eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na drogach: powiatowych, gminnych oraz wewnêtrznych po³o¿onych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki



Og³oszenie z dnia 2022-04-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na drogach: powiatowych, gminnych oraz wewnêtrznych po³o¿onych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Koluszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koluszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 67 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.borowinski@koluszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.koluszki.samorzady.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na drogach: powiatowych, gminnych oraz wewnêtrznych po³o¿onych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-07231efc-b70e-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00115198

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00032523/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i wewnêtrznych z kostki brukowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.koluszki.samorzady.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Wa-runkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna ( inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji ). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia ( BZP ).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: um@koluszki.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: um@koluszki.pl
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w „OBWIESZCZENIU PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób, ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”,
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Koluszkach, reprezentowany przez Burmistrza Koluszek z siedzib± w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, tel. 44 725 67 00,
e - mail: um@koluszki.pl,
2) Funkcjê Inspektora ochrony danych osobowych pe³ni Pan Andrzej W³odarczyk, e - mail: iod@koluszki.pl;
3) Pani /Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4) Przetwarzane Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ ujawnione osobom bior±cym udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼niejszymi zmianami ) zwanej dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani / Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a w przypadku umów i postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzyma³y dofinansowanie przez Uniê Europejsk± przez okres wynikaj±cy z uchwa³y w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowi±zku archiwizacyjnego
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e nale¿y mieæ na uwadze, i¿ jest równocze¶nie warunkiem wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) PRAWA PRZYS£UGUJ¡CE WZGLÊDEM DANYCH OSOBOWYCH.
Zgodnie z przepisami RODO, wzglêdem Pani/Pana danych osobowych, które s± przetwarzane przez Burmistrza Koluszek reprezentuj±cego Gminê Koluszki z siedzib± w Koluszkach przy ul.11 Listopada 65, przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
a) prawo dostêpu do danych osobowych;
b) prawo do sprostowania danych osobowych;
c) prawo do usuniêcia danych osobowych;
d) prawo do ograniczania przetwarzania danych osobowych;
e) prawo do przenoszenia danych osobowych;
f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
g) prawo do niepodlegania decyzji polegaj±cej na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
8) Je¿eli przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie wyra¿onej przez Pani±/Pana zgody, przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
9) W przypadku nieprawid³owego przetwarzania danych osobowych, przys³uguje Pani / Panu prawo do wniesienia skargi do pañstwowego organu nadzorczego do spraw ochrony danych, czyli do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GIZ 271. 66. (23). 2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na drogach: powiatowych, gminnych oraz wewnêtrznych po³o¿onych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki.
II. Szczegó³owy zakres prac obejmuje:
1) U³o¿enie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm ( cegie³ka 10 cm x 20 cm ) na podsypce piaskowej ze spoinami wype³nionymi piaskiem. Materia³ Wykonawcy.
2) Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubo¶ci 15 cm ( stabilizacja wykonana mieszark±),
3) Mechaniczne zagêszczenie pod³o¿a w gruncie kat. I – IV,
4) Wykonanie korytowania do g³êboko¶ci 40 cm, warstwy ods±czaj±cej o grubo¶ci 20 cm, podbudowy z t³ucznia kamiennego ( dolomit lub inna ska³a twarda) grubo¶ci 20 cm po zagêszczeniu i z wywozem urobku. Materia³ Wykonawcy.
5) Warstwa z kruszywa ³amanego – dodatek za ka¿de dodatkowe 5 cm. Materia³ Wykonawcy.
6) Humusowanie poboczy wraz z obsianiem traw±. Grubo¶æ warstwy 10 cm po uwa³owaniu. Materia³ Wykonawcy,
7) Regulacja pionowa studzienki kanalizacyjnej,
8) Regulacja pionowa wpustu deszczowego,
9) Regulacja pionowa studni telefonicznej,
10) Regulacja pionowa obudowy zaworu wodoci±gowego,
11) Wymiana uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej wraz z regulacj± wysoko¶ci. Materia³ Wykonawcy,
12) Wymiana uszkodzonego wpustu deszczowego wraz z regulacj± wysoko¶ci. Materia³ Wykonawcy,
13) Wymiana uszkodzonej obudowy zaworu wodoci±gowego wraz z regulacj± wysoko¶ci. Materia³ Wykonawcy,
14) Karczowanie krzaków w poboczach drogi i rowie na szeroko¶ci do 2 m, wraz z koszeniem trawy i wywozem pozosta³o¶ci ro¶linnych,
15) U³o¿enie krawê¿ników betonowych wtapianych (15 cm x 22 cm x 100 cm) na ³awie betonowej z oporem. Materia³ Wykonawcy,
16) U³o¿enie obrze¿y chodnikowych ( 8 cm x 30 cm x 100 cm) na podsypce cementowo – piaskowej w stosunku 1: 3. Materia³ Wykonawcy.
17) Wykonanie przepustu PEHD o ¶rednicy 600 mm wraz z rozbiórk± starego i wywozem. Materia³ Wykonawcy.
18) Wykonanie przepustu PEHD o ¶rednicy 800 mm wraz z rozbiórk± starego i wywozem. Materia³ Wykonawcy,
19) Wykonanie nawierzchni z p³yt a¿urowych o powierzchni p³yty do 1 m2. Materia³ Wykonawcy.
Szczegó³owe ilo¶ci prac bêd±cych przedmiotem niniejszego postêpowania ujête s± w za³±czniku nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

