eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1094R relacji Furmany - ¯upawa - Stale w miejscowo¶ci ¯upawa (etap II) w km 2+005 - 2+639,7



Og³oszenie z dnia 2022-04-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1094R relacji Furmany – ¯upawa – Stale w miejscowo¶ci ¯upawa (etap II) w km 2+005 - 2+639,7

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Tarnobrzeski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409070

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 822 39 22

1.5.8.) Numer faksu: 15 822 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@tarnobrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tarnobrzeski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1094R relacji Furmany – ¯upawa – Stale w miejscowo¶ci ¯upawa (etap II) w km 2+005 - 2+639,7

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-927bb5af-b637-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00112966

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019294/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1094R relacji Furmany – ¯upawa – Stale w miejscowo¶ci ¯upawa (etap II) w km 2+005 - 2+639,7

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: inwestycje@tarnobrzeski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Oferta wraz z za³±cznikami oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe musz± byæ sporz±dzone w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt, .xls, .xlsx.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê za po¶rednictwem:
a) dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji”, dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal,
b) poczty elektronicznej, na adres email: inwestycje@tarnobrzeski.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
8. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: inwestycje@tarnobrzeski.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4;
b) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Tarnobrzegu: 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4, pokój nr 42; email: ido@tarnobrzeski.pl, tel.: 15-822-39-22 wew. 351 ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1094R relacji Furmany – ¯upawa – Stale w miejscowo¶ci ¯upawa (etap II) w km 2+005 - 2+639,7” (nr IF.272.4.2022 );
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
a) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IF.272.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1094R relacji Furmany – ¯upawa – Stale w miejscowo¶ci ¯upawa (etap II) w km 2+005 - 2+639,7”.
2. Zamówienie obejmuje przebudowê i rozbudowê drogi powiatowej kategorii L na odcinku 634,7m, budowê chodnika, wykonanie zjazdów, przepustów i odwodnienia.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej,
- rozebranie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej, t³uczniowej i kostki brukowej - rozebranie krawê¿ników betonowych i znaków pionowych,
- wykonanie wykopów pod przykanaliki, dreny, przepusty pod zjazdami, chodnik i rowy;
b) Chodniki i zjazdy:
- wykonanie korytowania i profilowania pod³o¿a pod chodnik i zjazdy,
- wykonanie warstwy ods±czaj±cej i jej zagêszczenie,
- wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego,
- obsadzenie krawê¿ników i obrze¿y betonowych,
- wykonanie zjazdów z kotki brukowej betonowej gr. 8 cm,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kotki brukowej betonowej gr. 6 cm;
c) Nawierzchnia bitumiczna:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni jezdni,
- skropienie istniej±cej nawierzchni drogowej emulsj± asfaltow± i wyrównanie istniej±cej nawierzchni betonem asfaltowym AC8W 50/70,
- wzmocnienie nawierzchni bitumicznej geosyntetykiem,
- wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC11W 50/70,
- wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70;
d) Elementy odwodnienia:
- wykonanie podbudowy betonowej C12/15 pod przepusty na zjazdach,
- wykonanie przepustów z rur HDPE o ¦R. 400 mm,
- wykonanie przykanalików z rur PE SN8 ¶r. 200 mm,
- wykonanie drena¿u francuskiego,
- wykonanie studni inspekcyjnych,
- wykonanie studzienek skrzyniowych systemowych;
e) Roboty wykoñczeniowe:
- odtworzenie rowów, umocnienie i humusowanie skarp i dna kana³ów p³ytami prefabrykowanymi,
- wykonanie poboczy z mieszanki mineralnej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego jezdni,
- wykonanie regulacji pionowych istniej±cych zasuw wodoci±gowych i hydrantów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44132000-4 - Elementy przepustów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca uzyska ilo¶æ punktów stanowi±c± sumê punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert. Punkty bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± drogow± o warto¶ci minimum 600 000,00 z³ brutto,
b) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob±, która bêdzie posiada³a uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
2. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne, których oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed³o¿enia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± odrêbne o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia mog± oni polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy w przypadkach konieczno¶ci zmiany terminu realizacji w zwi±zku z:
a) niesprzyjaj±cymi warunkami atmosferycznymi, uniemo¿liwiaj±cymi wykonywanie robót budowlanych zgodnie z zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i obowi±zuj±cych przepisów. Warunki zmiany:
- wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku mo¿liwo¶ci prowadzenia robót budowlanych z uwagi na z³e warunki atmosferyczne,
- jednoczesny brak mo¿liwo¶ci realizacji innych robót, niezale¿nych od warunków atmosferycznych.
b) dzia³aniem si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
c) konieczno¶ci± usuniêcia b³êdów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak równie¿ wykonywania koniecznych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do projektowanych. Warunkiem zmiany bêdzie wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku mo¿liwo¶ci prowadzenia robót budowlanych z uwagi te okoliczno¶ci;
d) konieczno¶ci± uzyskania dodatkowych decyzji, zezwoleñ lub uzgodnieñ niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy;
e) zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa;
f) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê.
g) sytuacjami wymienionymi w ust. 2. i ust. 5., je¿eli bêdzie to konieczne do prawid³owego wykonania zamówienia.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy w przypadkach konieczno¶ci zmiany zakresu i sposobu wykonania zamówienia w zwi±zku z:
a) wyst±pieniem niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
b) konieczno¶ci± zaniechania czê¶ci robót budowlanych ze wzglêdu na zaistnienie istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e ich wykonanie nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
c) konieczno¶ci± wykonania dodatkowego zakresu robót budowlanych ze wzglêdu na wa¿ny interes publiczny,
d) pojawieniem siê na rynku technologii, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci robót,
e) konieczno¶ci± realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia korekt lub zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak równie¿ wykonywania koniecznych rozwi±zañ zamiennych w stosunku do projektowanych,
f) wyst±pieniem warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych,
g) wyst±pieniem warunków na terenie budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT;
b) w sytuacjach wymienionych w ust. 2.
4. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do umowy, dotycz±cych sposobu i zakresu wykonania zamówienia, terminu realizacji, wynagrodzenia, a tak¿e sposobu rozliczania lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w przypadkach, gdy zaistnieje okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkuj±ca niemo¿no¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SWZ, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
5. Zmiany umowy s± mo¿liwe w sytuacjach opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-26 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.