eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wykonanie sal audytoryjnych w budynkach "B" i "D" Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115041 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie sal audytoryjnych w budynkach „B” i „D” Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570889124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@puss.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puss.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie sal audytoryjnych w budynkach „B” i „D” Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f724cad6-b6ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019463/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja sal audytoryjnych w budynkach B i D

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Finasowaniu ze środków UE pdlega wyłącznie System pętli induktofonicznych Projekt „Studia bez barier - kompleksowy program dostępności Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056135/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG-2240-11-21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sal audytoryjnych w budynkach „B” i „D” Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile (jedna sala pomieszczenie 215 w budynku „B” oraz jedna sala pomieszczenie 215 w budynku „D”- razem dwie sale.
1. Przedmiotowe prace obejmują roboty budowlane i dotyczą min.: przygotowania prac, robót budowlanych, wykonania instalacji, infrastruktury technicznej, dostawy i montażu wyposażenia. Obowiązkiem Wykonawcy jest ewentualne uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, ekspertyz, odstępstw, decyzji oraz innych dokumentów umożliwiających zgodnie z obowiązującymi przepisami realizacje powyższej inwestycji.
1) Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie min.:
1.1) robót budowlanych:
1.1.1) Instalację elektryczną włączoną do istniejącej instalacji,
1.1.2) Instalację niskoprądową, teletechniczną, informatyczną, multimedialną,(wymagany sufitowy montaż projektorów)
1.1.3) Montażu konstrukcji podestów.
1.1.4) Montaż instalacji oświetlenia pomieszczeń.
1.1.5) Wykonanie systemu monitoringu CCTV z przyłączeniem do sytemu CCTV uczelni.
1.2) Towarzyszących robotom budowlanym dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia:
1.2.1) Wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i oznakowania ppoż. min.: tabliczki oznakowania dróg ewakuacyjnych;
1.2.2) Dostawa wyposażenia;
1.2.3) Przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji, urządzeń i wyposażenia;
1.2.4) Przeprowadzenie szkolenia użytkowników z obsługi zamontowanych urządzeń (potwierdzone protokołem szkolenia),
1.2.5) Wykonanie innych prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zakresu robót, a niezbędnego do prawidłowego wykonania całości zadania i możliwości dokonania odbioru oraz oddania do użytkowania Zamawiającemu,
1.2.6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem zestawienia (z podaniem nazw i typów) fizycznie zamontowanych urządzeń,
1.2.7) Wykonanie przeglądów technicznych i serwisów wg standardów producenta (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) w ramach umownego wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy (dopuszczających urządzenia do użytkowania/eksploatacji) w ramach udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych urządzeń i ich instrukcjami eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz do roku w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji. min 5 lat.
1.2.8) Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po budowie.
1.2.9) Zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót w trakcie prowadzenia prac oraz zabezpieczenie terenu budowy,
1.2.10) Porządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i przywróceniu go do stanu jak sprzed rozpoczęcia inwestycji wraz z wywozem i utylizacją gruzu,
1.2.11) Sprawdzenie skuteczności działania instalacji , Wykonawca musi potwierdzić, że wykonane systemy zapewnią skuteczną pracę,
1.2.12) Wykonanie harmonogramu rzeczowo – finansowego,
1.2.13) Wykonanie projektu organizacji placu budowy i zasilania w media placu budowy,
1.2.14) Wykonanie planu B. i O. Z.,
1.2.15) Wykonanie dokumentacji roboczej (warsztatowej),
1.2.16) Wszelkie zmiany rozwiązań technicznych, plastycznych i technologicznych w stosunku do przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego i projektanta,
1.2.17) Wykonanie projektów montażu dla nowobudowanych elementów,
1.2.18) Wykonanie rys. montażowych rozdzielnic elektrycznych wraz z opisem zabezpieczeń,
1.2.19) Jeżeli zastosowanie rozwiązań, lub technologii odmiennych w stosunku do zatwierdzonych wcześniej projekcie architektoniczno - budowlanym i projektach technicznych wymagać będzie sporządzenia dokumentacji zamiennej, lub uzupełniającej, to zostanie ona opracowana przez Wykonawcę, który winien uzyskać dla niej wszystkie wymagane opinie, decyzje administracyjne itp. Dokumentacja zamienna wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego i projektanta przed skierowaniem do realizacji, jeżeli taka dokumentacja zostanie sporządzona, to jej autor powinien zapewnić nadzór autorski nad jej realizacją,
1.2.20) z uwagi na wysokie nasycenie projektowanego obiektu sieciami infrastrukturalnymi prace przy ich wykonaniu muszą być realizowane w sposób szczególnie starannie skoordynowany, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy robót będzie dokonanie koordynacji międzybranżowej przed przystąpieniem do wykonywania prac, skutki odstąpienia od takiej koordynacji będą go obciążać;
1.2.21) dostarczenie instrukcji użytkowania, eksploatacji, konserwacji i serwisowania sal, wbudowanych, lub dostarczonych systemów i urządzeń, procedury postępowania na wypadek awarii ( szkolenie odpowiedzialnych przedstawicieli Zamawiającego), wytyczne dotyczące realizacji gwarancji na obiekt wraz z wyposażeniem,
1.2.22) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem lub warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami,
1.2.23) deklaracje własności użytkowych, deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia, certyfikaty zgodności na zastosowane w obiekcie wyroby budowlane i urządzenia,
1.2.24) protokoły z przeprowadzonych odpowiednich dla danego urządzenia prób i badań potwierdzających prawidłowość ich działania,
1.2.25) przygotowanie i dostarczenie wszystkich dokumentów w trakcie dokonywania poszczególnych odbiorów,
1.2.26) Wykonawca w swojej ofercie powinien przewidzieć wszystkie roboty, czynności i dostawy niezbędne dla wykonania robót i pozytywnego odbioru sal,
1.2.27) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w zakresie prawidłowego wykonania sal audytoryjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45212340-1 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1493061,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1641140,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1493061,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CJMS sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Spadochroniarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 764-26-65-236

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1493061,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.