eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Palędzie i Dopiewiec oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Palędzie w Gminie Dopiewo



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Palędzie i Dopiewiec oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Palędzie w Gminie Dopiewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.pawlicka@dopiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Palędzie i Dopiewiec oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Palędzie w Gminie Dopiewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-befef3b1-544c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003835/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Palędzie i Dopiewiec oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Palędzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014-2020 (Umowa o przyznaniu pomocy Nr 00119-65150-UM1500208/19 z dnia 12.05.2021r.)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299547/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3688882,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zadanie nr 1. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Palędziu” w następującym zakresie:
a) budowa sieci wodociągowej w miejscowości Palędzie na ulicach: Jagodowej, Miętowej i na ulicach, które nie posiadają nazwy - na części działki 19/52 (wzdłuż działek: 19/28 i 19/27) oraz na części działki nr 18/45 (wzdłuż działek: 18/43 i 18/42) – zakres zadania objęty dofinansowaniem,
b) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Palędzie na ulicach: Borówkowej, Modrzewiowej, Jeżynowej, Jagodowej, Żurawinowej, Poziomkowej, Miętowej - zakres zadania objęty dofinansowaniem,
c) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Palędzie na ulicy Wrzosowej oraz budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na działkach prywatnych w miejscowości Palędzie, w rejonie ulic: Borówkowej, Modrzewiowej, Jeżynowej, Oliwkowej, Jagodowej, Żurawinowej, Poziomkowej, Miętowej i Wrzosowej – zakres zadanie nieobjęty dofinansowaniem.

Krótki opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Palędzie o długości 614m, budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o średnicy fi 200/250 mm i długości 2345,5m oraz budowa 159 przyłączy kanalizacji sanitarnej z czego 89 zakończonych będzie studzienką o średnicy 425 mm

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
- 45113000-2 Roboty na placu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 2212049,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dopiewcu”, w następującym zakresie:
a) budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dopiewiec, na ulicach: Jesionowej, Jodełkowej, Olchowej, Szerokiej, Borowikowej, Truflowej, Wierzbowej oraz w rejonie ul. Borowikowej – zakres zadania objęty dofinansowaniem,
b) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na ulicy Wierzbowej w miejscowości Dopiewiec, budowa rurociągu tłocznego na ul. Jesionowej w miejscowości Dopiewiec oraz budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na działkach prywatnych w miejscowości Dopiewiec w rejonie ulic: Jodełkowej, Olchowej, Szerokiej, Jesionowej, ul. Borowikowej, ul. Truflowej, ul. Wierzbowej – zakres zadania nieobjęty dofinansowaniem.

Krótki opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2:
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o średnicy fi 200 mm i długości 1343,5m wraz z 1 przepompownią i rurociągiem tłocznym PE 90 PN 10 o długości 412m oraz budowa 126 przyłączy, z czego 47 zakończonych będzie studzienką o średnicy 425mm.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
- 45113000-2 Roboty na placu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 1339952,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3. Dostawa i montaż rozdzielni technologicznej dla Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Joanka gm. Dopiewo – zadanie objęte dofinansowaniem, w następującym zakresie:
a) sprzedaż rozdzielni technologicznej dla Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Joanka wraz z oprogramowaniem, na które Wykonawca udzieli licencji niewyłącznej;
b) dostarczenie przedmiotowej rozdzielni do Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Joanka;
c) dostawa i montaż niezbędnych materiałów do montażu rozdzielni technologicznej;
d) demontaż istniejącej rozdzielni technologicznej, którą należy przekazać użytkownikowi – Zakładowi Usług Komunalnych w Dopiewie;
e) montaż nowej rozdzielni wraz z oprogramowaniem i podłączenie kabli zasilających i sterowniczych;
f) rozruch nowej rozdzielni wraz z ustawieniem pracy technologii Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Joanka;
g) uruchomienie oprogramowania przedmiotowej rozdzieli i komunikacji sms; aktualizacja oprogramowania w okresie trwania Umowy;
h) szkolenie personelu użytkownika Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Joanka z obsługi przedmiotowej rozdzielni i oprogramowania.

Krótki opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3:
Dostawa nowej szafy sterowniczej wyposażonej w sterownik PLC z wyświetlaczem LCD oraz układem zasilającym. Rozdzielnia technologiczna ma posiadać moduł telemetryczny pełniący funkcje rejestratora wraz z przygotowanymi rejestrami gotowymi do wysyłki danych do centralnej dyspozytorni poprzez GPRS/GSM z wykorzystaniem MODBUS TCP/IP a także wysyłanie stanów alarmowych i statusów SUW poprzez SMS. Montaż rozdzielni technologicznej do istniejącego okablowania. Podłączenie kabli zasilających, sterowniczych oraz kabli od urządzeń pomiarowych. Uruchomienie, zgodnie z algorytmem pracy ujęcia dostarczonym przez Zamawiającego zmodyfikowanym do celów zapewnienia optymalizacji energetycznej układu pomp dla ujęcia.
Wykonanie nowego oprogramowania: system sterowania pompami głębinowymi w oparciu o płynną regulację przepływu wody przez SUW Joanka. Uruchomienie oprogramowania, zgodnie z algorytmem pracy ujęcia dostarczonym przez Zamawiającego zmodyfikowanym do celów zapewnienia optymalizacji energetycznej układu pomp dla ujęcia, aktualizacja i szkolenie personelu.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 – Roboty elektryczne instalacyjne
45317000-2 – Inne instalacje elektryczne
45317300-5 – Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314300-4 – Instalowanie infrastruktury okablowania
45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314310-7 – Układanie kabli

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 136880,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2980290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3961624,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2980290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301998050

7.3.3) Ulica: ul. Śródmiejska 15

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2980290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1773480,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2357477,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1773480,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD INSTALACYJNY WOD.KAN.CO I GAZ DOMINIK HAŃCZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631148910

7.3.3) Ulica: ul. Niecała 4

7.3.4) Miejscowość: Dopiewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1773480,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowania, w zakresie zadani nr 3, nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.