebudową ściany zewnętrznej budynku pod nowy otwór drzwiowy w Miejskim Ośrodku Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049123/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa zewnętrznej klatki schodowej wraz z przebudową ściany zewnętrznej budynku pod
nowy otwór drzwiowy w Miejskim Ośrodku Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza w
Zawierciu. Zakres robót obejmuje:
1) Wykonanie otworu drzwiowego na projektowaną klatkę schodową zewnętrzną. Należy
wykonać montaż zewnętrznych drzwi izolowanych.
2) Wydzielenie wewnętrznej klatki schodowej ścianą oddzielenia pożarowego. Ściankę należy
wykonać w systemie lekkim na podkonstrukcji stalowej mocowanej do istniejącej konstrukcji
biegu klatki/sufitu i stropu. Konstrukcja wypełniona wełną mineralną i zamknięta z obu stron
płytami włóknowo – cementowymi o odpowiedniej odporności ogniowej. Wykończenie ściany
poprzez szpachlowanie oraz malowanie farbą zmywalną. Stopnice dostosować do szerokości
klatki. Wykończenie klatki płytką ceramiczną antypoślozgową. Prześwit pomiędzy istniejącym
biegiem a projektowaną ścianką wydzielającą zamknąć profilem stalowym lub drewnianym jako
podkonstrukcja pod montaż płytki. Płytę mocować na podkonstrukcji.
3) Prace instalacyjne – należy przenieść istniejący grzejnik.
4) Prace instalacji elektrycznych – należy zachować istniejący kabel elektryczny na elewacji,
zabezpieczyć podczas wykonywania prac. Należy doprowadzić oświetlenie zewnętrzne na projektowaną zewnętrzną klatkę schodową.
5) Prace ziemne i fundamenty.
6) Montaż stalowej zewnętrznej klatki.
2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do
kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ).
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną
ofertową obejmuje również:
 organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
 koszt zabezpieczenia majątku trwałego Zamawiającego przed uszkodzeniem, a w
szczególności: uszkodzenia budynku i jego wyposażenia, mebli i urządzeń stanowiących
własność Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy;
 wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z
wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione.
4. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w obiektach użyteczności publicznej, wykona prace w
sposób i w czasie nie zakłócającym funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Kultury oraz przyległej
restauracji w sposób zapewniający bezpieczeństwo korzystania z budynku przez pracowników i
klientów (…).
5. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka),
producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm,
europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o
których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5
ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp
zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod
warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów
składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów emisyjnych.
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w
rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich
wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów
potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania
Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie
potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu
zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy
europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub
inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości
wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (..).
9. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową
oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
10. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata
licząc od daty odbioru końcowego robót.
11. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat. 12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem
umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: roboty
rozbiórkowe, roboty budowlane wewnętrzne, prace dot. schodów zewnętrznych z balustradą,
były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z
dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) niezależnie od tego,
czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw.
pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi
transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych
prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub
nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą
wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
13. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Projektowane zagospodarowanie dojścia i dojazdu do głównego wejścia do budynku nie stwarza barier dla osób niepełnosprawnych. Dostęp na parter budynku osobom niepełnosprawnym zapewnia zainstalowana platforma pionowa.
14. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem
zamówienia wymaga pozwolenia na budowę.
Ze względu na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

44221200-7 - Drzwi

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146013,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane “Jurkot” Ryszard Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490012283

7.3.3) Ulica: ul. Skarżycka 105

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.