eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-07-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113953 z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świebodzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swiebodzin.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8391c1be-d27b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001541/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090098/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin w roku szkolnym 2021/2022.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług transportowych – przewozy szkolne, na podstawie miesięcznych biletów uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Świebodzin.
1.2. Uczniowie mają być przewożeni w obie strony (dowozy i odwozy) w dni nauki szkolnej do niżej wymienionych szkół podstawowych:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 w Świebodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 11,
b) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Świebodzinie, ul. Park Chopina 1,
c) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Świebodzinie, ul. Łużycka 33,
d) Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie, Os. Łużyckie 28,
e) Szkoły Podstawowej Nr 7 w Świebodzinie, ul. Zachodnia 74a,
f) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świebodzinie, ul. Żaków 1,
g) Zespołu Edukacyjnego w Gościkowie, Gościkowo 9.
z miejscowości wskazanych w Załączniku nr 10 do SWZ.
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację usług przewozowych w ramach otwartej komunikacji publicznej, tj. w połączeniu z przewozem osób trzecich, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym.
W przypadku realizacji usługi przewozów szkolnych w ramach przewozów regularnych, Wykonawca umożliwi przejazdy uczniom na podstawie wydanych biletów miesięcznych w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu uczniów do domu.
1.4. Korzystanie z przewozów odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę.
1.5. Liczba uczniów wraz z opiekunami delegowanymi ze szkół oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnych planów lekcji poszczególnych szkół.
1.6. Zamawiający za pośrednictwem uprawnionych dyrektorów placówek oświatowych dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca, jednak nie później niż do 20. dnia każdego miesiąca w okresie od września 2021 r. do czerwca 2022 r., aktualny wykaz uczniów dowożonych oraz uzgodni godziny (dowozów i odwozów) w poszczególnych szkołach, z tym, że na miesiąc wrzesień 2021 r. wykaz dostarczony będzie nie później niż do dnia 24 sierpnia 2021 r. W przypadku zmiany planu lekcji dyrektorzy informować będą Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem, o zaistniałych zmianach. Zwrot biletów z danego miesiąca powodujący obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może być dokonywany do 10. dnia każdego miesiąca za dany okres realizacji umowy.
1.7. Środki transportu Wykonawcy spełniać będą europejską normę emisji spalin minimum EURO3 oraz zostaną oznakowane właściwie do ich charakteru.
1.8. Wykonawca wyposaży środki transportu w system pozycjonowania pojazdów, umożliwiający udostępnienie bezpłatnie aktualnej informacji o pozycji pojazdu, ogólnodostępnej przez serwis internetowy lub aplikację na urządzenia stacjonarne i mobilne.
1.9. W sytuacjach awaryjnych pojazdu wyznaczonego do realizacji przewozu, Wykonawca podstawi w czasie nie dłuższym niż do 60 minut od zaistnienia awarii, pojazd zastępczy dopuszczony do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich, oznakowany właściwie do jego charakteru, tj. „R” (kurs rezerwowy) oraz spełniający europejską normę emisji spalin minimum EURO 2.
1.10. Orientacyjna liczba uczniów wynosi 553 w trakcie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 977898183

7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 2A

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-014

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

2021-07-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.