eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzepiennik Strzyżewski › Dostawa sprzętu, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369772188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzepiennik Suchy 200

1.5.2.) Miejscowość: Rzepiennik Strzyżewski

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-163

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146531571

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gckrzepiennik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gckrzepiennik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/gckrzepiennik oraz miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa5fa0ec-ac1f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100195/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCK.26.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim w ramach projektu systemowego pn. Konwersja cyfrowa domów kultury.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

Część 1 : zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną wybraną część zamówienia lub na dwie części lub trzy części zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia częściowego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

2. Termin wykonania:
Część 1: 30 dni od daty podpisania umowy

Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

33195100-4 - Monitory

35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne

38652100-1 - Projektory

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 84070,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim w ramach projektu systemowego pn. Konwersja cyfrowa domów kultury.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:

Część 2 : zakup zestawu do streamingu


Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną wybraną część zamówienia lub na dwie części lub trzy części zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia częściowego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

2. Termin wykonania:
Część 2: 45 dni od daty podpisania umowy

Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32341000-5 - Mikrofony

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38651600-9 - Kamery cyfrowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 36654,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów, urządzeń i programów dla potrzeb Gminnego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Promocji w Rzepienniku Strzyżewskim w ramach projektu systemowego pn. Konwersja cyfrowa domów kultury.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 3 : zakup sprzętu interaktywnego

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną wybraną część zamówienia lub na dwie części lub trzy części zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia częściowego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

2. Termin wykonania:
Część 3: 45 dni od daty podpisania umowy

Skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30193500-3 - Stojak na materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 80749,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, gdyż w terminie przewidzianym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.