eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Budowa remizy w miejscowości Pieszcz



Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy w miejscowości Pieszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b1c78af-a7a0-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa remizy w miejscowości Pieszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b1c78af-a7a0-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041682/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa remizy w miejscowości Pieszcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087232

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1074383,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa remizy w miejscowości Pieszcz” na dz. nr 232/2 obr. Pieszcz.
2. Zamówienie obejmuje budowę:
1)Przygotowanie terenu inwestycji wraz zabezpieczeniem placu budowy na czas realizacji zadania,
2) Budynku remizy o pow. zabudowy 158,9 m2 i kubaturze 987 m3 wraz z instalacjami wewnętrznymi,
3) Budowę zewnętrznych instalacji i przyłączy wod-kan, hydrantowej oraz wewnętrznej linii zasilającej i zbiornika bezodpływowego o poj. 8 m3,
4) Wykonanie zjazdu z drogi oraz dojazdu z kostki brukowej betonowej fazowanej o wym. 20x16 i grubości 8 cm (tetka o kształcie teowym) kolor naturalny beton – szary,
5) Ciągi piesze wykonać z kostki brukowej betonowej o wymiarach 20x10 cm i gr. 6 cm kolor szary. Pod zjazdem wykonać przepust fi 400 mm z rury PVC SN8 karbowanej o rzędnych dostosowanych do dna rowu,
6) Montaż syreny alarmowej akustycznej na maszcie stalowym lub betonowym,
7) Wykonanie ogrodzenia o łącznej wysokości 1,5 m przęseł stalowych kolor zielony wraz z prefabrykowaną podmurówką betonową. Od strony drogi należy zamontować bramę wjazdową przesuwną (bez napędu) oraz furtkę szerokości 1,0 - 1,5 m szerokości,
8) Po zakończonych robotach terany zielone uporządkować, wyhumusować ziemią urodzajną i obsiać trawą.
3. Zamawiający rezygnuje z wykonania boni elewacyjnych na budynku remizy. Dodatkowo Zamawiający rezygnuje z montażu urządzenia odciągu spalin w pomieszczeniu garażowym w zamian należy zamontować wentylator na nasadzie komina z możliwością uruchomienia włącznikiem w pomieszczeniu garażu.
4. Ponadto w ramach realizacji zadania należy wykonać naziemną instalację fotowoltaiczną o mocy 6,3-6,5 kW w celu zasilenia obiektu. Instalację należy wygrodzić ogrodzeniem z furtką.
5. Na potrzeby uzyskania ciepłej wody użytkowej należy zamontować przepływowy elektryczny podgrzewacz wody o mocy max 15 kW z elektroniczną regulacją mocy grzewczej wraz z niezbędną instalacją elektryczną zasilającą.
6. Brama garażowa segmentowa podnoszona ręcznie. Bramę segmentową wyposażyć w drzwi wejściowe.
7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1) Projekt Zagospodarowania Działki budowy remizy OSP z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Pieszcz,
2) Projekt Budowlany budowy remizy OSP z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Pieszcz,
3) Projekt Budowlany budowy remizy OSP z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Pieszcz – instalacje sanitarne,
4) Projekt Budowlany budowy remizy OSP z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Pieszcz – instalacje elektryczne,
5) Projekt zjazdu z drogi gminnej nr dz. 222 na działkę nr 232/2,
6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
7) przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny,
8) specyfikacja warunków zamówienia.
9. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, koszty wykonania instrukcji przeciwpożarowej wraz z wyposażeniem w sprzęt gaśniczy, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej, zewnętrznej i odgromowej, protokół kominiarski o stanie technicznej sprawności przewodów: wentylacyjnych i spalinowych, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, co, protokoły odbioru przyłączy do budynku, protokół odbioru pasa drogowego po wykonanych robotach; koszty: zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących
z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
10. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
11. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
12. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
13. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.
14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w terminie 10 dni od podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego.
15. Kod CPV: 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków, 45216121-8 roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej.
16. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
17. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ
oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu
i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
18. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U.2022.1710 z późn. zm.) unieważnił postępowanie pn.: „Budowa remizy w miejscowości Pieszcz”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.