eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Całodobowe usługi nadzoru 66 nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w formie monitoringu elektronicznego przy użyciu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114914 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowe usługi nadzoru 66 nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w formie monitoringu elektronicznego przy użyciu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowe usługi nadzoru 66 nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w formie monitoringu elektronicznego przy użyciu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe687684-ce95-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085265/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/38/2021/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: usługa.
2. Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi nadzoru 66 nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w formie monitoringu elektronicznego przy użyciu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz naprawy i konserwacji tych systemów.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu, 50800000-3 -Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.
4. Realizowanie usługi nadzoru w obiektach chronionych polegać będzie w szczególności na:
1) Dostarczeniu i zamontowaniu urządzeń do monitoringu tj. Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) dostosowanych do wymagań Zamawiającego wynikających z uwarunkowań technicznych obiektów chronionych. Zainstalowane przez Wykonawcę urządzenia do monitoringu przez cały czas realizacji usługi pozostają własnością Wykonawcy. Zamawiający nie stawia wymagań co do niezbędnych rozwiązań technicznych i sprzętowych oraz liczby urządzeń koniecznych do zamontowania w obiekcie chronionym. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało zainstalowanie takiego systemu alarmowego zdalnej ochrony, dostosowanego do uwarunkowań technicznych obiektów chronionych, który nie dopuści do samowolnego zajęcia nieruchomości przez osoby postronne .
2) oznaczeniu obiektów chronionych emblematami informującymi o ochronie;
3) całodobowym monitorowaniu zainstalowanego w obiekcie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) polegającego na:
a) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach elektronicznych i systemach alarmowych i niezwłocznym przekazywaniu ich Zamawiającemu oraz w razie potrzeby odpowiednim służbom publicznym, w przypadku stwierdzenia szkody lub wtargnięcia osób niepowołanych.
b) działaniu mającym na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, przeciwdziałaniu powstania szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczeniu do zajęcia obiektów chronionych przez osoby postronne;
4) całodobowym utrzymywaniu w gotowości do natychmiastowego wyjazdu grupy interwencyjnej po otrzymaniu sygnału o włamaniu lub napadzie lub w przypadku telefonicznego wezwania Zamawiającego.
5) dokonywaniu, wg potrzeb Zamawiającego, konserwacji i serwisu urządzeń systemu SSWiN.
5. Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N na nieruchomościach wskazanych w zleceniu przez Zamawiającego, w zależności od konieczności objęcia ich usługą całodobowego nadzoru.
6. Przewidywana szacunkowa maksymalna liczba nieruchomości objętych usługą całodobowego nadzoru w formie monitoringu nie może przekroczyć w trakcie obowiązywania umowy 66.
7. Zamawiający przewiduje w przypadku 57 obiektów, z maksymalnej liczby nieruchomości, konieczność dostarczenia i zamontowania przez Wykonawcę akumulatorów na potrzeby zasilania systemu monitorującego.
8. Usługa całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego będzie realizowana przez Wykonawcę sukcesywnie na nieruchomościach wskazanych w zleceniu przez Zamawiającego, w zależności od konieczności objęcia ich usługą całodobowego nadzoru. Zamawiający przewiduje, że ochrona w formie monitoringu elektronicznego będzie zlecana w nieruchomościach wyłączonych z eksploatacji, po ich całkowitym wysiedleniu zgodnie z Zarządzeniem nr 3910/20 Prezydenta Wrocławia z dnia 14 października 2020 r. w sprawie ustalenia planu wykwaterowań z budynków na lata 2020-2021r.
9. Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156721,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156721,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156721,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekotrade Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012024273

7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156721,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.