eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH TERMOMODERNIZACYJNYCH BUDYNKU GŁÓWNEGO I PAWILONU ZESPOŁU SZKÓŁ BRANŻOWYCH W TCZEWIE W RAMACH ZADANIA PN. "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA ..."



Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00115017 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH TERMOMODERNIZACYJNYCH BUDYNKU GŁÓWNEGO I PAWILONU ZESPOŁU SZKÓŁ BRANŻOWYCH W TCZEWIE W RAMACH ZADANIA PN. „KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA ...”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 587734800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH TERMOMODERNIZACYJNYCH BUDYNKU GŁÓWNEGO I PAWILONU ZESPOŁU SZKÓŁ BRANŻOWYCH W TCZEWIE W RAMACH ZADANIA PN. „KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA ...”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a00001c-a28f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001534/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją energetyczną Zespołu Szkół Branżowych w Tczewie przy ul. Czyżykowskiej 17.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Powiatu Tczewskiego”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073513/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją energetyczną Zespołu Szkół Branżowych w Tczewie, zlokalizowanych przy ul. Czyżykowskiej 17, w ramach zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Powiatu Tczewskiego”.
Celem wykonania ww. roboty budowlanej jest zmniejszenie strat ciepła w zakresie przenikania przez przegrody zewnętrzne, wzrost komfortu cieplnego, zmniejszenie emisji substancji zanieczyszczających do atmosfery oraz wzrost efektywności energetycznej.
4.2 Kompleks Zespołu Szkół Branżowych w Tczewie przy ul. Czyżykowskiej 17 składa się z trzech oddzielnych budynków:
 budynku głównego,
 budynku pawilonu,
 budynku sali gimnastycznej.
W ramach niniejszego postępowania Zamawiający zamierza wykonać termomodernizację dwóch pierwszych budynków, natomiast budynek sali gimnastycznej jest obiektem nowym, wykonanym w odpowiedniej technologii termomodernizacyjnej i nie wymaga udoskonaleń w tym zakresie.
4.3 Zakres robót w poszczególnych obiektach:
1) w budynku głównym:
a) roboty ogólnobudowlane:
 roboty rozbiórkowe i demontażowe,
 docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych,
 docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie,
 modernizacja posadzek (parteru) na gruncie w części niepodpiwniczonej budynku,
 wymiana starej stolarki okiennej
 poszerzenie opierzeń z blachy stalowej powlekanej RAL 9006
 wymiana parapetów z blachy stalowej powlekanej RAL 9006
 likwidacja krat okiennych w budynku, zastąpienie krat folią antywłamaniową
 roboty budowlane branżowe;
b) roboty sanitarne:
 demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami w budynku,
 demontaż elementów kotłowni,
 wykonanie instalacji grzewczej z montażem nowych grzejników,
 wykonanie instalacji wodnej,
 montaż zasobnika c.w.u.;
c) roboty elektryczne:
 demontaż istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej,
 wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego ewakuacyjnego z zastosowaniem energooszczędnych opraw ze źródłami LED,
 wykonanie instalacji PWP,
 modernizacja istniejącej Rozdzielni Głównej RG (budynku szkoły oraz pawilonu) oraz lokalnych tablic elektrycznych,
 modernizacja instalacji odgromowej.

2) w budynku pawilonu:
a) roboty ogólnobudowlane:
 roboty rozbiórkowe i demontażowe,
 częściowe docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych płytami styropianowymi,
 Częściowe docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych od wewnątrz płytami z wełny mineralnej,
 modernizacja posadzek na gruncie w budynku,
 docieplenie stropodachów budynku płytami styropianowymi,
 docieplenie stropu wewnętrznego płytami wełny mineralnej,
 wymiana starej stolarki okiennej,
 wymiana starych drzwi zewnętrznych poszerzenie opierzeni z blachy stalowej powlekanej RAL 9006,
 wymiana parapetów z blachy stalowej powlekanej RAL 9006" Likwidacja krat okiennych w budynku, kraty zastąpić folią antywłamaniową P2,
 Demontaż starego orynnowania w części dachów płaskich i wykonanie nowego orynnowania wraz z rurami spustowymi;
b) roboty sanitarne:
demontaż obecnej i wykonanie nowej instalacji c.o. dostosowanej do aktualnej mocy i zwiększenia możliwości regulacji i niezawodności instalacji.
c) roboty elektryczne:
 demontaż istniejącej instalacji elektrycznej oświetleniowej,
 wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego ewakuacyjnego z zastosowaniem energooszczędnych opraw ze źródłami LED,
 wykonanie instalacji PWP,
 modernizacja istniejącej Rozdzielni Głównej RG (budynku szkoły oraz pawilonu) oraz lokalnych tablic elektrycznych,
 modernizacja instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2221133,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2344304,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2344304,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930007192

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 2C

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie części robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej
– nie wyłoniono podwykonawcy na tym etapie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2344304,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.