eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Prace porządkowe na ul w m Turek Pielęgnacja żywopłotów na terenie m Turek Pielęgnacja drzew w m Turek i m Brudzew Koszenie trawników na terenie m Turek Koszenie poboczy i rowów na terenie powiatu



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace porządkowe na ul w m Turek
Pielęgnacja żywopłotów na terenie m Turek
Pielęgnacja drzew w m Turek i m Brudzew
Koszenie trawników na terenie m Turek
Koszenie poboczy i rowów na terenie powiatu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 222 31 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.bip.powiat.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ , http://zdp.bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/10021/status/rodzaj/wzp/zwr/0/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i bieżące utrzymanie dróg i mostów na terenie powiatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace porządkowe na ul w m Turek
Pielęgnacja żywopłotów na terenie m Turek
Pielęgnacja drzew w m Turek i m Brudzew
Koszenie trawników na terenie m Turek
Koszenie poboczy i rowów na terenie powiatu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-849b098a-9893-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035966/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Prace porządkowe na ul. w m. Turek

1.3.5 Pielęgnacja żywopłotów na terenie m. Turek

1.3.6 Pielęgnacja drzew w m. Turek i m. Brudzew.

1.3.7 Koszenie trawników na terenie m. Turek.

1.3.8 Koszenie poboczy i rowów na terenie powiatu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071437/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.01/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Prace porządkowe na ul. w m. Turek

1) Opis zamówienia.

Zakres prac obejmuje prace porządkowe polegające na uprzątnięciu śmieci (w tym odpadki, gałęzie, liście, papier, tworzywa sztuczne, szkło) w pasach zieleni, chodnikach, parkingach na ulicach powiatowych na terenie miasta Turku:
• ul. Chopina (odcinek od ul Jana Pawła II do ul. Zdrojki Lewe)
• ul. Armii Krajowej
• ul. Broniewskiego
• ul. Dworcowa
• ul. Grunwaldzka
• ul. Kaczkowskiego (odcinek od ul. Mickiewicz do ul. Sportowej)
• ul. Kolska Szosa
• ul. Legionów Polskich
• ul. Milewskiego (odcinek od KRUS do ul. 3-go Maja)
• ul. Piłsudskiego
• ul. Powstańców Wielkopolskich
• ul. Uniejowska
• ul. Wyszyńskiego
• ul. Uniejowska
• ul. Zdrojki Lewe


2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:

a) Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 6 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 32400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Pielęgnacja żywopłotów na terenie m. Turek.

1) Opis zamówienia.

Zakres prac obejmuje: pielęgnacja żywopłotów w ciągach ulic powiatowych na terenie miasta Turku,
wykonana poprzez przycinanie w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Zakres pielęgnacji żywopłotów zlokalizowanych w pasie drogowym niżej wymienionych ulic powiatowych w m. Turek:
◦ ul. Armii Krajowej – 470,00 m
◦ ul. Broniewskiego – 30,00 m
◦ ul. Grunwaldzka – 190,00 m
◦ ul. Legionów Polskich – 135,00 m
◦ ul. Milewskiego – 115,00 m
◦ ul. Piłsudskiego – 561,00 m
◦ ul. Powstańców Wielkopolskich – 44,00 m
◦ ul. Północna – 40,00 m
◦ ul. Dworcowa – 60,00 m
◦ ul. Uniejowska – 18,00 m

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:

a) Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 6 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 17280,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Pielęgnacja drzew w m. Turek i m. Brudzew.

1) Opis zamówienia.

Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i sanitarnych drzew - usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych (posusz) oraz gałęzi wyraźnie opanowanych przez choroby i szkodniki. Rutynowe cięcia pielęgnacyjne – wykonujemy je obligatoryjnie na każdym wytypowanym drzewie.
2) wykonanie cięć technicznych drzew zmniejszające gabaryty korony, likwidujące kolizję z urządzeniami technicznymi, poprawiające statykę drzewa. Zasadniczo wykonywane w szczytowych partiach korony. W miarę możliwości należy zachować naturalny pokrój korony. Zakres – do 30% masy korony.
3) wykonanie tzw. Skrajni poziomej i pionowej - cięcia techniczne podnoszące koronę do wysokości 4 m nad jezdnią oraz 2,50 m nad chodnikiem dla pieszych.
4) wykonanie cięć korygujących drzew - cięcia zmierzające do zniwelowania konstrukcyjnych wad korony, zapobiegające rozłamaniom i poprawiające statykę drzewa (w miarę potrzeb, głównie wnętrze korony).
5) usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej drzew – usuwanie odrostów korzeniowych za pomocą sekatora lub noża możliwie najbliżej miejsca odrostu, po usunięciu warstwy gruntu do miejsca wyrastania odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej.

