eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puńsk › Rewitalizacja placu przy Szkole w Puńsku



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja placu przy Szkole w Puńsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23

1.5.2.) Miejscowość: Puńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_punsk@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.punsk.biuletyn.net/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja placu przy Szkole w Puńsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c9280c-9eda-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025587/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rewitalizacja placu przyszkolnego przy Szkole Podstawowej w Puńsku z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania w Puńsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079021/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej z Polskim i Litewskim językiem Nauczania w Puńsku przy ul. 11 Marca 16, 16-515 Puńsk. Rewitalizacja polegać będzie na:
a) Robotach rozbiórkowych:
• plac o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (2231 m2)
• place i ciągi piesze z kostki brukowej (226 m2)
• obrzeże betonowe (130 m)
• krawężnik betonowy (71 m)

b) Robotach ziemnych wykończeniowych:
• rozłożenie ziemi roślinnej wraz z zasiewem traw (1253 m2)

c) Robotach budowlanych:
• plac o nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej (524 m2)
• plac o nawierzchni z kostki betnowej gr. 8 cm (592m2, z czego 250 m2 kostki dostarczy Zamawiający na własny koszt)
• plac o nawierzchni i chodnik z kostki betnowej gr. 6 cm (1078 m2)
• ławki parkowe - 8szt
• krawężnik betonowy (20 m)
• obrzeże betonowe (174 m)
• kwietnik


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
a) Szczegółowa specyfikacja techniczna (zał. nr 7)
b) Projekt zagospodarowania terenu i projekt budowlany (zał. nr 8)
c) Przedmiar robót (zał. nr 9)
d) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zał. nr 10)
e) Rysunki i przekroje (zał. nr 11)

3. Wykonawca robot jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, SST i poleceniami Inżyniera.

4. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu budowy

5. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
 urządzenia oraz oznakowania terenu budowy,
 w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
 zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
 umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
 sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
 uporządkowanie terenu po realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/urządzenia, wymienione w przedmiarach robót, poprzez wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta zostaną zastąpione urządzeniami równoważnymi. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność materiałów/urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe w języku polskim, atesty, certyfikaty, znak zgodności.
Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji wykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736770 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736770 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736770 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe B Complex Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442350132

7.3.3) Ulica: Lityńskiego

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736770 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.