eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Panki › Przebudowa dróg gminnych nr 693036S, 693035S, 693038S w miejscowości Aleksandrów - Gmina Panki



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych nr 693036S, 693035S, 693038S w miejscowości Aleksandrów - Gmina Panki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Panki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3179035

1.5.8.) Numer faksu: 34 3179062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@panki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4cf3285-9bed-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych nr 693036S, 693035S, 693038S w miejscowości Aleksandrów - Gmina Panki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4cf3285-9bed-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039278/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg gminnych nr 693036S, 693035S, 693038S w miejscowości Aleksandrów- Gmina Panki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.03.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4028489,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych nr 693036S km od 1+650,00 do 2+913,83, 693035S km od 0+000,00 do 1+650,00, 693038S km od 0+000,00 do 0+247,26 w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Przedmiotowe odcinki dróg gminnych znajdują się na działkach:
- Droga gminna nr 693038S - dz. nr ewid. 329 obręb Janiki
- Droga gminna nr 693036S - dz. nr ewid. 334 obręb Janiki, 131,130 obręb Aleksandrów
- Droga gminna nr 693035S - dz. nr ewid. 124 obręb Aleksandrów
I ETAP Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a)Sporządzenie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami i uzyskanie decyzji administracyjnej w imieniu Zamawiającego uprawniającej do realizacji inwestycji
b) Uzyskanie zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego (jeżeli będzie wymagane)
c) Wszystkie formułowane w imieniu Zamawiającego wnioski powinny uzyskać jego akceptację.
d) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym projekt koncepcyjny drogi. Zaakceptowanie projektu koncepcyjnego przez Zamawiającego jest warunkiem wykonywania dalszych prac projektowych.
e) Wykonanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej trasy projektowanej drogi wraz
z urządzeniami towarzyszącymi oraz badań geologicznych,
f) Opracowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność) planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę.
g) Jednostka Projektująca zobowiązana jest do wykonania i uzyskania w imieniu Zamawiającego zatwierdzenia projektu czasowej i stałej organizacji ruchu.
h) Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym rozwiązań projektowych. Opracowane kosztorysy winny być dostarczone Zamawiającemu w formie elektronicznej i papierowej
i) Opracowanie kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej
j) Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową dróg gminnych nr 693036S, 693035S, 693038S w miejscowości Aleksandrów- Gmina Panki, w zakresie objętym opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową. UWAGA! Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy, do zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej ulicy domów.
W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia .
Realizacja wszystkich wyżej wymienionych celów obejmujących zakres robót powinna zostać wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności przepisy Prawa Budowlanego). Prace powinny zostać wykonane przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do wykonywania danego rodzaju prac i robót objętych zakresem opracowania oraz posiadającego stosowne doświadczenie zawodowe i potencjał wykonawczy legitymujący się odpowiednimi uprawnieniami, kwalifikacjami zawodowymi
i doświadczeniem zawodowym.
Warunki opracowania dokumentacji projektowej – Wykonawca opracuje Projekt Budowlany uzupełniony o wymogi dla projektu wykonawczego, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( tj. Dz.U. z 2013r. poz. 1129) oraz zastosuje się do ustawy z 07 lipca 2020 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2021r.poz.2351).
Ilość dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:
1) wersja drukowana – 5 egzemplarze (rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące
w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności)
2) wersja elektroniczna – 2 płyty CD w tym: 1 w wersji edytowalnej i 1 tylko do odczytu:
rysunki - format: pdf
obrazy – format: jpg lub pdf,
tekst – format doc i pdf
arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf
3) dokumentacja wyszczególniona w lit. 2) powyżej nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych,
4) wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenie oraz projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji.
W ramach kontraktu Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski wraz
z przedmiarem robót oraz STWIORB wg uzgodnionego projektu budowlanego. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (tj. Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz.1389).
W ramach prac projektowych należy sporządzić szczegółowy harmonogram prowadzenia robót budowlanych przewidzianych we wszystkich przygotowanych projektach budowlanych.
II ETAP zamówienia obejmuje – roboty budowlane w zakresie:
1. Droga gminna nr 69038S - Na odcinku od 0+000.00 do 0+247,26 Jezdnia zostanie poszerzona z 4.5 na 5.0 m szerokości. Warstwy konstrukcyjne jezdni zostaną usunięte, zostanie wykonana stabilizacja cementem oraz nowa podbudowa z kruszywa łamanego. Planuje się również wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej. Na drodze zostaną wykonane obustronne pobocza o szerokości 0.75 m.
2. Droga gminna nr 693036S Na odcinku od 1+650.00 do 2+913.83 planuje się wykonanie jezdni o szerokości 5.0 m. Warstwy konstrukcyjne jezdni zostaną usunięte, zostanie wykonana stabilizacja cementem oraz nowa podbudowa z kruszywa łamanego. Planuje się również wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej. Na drodze zostaną wykonane obustronne pobocza o szerokości 0.75 m. W ramach opracowania planuje się również wymianę istniejących znaków drogowych na nowe bardziej czytelne dla użytkowników ruchu drogowego. W km 2+390.00, 1+822.00, 1+760.00 oraz 1+645.00 planuje się wymianę istniejących przepustów drogowych na nowe o średnicy 60 cm. W ramach opracowania planuje się także wykonanie zjazdów indywidulanych z kruszywa łamanego wraz z wymianą istniejących rur przepustowych będących w złym stanie technicznym.
3. Droga gminna nr 693035S - Na odcinku od 0+000.00 do 1+650.00 jezdnia będzie posiadać szerokość 4.5 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0.75m. Planuje się zwężenie pasa ruchu do 2.25 m w celu uspokojenia ruchu na drodze gminnej oraz ze względu na niewystarczającą szerokość pasa drogowego. Warstwy konstrukcyjne jezdni zostaną usunięte, zostanie wykonana stabilizacja cementem oraz nowa podbudowa z kruszywa łamanego. Planuje się również wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz warstwy ścieralnej. W ramach opracowania planuje się także wykonanie zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego wraz z wymianą istniejących rur przepustowych będących w złym stanie technicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4499543,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4889250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4499543,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „LARIX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 575-183-93-78

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4499543,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.