eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susiec › "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Łosińcu"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Łosińcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Susiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-672

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (84) 665-48-93

1.5.8.) Numer faksu: (84) 665-48-93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@susiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsusiec.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Łosińcu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaeb0df3-9de4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341460/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 "Budowa sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Łosińcu"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077138/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2899366,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Łosińcu”.
a) Wykaz dokumentów określających opis przedmiotu zamówienia w ramach dokumentacji projektowej i przedmiar robót określają – Załącznik nr 1 do SWZ
b) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wykona remont pomieszczenia węzła cieplnego w piwnicy budynku istniejącej szkoły. Szczegółowy zakres robót został uwzględniony w przedmiarze robót będącym elementem składowym załącznika nr 1 do SWZ.
c) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wykona zabezpieczenie projektowanej konstrukcji więźby dachowej do odporności ogniowej R-15. Szczegółowy zakres robót został uwzględniony w przedmiarze robót będącym elementem składowym załącznika nr 1 do SWZ.
d) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje wyposażenie zgodnie ze specyfikacją wyposażenia oraz wykazem będącym elementem składowym załącznika nr 1 do SWZ.
e) Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty oraz do ustalenia ceny przy zamówieniach dodatkowych (jeżeli wystąpią) lub zmniejszenia zakresu robót.
f) Załączniki o których mowa w pkt 4.2. 1) a) i pkt 4.2. 1) d) zamawiający udostępnia na stronie internetowej, na której została udostępniona SWZ.
g) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia, w związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.
h) Wszelkie niezbędne materiały do wykonania zamówienia zabezpiecza Wykonawca. Materiały winny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót.
i) Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz z wymogami sztuki budowlanej.
j) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz opracowania dwóch egzemplarzy pełnej, kompletnej dokumentacji odbioru końcowego wymaganego przepisami art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
k) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń, jak również przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie niezbędnym dla ich obsługi.
l) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu instrukcji ppoż. oraz zgodnie z tą instrukcją wyposażenie obiektu w sprzęt ppoż. wraz z oznakowaniem.
2. Wywóz, składowanie odpadów zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie, na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. ,poz.21), na miejsce wskazane przez inwestora.
3. Wykonawca zobowiązany będzie również do:
a) odpowiedniego ogrodzenia, oznakowania i urządzenia terenu budowy, w tym zaplecza budowy dla potrzeb własnych,
b) zabezpieczenia terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeprowadzania w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy,
c) naprawy na własny koszt wszystkich elementów które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót,
d) ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia,
e) przekazania zamawiającemu w myśl przepisów ustawy Prawo budowlane dokumentacji budowy wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności,
- projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach,
- dziennik budowy,
- instrukcje techniczne, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności,
- karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń,
- protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów,
- protokoły odbiorów technicznych oraz inne niezbędne dokumenty.
Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub posiadać
odpowiednie tłumaczenia,
f) przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
g) komisyjnego przekazania przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów, a także pokrycia kosztów z tym związanych,
h) uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym,
i) wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych wprost w umowie, związanych z pełnieniem funkcji wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
j) prowadzenia pełnej obsługi geodezyjnej (jeżeli dotyczy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3769765,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3769765,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INSTALBUD” E. Gałek i Partnerzy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211693370

7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 11

7.3.4) Miejscowość: Lubycza Królewska

7.3.5) Kod pocztowy: 22-680

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3769765,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.