eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zagospodarowanie terenu zaplecza podwórzowego przy ul. Szerokiej 42/43, 44/45, 46/47, 48/49, 50/54 i ul. Świętego Ducha 79/81, 83/85, 87/89, 91/95, 97, 99, 101/103, 105/107 w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114953 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu zaplecza podwórzowego przy ul. Szerokiej 42/43, 44/45, 46/47, 48/49, 50/54 i ul. Świętego Ducha 79/81, 83/85, 87/89, 91/95, 97, 99, 101/103, 105/107 w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 320 10 32, 320 02 20, 302 32 82, 320 12 95

1.5.8.) Numer faksu: (58) 345 82 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nieruchomoscigda.pl/zamowienia-publiczne/zamowienie-5281.htm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowy Zakład Budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu zaplecza podwórzowego przy ul. Szerokiej 42/43, 44/45, 46/47, 48/49, 50/54 i ul. Świętego Ducha 79/81, 83/85, 87/89, 91/95, 97, 99, 101/103, 105/107 w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e5324bf-c2b1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007129/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.116 Zagospodarowanie podwórek Głównego Miasta - ul. Przędzalnicza - cz.2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071001/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.23.2021.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3015550,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131911,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zaplecza podwórzowego przy ul. Szerokiej 42/43, 44/45, 46/47, 48/49, 50/54 i ul. Świętego Ducha 79/81, 83/85, 87/89, 91/95, 97, 99, 101/103, 105/107 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie wiaty śmietnikowej,
- wykonanie utwardzenia chodnika i dojazdu,
- wykonanie ogrodzenia wraz z furtkami oraz automatyczną bramą wjazdową.
Uwaga.
Przedmiot zamówienia wynikający z „Projektu wykonawczego zagospodarowania terenu. Dz. nr 202/21 obręb 89, jed. ewid. Gdańsk; ul. Szeroka 42/43, 44/45, 46/47, 48/49, 50/54 80-835 Gdańsk; Św. Ducha 79/81, 83/85, 87/89, 91/95, 97, 99, 101/103, 105/107 80-834 Gdańsk” (załącznik nr 7 do SWZ) należy zrealizować zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112100-9 - Wiaty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JULIAN” Firma Handlowo-Usługowo-Ogólnobudowlana Krzysztof Dymura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220748478

7.3.3) Ulica: Pałacowa46

7.3.4) Miejscowość: Małkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.