Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070134/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadań w Gminie Zabłudów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadań w Gminie Zabłudów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6e99bb9-9861-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036792/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Pełnienie nadzoru nad przebudową nawierzchni drogi w Folwarkach Tylwickich
1.3.22 Pełnienie nadzoru nad modernizacją dachu na hali sportowej przy ZSP w Zabłudowie
1.3.25 Pełnienie nadzoru nad realizacją planu gospodarki niskoemisyjnej na terenie Gminy Zabłudów - etap II
1.3.26 Pełnienie nadzoru nad budową energooszczędnego oświetlenia na terenie Gminy Zabłudów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070134/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64041,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania: „Przebudowa drogi gminnej nr 106871B w Folwarkach Tylwickich” – etap I (od km 0+445 do km 0+876).1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze, w tym wycinka drzew na całej długości drogi od km 0+000 do km 0+876;
b) roboty rozbiórkowe;
c) roboty ziemne;
d) wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,50 m z betonu asfaltowego na podbudowie zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa naturalnego (w przypadku pełnej konstrukcji drogi);
e) wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,50 m z betonu asfaltowego na istniejącej nawierzchni brukowcowej i wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa naturalnego (w przypadku nadbudowy na istniejącej nawierzchni brukowcowej);
f) wykonanie obustronnych poboczy 2 x 0,75 m z mieszanki niezwiązanej kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie;
g) wykonanie powierzchniowego odwodnienia, w tym nadanie spadków podłużnych i poprzecznych drogi oraz na odcinku od km 0+713 do km 0+848 wykonanie wzdłuż lewej krawędzi jezdni korytka odwadniające muldowe;
h) wykonanie zjazdów indywidualnych i na drogi dojazdowe będące własnością Gminy Zabłudów z kostki betonowej brukowej;
i) wykonanie zjazdów indywidualnych do pól z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie;
j) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej zgodnie z wymaganiami: Orange Polska S.A. i KOBA S.A.;
k) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
2. Wycięte drzewa należy przewieźć i złożyć na działkę gminną o nr ewidencyjnym 346 w Folwarkach Tylwickich, gm. Zabłudów. Korzenie zutylizować.
3. W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru robot w specjalności inżynieryjnej drogowej, bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na postawie odrębnych przepisów.
4. Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego określono w dokumentacji projektowej
a) projekt wykonawcy – plan sytuacyjny ze światłowodem KOBA – załącznik nr 9.1 do SWZ
b) projekt wykonawczy – profil podłużny – załącznik nr 9.2 do SWZ
c) projekt wykonawczy – przekroje normalne – załącznik nr 9.3 do SWZ
d) projekt wykonawczy – rysunek szczegółowy wykonania zjazdów z kostki brukowej i betonowej – załącznik nr 9.4 do SWZ
e) projekt wykonawcy – rysunek szczegółowy wykonania zjazdów żwirowych – załącznik nr 9.5 do SWZ
f) projekt wykonawcy – opis techniczny – załącznik nr 9.6 do SWZ
g) projekt wykonawcy – przekroje poprzeczne – załącznik nr 9.7 do SWZ
h) przedmiar robót – załącznik nr 9.8 do SWZ
i) plan sytuacyjny SOR – załącznik nr 9.9 do SWZ
j) SOR opis techniczny – załącznik nr 9.10 do SWZ
k) SST – załącznik nr 9.11 do SWZ
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ (Zadanie 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 18099,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania: „Modernizacja budynku hali sportowej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Zabłudowie”.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) wymianę istniejącego pokrycia dachowego na nowe z płyt warstwowych, rozbiórkę istniejących i wykonanie nowych obróbek blacharskich sali gimnastycznej, rozbiórkę części elewacji z cegły silikatowej i wykonanie nowej w technologii ETICS, naprawę poprzez przemurowanie zawilgoconych fragmentów elewacji, naprawę spękań ścian wewnętrznych.
b) roboty rozbiórkowe i prace przygotowawcze:
• demontaż instalacji odgromowej na dachu sali gimnastycznej,
• demontaż istniejących turbowentów,
• demontaż obróbek blacharskich ścian szczytowych, pasów podrynnowych,
• demontaż starego pokrycia z płyt warstwowych wraz z niezbędnymi instalacjami,
• rozbiórka klinkierowych podokienników zewnętrznych,
• rozbiórka części warstw elewacyjnych z cegły silikatowej wraz z dociepleniem,
• demontaż rynien i rur spustowych,
• rozbiórka części okładzin z płytek glazurowanych w pomieszczeniach szatni na parterze i piętrze,
• rozbiórka nawierzchni z płytek gresowych schodów zewnętrznych.
c) zabezpieczenie dźwigarów stalowych farbami p. poż.,
d) wykonanie nowego pokrycia dachowego z płyt warstwowych,
e) ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu i wcześniej zdemontowanej na dźwigarach stalowych,
f) wykonanie nowych obróbek blacharskich ścian szczytowych, pasów podrynnowych, podokienników,
g) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku (fragmenty po rozbiórce cegły) styropianem, glify okienne docieplić styropianem o gr. 3 cm,
h) wykonanie tynku silikatowego – ziarno 1,5 mm,
i) montaż nowych rynien i rur spustowych,
j) przemurowanie obszarów uszkodzonej cegły pod oknami i innymi obszarami (do wykorzystania cegły z rozbiórki),
k) naprawa nadproży okiennych z cegły silikatowej,
l) wykonanie nowych okładzin z płytek gresowych schodów zewnętrznych.
