eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Bieżące utrzymanie pomników i miejsc pamięci narodowej zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie pomników i miejsc pamięci narodowej zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/uml

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie pomników i miejsc pamięci narodowej zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a081352-8cd1-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005214/49/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Bieżące utrzymanie pomników i miejsc pamięci narodowej na terenie miasta Łodzi 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.144.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325908,31 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86857,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie pomników i miejsc pamięci narodowej

1. Utrzymanie wszystkich pomników i tablic będzie polegało na:
a) myciu wszystkich pomników i tablic,
b) usuwaniu przebarwień, nalotów oraz innych zanieczyszczeń,
c) profesjonalnej impregnacji, stosownej do obiektu i zabezpieczeniu kamienia na elementach wykonanych z brązu i kamienia pomników wskazanych w dalszej części dokumentu,
d) zabezpieczeniu, przez położenie powłok antygraffiti, zmytych miejsc na elementach wykonanych z brązu i kamienia pomników wskazanych w dalszej części dokumentu,
e) zabezpieczeniu przed okresem zimowym poprzez impregnację
i zabezpieczenie atygraffiti pomników wskazanych w dalszej części dokumentu,
f) uzupełnianiu śrub, spoin, naprawie betonowych elementów małej architektury i innych pracach koniecznych dla zachowania stanu pierwotnego.
2. Utrzymanie pomników, tablic i masztów flagowych będzie się odbywało w miarę potrzeb poprzez prowadzenie stałego nadzoru w zakresie czystości i porządku, konserwacji oprzyrządowania masztów flagowych, a w przypadku wystąpienia zanieczyszczeń, napisów dewastacyjnych typu graffiti poprzez ich usunięcie
w ciągu ……. godzin od stwierdzenia nieprawidłowości lub od wezwania Zamawiającego (zgodnie z deklaracją Wykonawcy - kryterium oceny ofert).
3. Czyszczenie, mycie i konserwacja pomników, obelisków i tablic będzie odbywało się w miarę potrzeb, nie mniej niż 3 razy w ciągu trwania umowy w miesiącach: kwiecień/maj, lipiec/sierpień, październik lub w przypadku szczególnego zanieczyszczenia obiektu na wezwanie Zamawiającego. Zapisy szczegółowe podane w dalszej części dokumentu podają terminy dodatkowego czyszczenia wskazanych miejsc.
4. Czyszczenie, mycie i konserwacja pomników, obelisków i tablic będzie wykonywana środkami bezpiecznymi dla zdrowia człowieka i ochrony środowiska, posiadającymi atesty i odpowiednimi dla rodzaju materiału, z jakiego wykonane są poszczególne pomniki. Do wykonania powłoki ochronnej przed graffiti będą zastosowane środki posiadające aprobatę techniczną. Aprobata techniczna nie zwalnia
od odpowiedzialności za właściwe stosowanie preparatu.
5. Prace polegające na usuwaniu zanieczyszczeń tj. omiatanie, wygrabianie z terenów przyległych do pomników wraz z zabraniem i wywozem śmieci będą wykonywane
w miarę potrzeb, nie mniej niż jeden raz w tygodniu, chyba że zapisy szczegółowe, w dalszej części dokumentu stanowią inaczej.
6. Utrzymanie pomników, tablic w okresie zimowym będzie polegało na uprzątnięciu błota, śniegu i lodu, a na placach bezpośrednio przylegających do pomnika podjęciu działań usuwających lub co najmniej ograniczających śliskość. Prace będą wykonywane w miarę potrzeb, nie mniej niż jeden raz w tygodniu, chyba że zapisy szczegółowe, w dalszej części dokumentu stanowią inaczej.
7. Utrzymanie pomników, tablic i masztów flagowych będzie obejmowało uporządkowanie obiektów przed i po świętach państwowych i okolicznościowych.
8. Bezpośrednio przed obchodami świąt dopuszcza się możliwość zlecenia interwencyjnych działań przez Zamawiającego.
9. Zakres prac będzie obejmował wystrój okolicznościowy pomników z okazji świąt zniczami oraz usuwanie zwiędłych wiązanek kwiatów i wypalonych zniczy:
a) znicze szklane o wysokości 45 – 50 cm,
b) usuwanie zwiędłych wiązanek kwiatów oraz wypalonych zniczy będzie odbywało się nie później niż 7 dnia od daty ich złożenia lub na wezwanie Zamawiającego.
W sytuacji gdy złożone kwiaty będą po 7 dniach w dobrej kondycji termin ich usunięcia zostanie wskazany przez Zamawiającego.
10. Zakres prac ogrodniczo – porządkowych będzie obejmował:
a) koszenie trawników wokół obiektów wraz z wygrabieniem i wywiezieniem skoszonej trawy odbywać się będzie 1 raz w miesiącu (od kwietnia
do października),
b) usuwanie darni i samosiewów z terenu wokół obiektu, w miarę potrzeb – co najmniej 1 raz w miesiącu,
c) cięcia pielęgnacyjne i formujące krzewów liściastych i iglastych – dwa razy w ciągu trwania umowy, pierwszy raz do 15 maja, drugi raz do 15 października,
d) cięcia pielęgnacyjne żywopłotów - jeden raz w ciągu trwania umowy (listopad),
e) pielenie kwietników, różanek, skupin i krzewów, w miarę potrzeb oraz usuwanie darni, chwastów z nawierzchni wykonanej z kostki brukowej lub grysu wokół pomników – w miarę potrzeb, co najmniej 1 raz w miesiącu,
f) usuwanie zanieczyszczeń tj. omiatanie, wygrabianie śmieci, liści z terenów bezpośrednio przyległych do obiektów wraz z ich zebraniem i wywiezieniem – jeden raz w tygodniu lub na wezwanie Zamawiającego,
g) podlewanie trawników, kwiatów, różanek, skupin i krzewów – w miarę potrzeb (głównie w okresie suszy),
h) wyżej wymienione prace muszą być wykonywane w sposób ciągły, aby zapewnić optymalne warunki rozwoju roślin w ciągu okresu wegetacji,
i) nawożenie 1 raz w roku i ewentualne dosadzenia krzewów w razie potrzeby.
11. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wykonania dokumentacji fotograficznej przed przystąpieniem do prac tj. mycie pomników, wystrój okolicznościowy z okazji świąt, i po ich wykonaniu oraz do dostarczenia ww. dokumentacji na nośniku elektronicznym.
12. Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć z Zamawiającym w wizjach w terenie,
w celu dokonania kontroli wykonywania przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający ma prawo dokonywać kontroli realizacji umowy bez udziału Wykonawcy a o stwierdzonych podczas kontroli nieprawidłowościach powiadomi Wykonawcę pisemnie bądź drogą elektroniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108648 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kawu Serwis Błażej Kiereś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692127541

7.3.3) Ulica: Okrzei

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.