eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki z osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki z osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367883587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: TARGOWA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158738405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zbyszek.ciesielski@gzkzaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzkzaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gzkzaklikow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki z osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bdb2a9c-ab67-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P 1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej (rok produkcji nie wcześniej niż 2021 rok) koparko ładowarki kołowej o mocy minimum 97 KM, posiadającej certyfikat CE i spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
2. Szczegółowy opis wymagań technicznych dla koparko - ładowarki, stawianych przez Zmawiającego, zawarty został w załączniku nr 1A do SIWZ Wymagania techniczno – użytkowe.
3. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia
a) Oferowana koparko - ładowarka, musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ;
b) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Sp. Z o.o. , ul. Targowa 2, 37-470 Zaklików
c) Przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy rok produkcji od 2021r., z seryjnej produkcji (nie będąca prototypem).
d) Dostarczona koparko-ładowarka oraz osprzęt muszą być kompletne i kompatybilne ze sobą. Koparko-ładowarka musi spełniać funkcję do jakich jest przeznaczona oraz musi być zgodna z obowiązującym prawem oraz normami CE.
e) Oferowana koparko - ładowarka musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się m.in. z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, instrukcji obsługi w języku polskim i katalogu części zamiennych
f) Przedmiot zamówienia wolny od wad fizycznych i prawnych oraz objęty gwarancją producenta
g) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnia bezpłatnego przeszkolenie operatorów w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony, nie później niż do 7 dni od daty dostawy i protokolarnego odbioru dostarczonej koparko – ładowarki. Szkolenie zostanie potwierdzone stosownym protokołem.
h) Całkowity koszt dostawy koparko – ładowarki będącej przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
4. Gwarancja i serwis:
a) Gwarancja jakości pojazdu: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 12 miesięcy bez limitu motogodzin. Termin gwarancji uruchamiany z dniem protokolarnego odbioru koparko – ładowarki. W przypadku przedłużenia określonego minimalnego okresu gwarancyjnego Wykonawcy przysługiwała będzie dodatkowa punktacja, zgodnie z opisem określonym w rozdziale 17 Kryteria oceny ofert
b) Gwarancja jakości obejmować będzie m.in. elementy mechaniczne, zabudowę oraz wyposażenie
c) Dokument gwarancyjny wystawiony przez Wykonawcę nie będzie mógł zawierać następujących warunków:
- ograniczeń okresu gwarancji poprzez uwzględnienie zużycia elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem elementów eksploatacyjnych ulegających naturalnemu zużyciu),
- obowiązku dokonywania przez Zamawiającego płatnych przeglądów okresowych wykonywanych przez podmioty wskazane przez Wykonawcę,
- postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego lub powodujących jego obciążenie dodatkowymi kosztami związanymi z dostawą Przedmiotu zamówienia, a także zawierać dodatkowych warunków współpracy z Wykonawcą,
- dotyczących innych płatnych działań nie ujętych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zaakceptuje standardowy dokument gwarancyjny Wykonawcy. Dokument gwarancyjny ma być zgodny z wymaganiami SWZ. Postanowienia znajdujące się w umowie o udzielenie zamówienia publicznego są postanowieniami nadrzędnymi nad zapisami znajdującymi się w oświadczeniu gwarancyjnym, postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego są wiążące dla Wykonawcy i mają pierwszeństwo w zastosowaniu przed postanowieniami dokumentu gwarancyjnego. Jeżeli w ocenie Zamawiającego zapisy oświadczenia gwarancyjnego będą zawierały postanowienia korzystniejsze – w takim przypadku Zamawiający będzie miał możliwość wyboru zastosowania kolejności powyższych zapisów.
d)Usługi gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia lub jeśli będzie to konieczne z uwagi na specyfikę wady lub usterki ujawnionej w okresie gwarancji w serwisie producenta. W takim przypadku transport koparko – ładowarki odbywał się będzie na koszt Wykonawcy.
e) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał serwis stacjonarny na terenie Polski oraz prowadził serwis mobilny na terenie całego kraju.
f) Zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny realizowany był przez Wykonawcę nieodpłatnie w całym okresie gwarancji (dojazd, materiały, robocizna) – przedmiotowe koszty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty.
g)Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w koparko-ładowarce w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne koparko-ładowarki powstałe po jego odbiorze, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. Czas usunięcia wady w okresie gwarancji, nie może być dłuższy niż 14 dni.
h) Zamawiający wymaga aby Wykonawca po przepracowaniu 500 Mtg lub najpóźniej w dziesiątym miesiącu okresu gwarancyjnego - w zależności co nastąpi wcześniej -wykonał bezpłatny przegląd gwarancyjny, dostarczonej w ramach niniejszego postępowania w siedzibie Zamawiającego, koparko – ładowarki uwzględniający m.in.: wymianę płynów eksploatacyjnych.
i) Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym odpłatną dostępność części zamiennych oraz pełny odpłatny serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia, przez cały okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę.
i) Jeżeli w ramach gwarancji Wykonawca dokona usunięcia wad, usterek termin gwarancji ulegnie przedłużeniu o rzeczywisty czas niesprawności przedmiotu zamówienia liczony w zaokrągleniu do pełnego dnia niesprawności. Wymiana przedmiotu zamówienia lub jakiegokolwiek jego elementu na fabrycznie nowy wolny od wad nastąpi na żądanie Zamawiającego przy drugim jego uszkodzeniu w okresie trwania gwarancji. Uszkodzona część przedmiotu zamówienia nie podlegająca naprawie zostanie wymieniona na nową oraz zgodnie z przepisem art. 581 Kodeksu cywilnego, dostarczona będzie z pełnym okresem gwarancji nie krótszym od gwarancji jakości na przedmiot zamówienia
j) Uprawnienia z tytułu gwarancji nie przysługują w przypadku użytkowania przedmiotu zamówienia niezgodnie z dostarczoną instrukcją obsługi lub po dokonaniu samodzielnych napraw przez Zamawiającego, bez pisemnej zgody Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tech Ekspert Południe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661001673

7.3.3) Ulica: W. Grabskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368877,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.