eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostaszewo › Przebudowa dróg gminnych o znaczeniu strategicznym w miejscowościach Gminy Ostaszewo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych o znaczeniu strategicznym w miejscowościach Gminy Ostaszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostaszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 51

1.5.2.) Miejscowość: Ostaszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-112

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ostaszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostaszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1210c1fb-959f-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych o znaczeniu strategicznym w miejscowościach Gminy Ostaszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1210c1fb-959f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015842/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa dróg gminnych o znaczeniu strategicznym w miejscowościach gminy Ostaszewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035481

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Ostaszewo ul. Długa: wykonanie robót budowlanych: przebudowa nawierzchni odcinka ul. Długiej w Ostaszewie oraz związane z tym: rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów, istniejących krawężników, rozbiórka istniejącego ogrodzenia, rozbiórka i ponowne zamontowanie progów zwalniających, wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej, wykonanie zjazdów bitumicznych, wykonanie poboczy gruntowych, oczyszczenie rowów;
Roboty, związane z realizacją ww. inwestycji – dotyczy ppkt 2.1 będą wykonywane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych wydane zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2. Nowa Kościelnica – Pułkownikówka, Piaskowiec – Pułkownikówka: zaprojektowanie i wykonanie robót, związanych z przebudową dróg gminnych o znaczeniu strategicznym w miejscowościach: Nowa Kościelnica – Pułkownikówka, Piaskowiec – Pułkownikówka o łącznej długości ok. 4129,00 mb:
a) odcinek nr 1 Nowa Kościelnica – Pułkownikówka droga na działce nr 135 – 201,00 mb;
b) odcinek nr 2 Nowa Kościelnica – Pułkownikówka droga na działce nr 152– 1210,00 mb;
c) odcinek nr 3 Nowa Kościelnica – Pułkownikówka droga na działkach nr 196, 183, 200 – 939,00 mb;
d) odcinek nr 4 Piaskowiec – Pułkownikówka droga na działkach nr 197/1, 160/1, 157/2 – 1780,00 mb.
Roboty, związane z realizacją ww. inwestycji – dotyczy ppkt 2.2 będą wykonywane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych, decyzję o pozwoleniu na budowę, wydaną zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub w razie konieczności o decyzję o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
3. wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (1 sztuka) o wymiarach 180 × 120 cm. Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią. Miejsce montażu tablicy należy ustalić z zamawiającym. Projekt tablicy informacyjnej zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy na realizację zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3187000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5111455,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3187000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. RMC Marek Rudziński ul. Asnyka 5, 82-100 Nowy Dwór Gdański, NIP: 5792023509

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. DROMAR Marek Drozdowski ul. Ogrodowa 53, 83-132 Morzeszczyn, NIP: 5932582664

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 579 228 56 46

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3187000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.