eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont ogrodzenia zewnętrznego na terenie JW w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia zewnętrznego na terenie JW w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ogrodzenia zewnętrznego na terenie JW w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3e946bb-8a7a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018652/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont ogrodzenia zewnętrznego na terenie JW w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053866/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/W1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest remont ogrodzenia na terenie JW w Białymstoku, polegający na wymianie odcinków ogrodzenia. Istniejące ogrodzenie jest w złym stanie technicznym, mocno skorodowane oraz posiada wiele luk w poszyciu przęseł ogrodzeniowych.
Zakres przewidzianych robót remontowych obejmuje:
 Wytyczenie linii granic ogrodzenia (wznowienie granic działki na podstawie jawnej mapy geodezyjnej),
 Odgrodzenie tymczasowym ogrodzeniem terenu wokół wymienianego ogrodzenia z wykorzystaniem istniejącego ogrodzenia z demontażu
 Rozbiórka odcinków ogrodzenia stalowego wraz z cokołem,
 Usunięcie karp, pni, niewielkich nasypów, krzaków w linii remontowanego ogrodzenia,
 Odtworzenie po linii granicy kompleksu ogrodzenia zewnętrznego i części ogrodzenia wewnętrznego,
 Wymiana bram i furtek wraz ze słupami nośnymi i wykonaniem fundamentu,
 Odtworzenie ogrodzenia wewnętrznego stalowego wg. obowiązujących przepisów oraz przepisów szczególnych resortu Obrony Narodowej,
 Niwelację terenu po robotach oraz odtworzenie zdemontowanych chodników,
 Obsianie traw w rejonie prowadzonych robot,
 Zagospodarowanie odpadów.

Wytyczne w zakresie wykonywania ogrodzenia
 głębokość posadowienia zgodnie z załączonymi rysunkami
 odcinki wymienianego ogrodzenia muszą być zabezpieczone ogrodzeniem tymczasowym na czas wykonywania robót.
 wszystkie elementy ogrodzenia powinny być zamontowane w sposób utrudniający lub uniemożliwiający ich nieuprawniony demontaż poprzez śruby samozrywajace lub spawy,
 wszystkie metalowe elementy wchodzące w skład ogrodzenia powinny być zabezpieczone przed korozją poprzez malowanie proszkowe w kolorze czarnym w celu zapewnienia ich długotrwałej eksploatacji,
 zasadnicza wysokość ogrodzenia musi wynosić co najmniej 2 m mierząc od poziomu podłoża. Do wysokości ogrodzenia należy wliczyć również wysokość murku, betonu mierzoną od podłoża do jego górnej krawędzi,
 dolna krawędź ogrodzenia powinna być zamocowana bezpośrednio do podłoża stałego na głębokość minimum 10 cm lub w odległości nie większej niż 50 mm od tego podłoża, uniemożliwiając tym samym przedostanie się małych zwierząt,
 zastosować słupki ogrodzeniowe, wykonane ze stali konstrukcyjnej zwykłej jakości o grubości minimum 3 mm, rozstawione w odległości od 2,5 do 3,5 m jeden od drugiego.
 panel ogrodzeniowy powinien być wykonany z prętów stalowych lub płaskowników zgrzewanych bądź zespawanych w kratownicę o oczku nie większym niż 50 mm w podstawie i 200 mm w wysokości. Segmenty panelowe powinny być przyspawane, zgrzewane lub przynitowane do elementów mocujących na słupkach ogrodzeniowych
 Fundamenty i cokół ogrodzenia wykonać z betonu klasy min. C 20/25 W8 zbrojonego stalą zbrojeniową (walcowaną na gorąco) żebrowaną fi od 6,0 mm do 12,0 mm. Zbrojenie wykonać jako przestrzenne. Cokół wykonać z cegły klinkierowej z zachowaniem kolorystyki zbliżonej do istniejącego ogrodzenia (w uzgodnieniu z Zamawiającym).
 Prace obejmują rozbiórkę elementów betonowych fundamentów ogrodzenia oraz demontaż ogrodzenia z siatki w ramach z kątownika wraz ze słupkami stalowymi. Ponadto na potrzeby wykonania nowego ogrodzenia przewidziano rozbiórkę cząstkową chodników z płytek betonowych i ich ponowny montaż.

UWAGA:
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (Załączniki do SWZ). Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 609465,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849100,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane "SANBUD" Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420203712

7.3.3) Ulica: Sienkiewicze 3

7.3.4) Miejscowość: Choroszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 16-070

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.