eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › Budowa świetlicy w miejscowości Głuszyno



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy w miejscowości Głuszyno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.potegowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy w miejscowości Głuszyno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63409565-8a56-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011459/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa świetlicy w miejscowości Głuszyno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052934/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 567730,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lokalizacja: Miejscowość Głuszyno działki nr 21/2; 21/9; 22; 21/10 obręb Głuszyno, gmina Potęgowo, powiat słupski.

Budowa budynku świetlicy wraz z podcieniem, obiekt parterowy niepodpiwniczony, na części obiektu znajduje się strych. Obiekt przykryty dachem dwuspadowym z dachówki ceramicznej o kącie nachylenia 40 stopni. Ogrzewanie budynku powietrzną pompą ciepła. Wykonanie dojazdu do planowanego budynku poprzez istniejący wjazd z kostki brukowej betonowej.
Projektowane przyłącza:
- wodociągowe,
- kanalizacyjne,
- energetyczne zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej numer P/21/009564 z dnia 18.02.2021r.

Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia zabudowy budynku wraz z podcieniem – 199,59 m2
- powierzchnia użytkowa budynku – 123,24 m2
- kubatura – 887,08 m3
- wysokość budynku do kalenicy – 6,80 m

Wymagania dla pompy ciepła:
- zasilana z instalacji trzyfazowej
- typu split
- moc grzewcza w zakresie min. 12-15 kW
- minimalna temperatura czynnika grzewczego na wyjściu przy zasilaniu tylko przez pompę ciepła 550C
- wyposażona w grzałkę elektryczną o mocy 5-7 kW
- zakres pracy przynajmniej do -200C
- COP minimum 3,0 A7W5 wg. EN 14511
- wyposażona w sterownik pokojowy.
Roboty będą polegały na wbudowaniu nowego układu grzewczego z pompą ciepła typu powietrze-woda o mocy od 12-15 kW mających stanowić zasadnicze źródło energii cieplnej (c.o.+ c.w.u.). Układ zostanie wyposażony w system magazynowania krótkoterminowego zbiornik buforowy o pojemności 350l z układem grzałki elektrycznej.
Uwaga! Dobór odpowiednich parametrów pompy ciepła wraz z oprzyrządowaniem dostosować do parametrów budowanego obiektu zgodnie z wymaganiami producenta pompy.

Zestawienie załączonej dokumentacji:
 Projekt budowlano-wykonawczy
 Projekt budowlany przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej
 Przedmiar robót
 Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
 Pozwolenie na budowę Decyzja Nr 772/2021 z dnia 11.08.2021r.

Załączony przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy w dokonaniu właściwej wyceny przedmiotu zamówienia, a nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja budowlana wraz z pozwoleniem na budowę.


1.1. Dodatkowe wymagania dla realizacji zamówienia:
a) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją placu budowy (np.: koszty energii elektrycznej, zaopatrzenia w wodę, wygrodzenia placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalnego i tymczasowych dróg dojazdowych - koniecznych do organizacji placu budowy oraz prowadzenia robót budowlanych w obiekcie użytkowanym);
b) Wykonawca zapewni ochronę placu budowy i znajdującego się na nim mienia;
c) Wykonawca zapewni we własnym zakresie stosowne pomieszczenie magazynowe do składowania materiałów, urządzeń i narzędzi;
d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji, szkód wyrządzonych zamawiającemu oraz ewentualnego naruszenia praw osób trzecich - powstałych w trakcie i w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy oraz z tytułu nienależytego jej wykonania;
e) na Wykonawcy spoczywa obowiązek uporządkowania terenu po zakończeniu robót;
f) do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897681,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1109000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897681,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana SKIERKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411076078

7.3.3) Ulica: ul. Rumiankowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubowidz

7.3.5) Kod pocztowy: 84-353

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897681,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.