Prace są podzielone na etapy:

a) etap pierwszy: etap I - wykonać czynności objęte tym etapem w terminie do dnia 25 marca 2022r.,

Pielęgnacja i prześwietlenie korony drzew, usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej drzew w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego:

Ulice powiatowe w Turku
- ul. Chopina
- ul. Dworcowa
- ul. Kączkowskiego
- ul. Kościuszki
- ul. Mickiewicza
- ul. Powstańców Wielkopolskich
- ul. Żeromskiego
- ul. Dobrska
- ul. Uniejowska
- ul. Armii Krajowej
- ul. Milewskiego
- ul. Piłsudskiego
- ul. Wyszyńskiego
- ul. Legionów Polskich
- ul. Kolska Szosa

Ulice powiatowe w Brudzewie
- ul. Mickiewicza

b) etap drugi - wykonać czynności objęte tym etapem dwukrotnie, za każdym razem na wezwanie Zamawiającego w terminach przez niego wyznaczonych, przy czym terminy te przypadać będą w okresie pomiędzy 16 maja 2022 r. a 30 września 2022 r.,

Usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej drzew w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta Turku (dwukrotnie, w terminach wyznaczonych każdorazowo przez Zamawiającego).

- ul. Chopina
- ul. Dworcowa
- ul. Kączkowskiego
- ul. Kościuszki
- ul. Mickiewicza
- ul. Powstańców Wielkopolskich
- ul. Żeromskiego
- ul. Dobrska
- ul. Uniejowska
- ul. Armii Krajowej
- ul. Milewskiego
- ul. Piłsudskiego
- ul. Wyszyńskiego
- ul. Legionów Polskich
- ul. Kolska Szosa

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:

a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Koszenie trawników na terenie m. Turek.

1) Opis zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie traw wraz ze zbiorem pokosów w ciągach ulic powiatowych na terenie Miasta Turek, wykonywana trzykrotne w okresie obowiązywania umowy tj. od dn. 23.05.2022 r. do dn. 04.11.2022 r. Pierwszy termin wykonania usługi - do 11.06.2022 r. II i III termin wykonania usługi – w uzgodnieniu z zamawiającym.
Prace będą wykonywane przy poniższych ulicach powiatowych:
- UL. CHOPINA
- UL. ARMII KRAJOWEJ
- UL. BRONIEWSKIEGO
- UL. DWORCOWA
- UL. GRUNWALDZKA
- UL. KĄCZKOWSKIEGO
- UL. KOLSKA SZOSA
- UL. LEGIONÓW POLSKICH
- UL. MILEWSKIEGO
- UL. PIŁSUDSKIEGO
- UL. POWSTAŃCÓW WLKP.
- UL. SŁONECZNA
- UL. UNIEJOWSKA
- UL. WSCHODNIA
- UL. WYSZYŃSKIEGO (bez łąki kwietnej)
- UL. ZDROJKI LEWE do ul. Bursztynowej

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:

a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 37800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Koszenie poboczy i rowów na terenie powiatu.

1) Opis zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszenie traw na poboczach i skarpach (bez przeciwskarpy) z ręcznym obkaszaniem miejsc niedostępnych tj. przy słupach oznakowania pionowego, drzewach, wjazdach, poręczach itp. przy drogach na terenie Gmin Władysławów, Brudzew, Tuliszków, Malanów, Dobra i powiatu tureckiego, wykonywane dwukrotnie w okresie obowiązywania umowy tj. od dn. 23.05.2022 r. do dn. 14.10.2022 r. Pierwszy termin wykonania usługi - od 23.05.2022 r do 17.06.2022 r. II termin wykonania usługi – w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Obustronne dwukrotne koszenie poboczy i skarp rowów będzie wykonywane przy drogach powiatowych na długości:
1. 40,657 km obręb nr I na terenie Gminy Władysławów
2. 51,889 km obręb nr II na terenie Gminy Tuliszków,
3. 45,821 km obręb nr III na terenie Gminy Malanów
4. 54,961 km obręb nr IV na terenie Gminy Przykona/Dobra
5. 28,84 km obręb nr V na terenie Gminy Brudzew

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:

a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pani Krystyna Wołowiec prowadząca działalność pod firmą Krystyna Wołowiec Usługi Inżynierii Wodnej, Wynajem Sprzętu Ciężkiego z Transportem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300607738

7.3.4) Miejscowość: Pęcherzew

7.3.5) Kod pocztowy: 62-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla część 2 - Pielęgnacja żywopłotów na terenie m. Turek. Dla części 2 wpłynęły 4 oferty. Trzy oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Powyższe oferty nie zostały opatrzone stosownym podpisem. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, zaistniała ustawowa przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86209,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86209,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla część 3 - pielęgnacja drzew w m. Turek i m. Brudzew. Dla części 3 wpłynęły 3 oferty. Dwie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Powyższe oferty nie zostały opatrzone stosownym podpisem. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, zaistniała ustawowa przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264299,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264299,76 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pani Krystyna Wołowiec prowadząca działalność pod firmą Krystyna Wołowiec Usługi Inżynierii Wodnej, Wynajem Sprzetu Ciężkiego z Transportem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300607738

7.3.4) Miejscowość: Pęcherzew

7.3.5) Kod pocztowy: 62-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74861,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74861,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74861,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pan Damian Przygoński prowadzący działalnoć pod firmą Firma Usługowa Damian Przygoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302044676

7.3.4) Miejscowość: Słodków-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 62-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74861,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.