Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065685/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00070158/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych na placach zabaw wraz z opracowaniem koncepcji ich rozmieszczenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WASILKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białostocka 7
1.5.2.) Miejscowość: Wasilków
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-010
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857185400 wew. 012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wasilkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wasilkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych na placach zabaw wraz z opracowaniem koncepcji ich rozmieszczenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d42155e-9473-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015318/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż urządzeń rekreacyjnych na placach zabaw (budżet obywatelski)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065685/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.7.2022.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń street workout wraz z opracowaniem koncepcji ich rozmieszczenia w poniższych lokalizacjach:- Część I – miejscowość Wasilków - teren Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Mickiewicza
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 40650 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń street workout wraz z opracowaniem koncepcji ich rozmieszczenia w poniższych lokalizacjach:- Część II – miejscowość Sochonie - teren placu zabaw przy szkole podstawowej, w bezpośrednim sąsiedztwie siłowni napowietrznej, boiska do piłki nożnej przy ul. Kościelnej 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 24390 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń street workout wraz z opracowaniem koncepcji ich rozmieszczenia w poniższych lokalizacjach:- Część III – miejscowość Jurowce - teren OSP (dz. Nr 294/75)
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 24390 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń street workout wraz z opracowaniem koncepcji ich rozmieszczenia w poniższych lokalizacjach:- Część IV – miejscowość Dąbrówki - teren OSP w Dąbrówkach ulicy Starowiejskiej 114 oraz teren Świetlicy Wiejskiej przy ulicy Wesołej 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 24390 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń street workout wraz z opracowaniem koncepcji ich rozmieszczenia w poniższych lokalizacjach:- Część V – miejscowość Osowicze - teren rekreacyjno- sportowy (dz. 75/1 obręb Osowicze)
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
4.5.5.) Wartość części: 24390 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49077 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49077 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "OSTROVIA" Marek Trwoga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660149569
7.3.3) Ulica: Ostrów Północny 49
7.3.4) Miejscowość: Szudziałowo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-113
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK TRWOGA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK TRWOGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49077 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21638,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38486,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21638,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "OSTROVIA" Marek Trwoga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660149569
7.3.3) Ulica: Ostrów Północny 49
7.3.4) Miejscowość: Szudziałowo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-113
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK TRWOGA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK TRWOGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21638,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25427,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49815 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25427,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "OSTROVIA" Marek Trwoga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660149569
7.3.3) Ulica: Ostrów Północny 49
7.3.4) Miejscowość: Szudziałowo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-113
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK TRWOGA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK TRWOGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25427,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej w danej części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59901 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43851,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43851,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "OSTROVIA" Marek Trwoga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660149569
7.3.3) Ulica: Ostrów Północny 49
7.3.4) Miejscowość: Szudziałowo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-113
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43851,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI WASILKÓW
więcej: przetargi WASILKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
- Modernizacja Psiego Wybiegu w Podczelu
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
- Budowa strefy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Bochni
- Wykonanie placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Bochni
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
więcej: Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.