45232451-8 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Punkty we wszystkich kryteriach zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku. Ilo¶ci punktów za poszczególne kryteria, zostan± zsumowane i bêd± stanowiæ koñcow± ocenê oferty.
2) Maksymalnie w ostatecznej ocenie punktowej Wykonawca mo¿e uzyskaæ 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w S.W.Z. i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
3) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spe³ni wszystkie wymagania zawarte w S.W.Z. i uzyska najwiêksz± liczbê punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnego poziomu zdolno¶ci w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia dotycz±cego spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do S.W.Z.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnego poziomu zdolno¶ci w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia dotycz±cego spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do S.W.Z.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnego poziomu zdolno¶ci w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia dotycz±cego spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do S.W.Z.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia dotycz±cego spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz poprzez wykazanie, ¿e Wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum dwie realizacje polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni minimum: 1.000 m2 ( s³ownie: jeden tysi±c metrów kwadratowych). Przy ocenie spe³nienia warunku brane bêd± tylko realizacjê powy¿ej: 1.000 m2.
Wymagania w zakresie posiadanego do¶wiadczenia mog± byæ zrealizowane przez Wykonawcê na dwóch ró¿nych zadaniach.
Nale¿y podaæ ich rodzaj, warto¶æ oraz daty i miejsca wykonania robót i podmioty, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Uwagi:
1. Pod pojêciami „budowa”, „przebudowa” rozumie siê pojêcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.).
2. Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza, aby Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
3. Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek SWZ równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrêbnych kontraktów (umów / zamówieñ) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.
5. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski
w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty obowi±zuj±cy w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
b) dysponuje osob± zdoln± do wykonania zamówienia, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia tj. posiadaj±c± prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( uprawnienia budowlane ) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej.
Uwagi :
1. Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz.U. z 2020 r., poz.1333 z pó¼n. zmianami) lub wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.
2. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej ( t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220 ).
3. W przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich ( EFTA ) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno byæ potwierdzone odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
4. Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne ( w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w Rozdziale VI ustêp 2 pkt. 4 a i 4 b SWZ zostan± spe³nione, je¿eli chocia¿ jeden z Wykonawców bêdzie spe³nia³ wszystkie warunki, lub Wykonawcy wspólnie bêd± spe³niali wszystkie wymagane warunki udzia³u w postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086 ), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
4) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
3. Dokumenty / o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ustêp 2 pkt. 2 - 4 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Rozdziale VI SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Rozdziale VI SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia
w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
4. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
5. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
8. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, w zakresie i w sposób okre¶lony w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 ),

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 1 do S.W.Z.
2) Formularz cen jednostkowych przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 2 do S.W.Z.
3) O¶wiadczenie / o¶wiadczenia Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia / podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do S.W.Z.
4) O¶wiadczenie / o¶wiadczenia Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia / podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
5) Pe³nomocnictwo / Pe³nomocnictwa dla osoby / osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika - o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty.
Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
6) W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum ), do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy - je¶li dotyczy.
7) Zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów - je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
8) O¶wiadczenia i/ lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje.
9) Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Ka¿dy Wykonawca przystêpuj±cy do niniejszego postêpowania zobowi±zany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysoko¶ci: 17.000,00 z³ s³ownie: siedemna¶cie tysiêcy z³otych

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w oryginale winno byæ za³±czone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w ofercie o¶wiadczenie, z którego wynika, które: roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-25 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.