2. W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru robot w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na postawie odrębnych przepisów.
3. Zamówienie jest współfinansowane ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na (cz. 83, poz. 45) na 2022 r. w części 85/20 – województwa podlaskie w dz. 801 – Oświata i wychowanie, rozdz. 80101 § 6330.
4. Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego określono w dokumentacji projektowej, na którą składają się:
a) projekt budowlany – załącznik nr 10.1 do SWZ
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10.2 do SWZ
c) przedmiar robót – załącznik nr 10.3 do SWZ
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ (Zadanie 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 23666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania: „Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetleniowej w Gminie Zabłudów”.1. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności wykonanie prac w zakresie trzech części:
a) dostawy i montażu 415 szt. opraw oświetleniowych w ramach realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej na terenie Gminy Zabłudów – etap II:
• opracowanie dokumentacji technicznej umożliwiającej wykonanie robót montażowych zgodnie z warunkami PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok Rejon Energetyczny Białystok RE/RM6/MF/1547/2021 z dn. 23.02.2021 r., wymaganiami OPZ oraz audytu wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji, pozwoleń we własnym zakresie i na własny koszt.
• wykonanie robót montażowych polegających na:
• dostawa 415 szt. opraw oświetlenia ulicznego ze źródłami światła typu LED wraz z systemem sterowania,
• demontażu 415 szt. istniejących opraw oświetlenia ulicznego ze źródłami światła typu sodowe wysokoprężne wraz z przewodami zasilającymi oprawy oraz zabezpieczeniem opraw,
• montaż 415 szt. opraw oświetlenia ulicznego ze źródłami światła typu LED wraz z przewodami zasilającymi oprawy oraz zabezpieczeniem opraw,
• dostawa 327 szt. wysięgników wraz z osprzętem mocującym,
• demontaż 327 szt. wysięgników wraz z osprzętem mocującym,
• montaż 327 szt. wysięgników wraz z osprzętem mocującym,
• oczyszczenie i dwukrotne pomalowanie farbą chlorokauczukową do metalu 88 szt. istniejących wysięgników,
• modernizacja układów pomiarowo – rozdzielczych oświetlenia ulicznego,
• zainstalowanie i uruchomienie systemu sterowania oprawami oświetlenia ulicznego – w tym przeszkolenie pracownika Gminy Zabłudów,
• utylizacja materiałów z demontażu, w tym opraw,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej,
b) budowy linii nn energooszczędnego oświetlenia drogowego w ramach realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej na terenie Gminy Zabłudów – etap II:
Zakres prac obejmuje lokalizacje:
• Bobrowa: dz. nr 607,
• Kolonia Zabłudów: dz. nr 94, 262/6, 262/12,
• Kucharówka: dz. nr 115,
• Nowosady dz. nr 197, 199,
• Łubniki dz. nr 98/8, 98/3, 127/1, 43/14.
c) budowy linii nn energooszczędnego oświetlenia drogowego w ramach budowy energooszczędnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zabłudów:
Zakres prac obejmuje lokalizacje:
• Kolonia Zabłudów: dz. nr 151/1, 151/2, 152,
• Miasto Zabłudów, dz. nr 293/5, 293/7,
• Solniki: dz. nr 149, 151.
2. W ramach zadania nadzór obejmuje inspektora nadzoru robot w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na postawie odrębnych przepisów.
3. Nadzór pełniony będzie nad robotami budowlanymi zgodnie z dokumentacją, która określa zakres i sposób wykonania robót, dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod linkami:
http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/menu_grne/przetargi_2/zamowienia-publiczne/przetargi-2022-rok/budowa-oswietlenia.html
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7578f8b7-1e27-4580-a603-91343a6addf9
4. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju regionalnego.
5. Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego określono w dokumentacji projektowej, na którą składają się:
Zadanie 3:
a) http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/menu_grne/przetargi_2/zamowienia-publiczne/przetargi-2022-rok/budowa-oswietlenia.html
b) https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7578f8b7-1e27-4580-a603-91343a6addf9
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ (Zadanie 3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 22275,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, gdyż w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 08.03.2022 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe L E F
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5420117993, REGON: 050200970
7.3.3) Ulica: Zwierzyniecka
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-247
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25092,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESCO PROJEKT Roman Dębowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7181716503, REGON: 451184344
7.3.3) Ulica: M. Małachowskiego
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE "LEF" ANDRZEJ PIECIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE "LEF" ANDRZEJ PIECIELSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25092,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI ZABŁUDÓW
więcej: przetargi ZABŁUDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Przodkowie ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Chłopice gmina Chłopice realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020.
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.